بازدید 8133

آجای شارما کاردار غیرمقیم انگلیس در تهران

کد خبر: ۳۵۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲ 11 November 2013
دولت انگلیس آجای شارما را به عنوان کاردار غیرمقیم‌اش در تهران معرفی کرد.

 به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد: این کشور می‌خواهد روابط دیپلماتیک خود را با ایران از سر بگیرد بر همین اساس پس از دو سال وقفه کاردار غیرمقیم خود را در تهران معرفی می‌کند.

دفتر وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرد که آجای شارما که هم اکنون رییس اداره کل ایران در وزارت خارجه را بر عهده دارد به عنوان کاردار غیرمقیم انگلیس در تهران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: به‌دنبال دیدار وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلستان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در تاریخ اول مهر ماه 1392 و متعاقب دیدارهای برگزار شده بین مسوولان وزارت‌خانه‌های امور خارجه‌ دو کشور در نیویورک و ژنو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از امروز 20 آبان1392، محمد حسن حبیب‌الله زاده را به عنوان کاردار ترددی کشورمان در انگلیس تعیین و به طرف انگلیسی معرفی کرد.

او افزود: حبیب‌الله زاده قرار است در آینده‌ای نزدیک به منظور بررسی وضعیت اموال و اماکن جمهوری اسلامی ایران در انگلستان و هم‌چنین بهینه‌سازی فعالیت جاری بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن عازم این کشور شود.

حبیب‌الله زاده پیش از این کارشناس ارشد اداره کل غرب اروپای وزارت خارجه بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی