بازدید 12144

ابطحی: گزارش روحانی کیفرخواست بود

کد خبر: ۳۶۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳ 09 December 2013
محمد علی ابطحی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید وظیفه و کار سختی دارد گفت: گزارش آقای روحانی به نوعی کیفرخواست علیه دولت احمدی‌نژاد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدعلی ابطحی که عصر امروز (دوشنبه) در مراسم ختم پروفسور کاظم معتمد نژاد پدر علم ارتباطات ایران در مسجد نور فاطمی حضور یافته بود در جمع خبرنگاران در مورد پروژه اتوبان صدر و مطلبی که در این باره در فیس‌بوک خود منتشر کرده بود، اظهار داشت: اعتقاد و باور من این است که باید کارهای خوب را تعریف و کارهای بد را مورد انتقاد قرار داد.

وی با بیان اینکه پروژه اتوبان صدر یک کار بزرگ و ملی بود اظهار داشت: منهای اینکه چه کسی این پروژه را انجام داده است و  فارغ از مسائل سیاسی به عنوان یک شهروند این کار را خوب و قابل تقدیر می‌دانم.

ابطحی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره گزارش 100 روزه دولت روحانی گفت: 100 روز مدت کمی است اما دولت فعالیت خوبی در این زمینه داشته است و گزارش آقای روحانی نوعی کیفرخواست علیه دولت احمدی‌نژاد بود. بنابراین دولت تدبیر و امید وظیفه و کار سختی دارد و کار خوب روحانی این است که وضعیت کشور را به 8 سال قبل برگرداند.

وی در پاسخ به این پرسش که حضور اصلاح طلبان را در دولت چگونه ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: تفکر علاقمندی به مردم و از بین نرفتن هزینه‌های عمومی مهمتر از حضور گروه‌ها و جریانات مختلف در دولت است. معتقدم روش آقای روحانی در وضعیت موجود بهترین روش برای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی