بازدید 3429

دشان: صعود ما به جام جهانی جادوی فوتبال بود

کد خبر: ۳۵۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹ 20 November 2013
سرمربی تیم ملی فرانسه پیروزی خانگی تیمش برابر تیم ملی اوکراین در بازی برگشت پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ که منجر به صعود خروس‌ها به مرحله نهایی این رقابت‌‌‌ها شد را جادوی فوتبال دانست.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فرانسه شب گذشته (سه شنبه) در دور برگشت بازی‌های پلی‌آف مرحله انتخابی جام جهانی در قاره اروپا، توانست شکست 2 بر صفر بازی رفت را با پیروزی 3 بر صفر خانگی جبران و به جام جهانی صعود کند.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از این بازی که در ورزشگاه استاده فرانس شهر پاریس برگزار شد به شبکه TF1  فرانسه گفت: این جادوی فوتبال است. 4 روز پیش ما فاجعه بودیم اما بازیکنانم واکنش خوبی نشان دادند و امشب بازی فوق‌العاده‌ای را انجام دادند.

دشان افزود: این پیروزی برای فوتبال فرانسه بسیار با ارزش است چون برای ما حضور در جام جهانی برزیل تابستان سال آینده اهمیت بسیاری داشت. خوشبختانه این بار هم در جام جهانی حضور خواهیم داشت. ما با یک تیم بسیار خوب روبرو شده بودیم و خوشحالم که توانستیم اراده و انگیزه بالای خود را به همه نشان دهیم. با داشتن این 2 فاکتور اساسی می‌توان به اهداف خوبی دست پیدا کرد.

ساخو، مدافع لیورپول و زننده گل اول فرانسه نیز اظهار داشت: خوشحالم. تیم روحیه داشت. گل من به تیم امید داد. همه ما در رختکن تیم با هم متحد شدیم که بازی را ببریم. برای پیروزی در چنین بازی‌های باید روحیه تیمی داشته باشید. همچنین باید از هوادارانی که ما را تشویق کردند تشکر کنیم. تمام مردم فرانسه پشت تیم بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان