بازدید 124543
بر اثر یک سوء قصد در شرق تهران؛

معاون پارلمانی وزارت صنعت به ضرب گلوله جان باخت

وقتی عابران با پیکر بی‌جان راننده‌ای که به ضرب گلوله جان باخته بود، روبه‌رو شده و پلیس را در جریان گذاشتند، کسی گمان نمی‌کرد که فرد به قتل رسیده، از‌ دولتمردان باشد! بررسی‌ها نشان می‌دهد، گلوله‌ها از درون خودرو به مقتول شلیک شده است.
کد خبر: ۳۵۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵ 10 November 2013
معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک سوء قصد در شرق تهران کشته شد.سوءقصد به جان یکی از معاونان وزیر صنعت

به گزارش «تابناک»، نزدیک ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امشب، «صفدر رحمت آبادی» معاون هماهنگی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت، در حالی که سوار بر خودروی شخصی خود، پژو پارس مشکی رنگی در محدوده میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی (گلبرگ) بود، مورد حمله افراد نا‌شناس قرار گرفت و جان باخت.

گفته شده، فرد نا‌شناس با استفاده از اسلحه گرم، دو تیر ‌‌به سینه و ‌سر وی شلیک کرده است.

هم‌اکنون مأموران نیروی انتظامی همراه با پلیس تشخیص جرم در محل حادثه هستند‌ و آمبولانس نیز برای انتقال جسد وی در محل حضور یافته است.

بازپرس ویژه قتل و سرپرست دادسرای جنایی در محل حادثه حضور یافته و گزارش می‌شود که با دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ، چند گروه از مأموران، تحقیقات برای افشای راز این سوءقصد را آغاز کرده‌اند.

پوکه گلوله‌های شلیک شده یافت شد

یکی از مأموران پلیس حاضر در محل حادثه به ایرنا گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد دو گلوله از درون خودرو به مقتول شلیک شده است.

وی افزود: هیچ اثری از درگیری و ضرب و شتم در محل سوءقصد دیده نشده و با توجه به پیدا شدن پوکه‌های دو گلوله در ‌خودرو، به احتمال قوی ضارب در درون خودرو در حال گفت‌وگو با آقای رحمت آبادی بوده است.

وزیر صنایع: جزئیات حادثه فردا اعلام می‌شود


محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره جزئیات ترور معاون پارلمانی وزارت صنعت گفت: این حادثه ساعتی پیش در یکی از خیابان‌های تهران رخ داده و پلیس آگاهی تهران با حضور در محل حادثه، در حال بررسی دلایل بروز این سانحه است.

وی افزود: تازه این خبر را دریافت کرده‌ام و باید از پلیس آگاهی پرس‌وجوهای لازم را انجام دهیم؛ البته وزارت صنعت نیز در رسیدگی به این پرونده هرچه لازم باشد انجام خواهد داد.

وی اعلام جزئیات بیشتر حادثه ترور رحمت‌آبادی، معاون پارلمانی وزارت صنعت را به فردا موکول کرد و گفت: با آغاز بررسی‌ها فردا جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت تهران: احتمالا قتل رخ داده نه ترور


سرهنگ علیرضا محرابی، رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ نیز در گفت‌وگو با ‌تسنیم درباره قتل صفدر رحمت‌آبادی، معاون پارلمانی وزیر صنعت اظهار داشت: احتمالاً قتل آقای رحمت‌آبادی با انگیزه‌های شخصی رخ داده ‌و موضوع ترور و مسائل سیاسی در کار نبوده است.

وی ادامه داد: کار‌شناسان پلیس در حال بررسی موضوعات برای کشف سرنخ‌هایی از علت و عامل این قتل هستند.

وزیر اطلاعات در محل حادثه حضور یافت

سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات در حالی که عده‌ای وی را همراهی می‌کردند، در محل سوءقصد به «صفدر رحمت آبادی» معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافت.

فردا، جلسه اضطراری برای بررسی این حادثه تشکیل خواهد شد


عیسی فرهادی، فرماندار تهران در این باره گفت: هم‌اکنون بازپرس ویژه قتل و عوامل انتظامی و امنیتی در محل حضور داشته و در حال بررسی چگونگی وقوع حادثه هستند.

وی در عین حال خاطر‌نشان کرد که فردا (دوشنبه) نیز نشست اضطراری در خصوص بررسی این حادثه تشکیل و نتایج آن از طریق رسانه‌ها به آگاهی عموم خواهد رسید.

سید شهاب‌الدین چاووشی، معاون سیاسی استاندار تهران نیز از «در دست بررسی بودن این حادثه» از سوی کار‌شناسان انتظامی و امنیتی خبر داد و گفت: هنوز نمی‌توان از جزئیات این حادثه سخن گفت؛ اما به محض مشخص شدن آن، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

مرحوم در مسیر رفتن از منزل به ‌جلسه بوده است

یک مقام آگاه در دفتر سخنگوی قوه قضائیه، ضمن تأیید قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به ایسنا گفت: رحمت آبادی تا نزدیک ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه عصر در منزل بوده و پس از آن برای شرکت در یک جلسه از منزل خارج شده و ظاهرا حدود یکی - دو ساعت بعد در میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

وی با بیان این که «تاکنون کسی در این رابطه دستگیر نشده است»، گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده، احتمالاتی وجود دارد ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

گفتنی است، رحمت آبادی متولد شهر کنگاور (استان کرمانشاه) بود که همکاری با دولت در سمت معاون هماهنگی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت را از تیرماه سال نود و در حکمی به امضای مهدی غضنفری، وزیر وقت آغاز کرد و در ادامه با بر سر کار آمدن دولت یازدهم، از جمله مدیرانی بود که در سمت خود ابقا شد.

برای دریافت و دیدن آخرین اخبار تابناک، از هر نقطه ای در اینترنت Toolbar اختصاصی تابناک را از لینک زیر دریافت و بر روی مرورگر خود نصب کنید:

لینک دریافت Toolbar تابناک
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷۷
انتشار یافته: ۴۴
خدا رحمت کنه ، ترور شنیع ترین کاره
امیدوارم عاملانش زودتر دستگیر بشن
خدا رحمتش کنه
برای شادی روحش صلوات
باعث تاسفه
پس وزارت اطلاعات چه کار میکنه ؟ تو این چند وقت خیلی ترور داشتیم
منظورتون اینه که ترور شد دیگه ؟!!!
بایستی این جرایم اخیر ترور مسئولین علت یابی شود. احتمالا کار این لعنتی ها گروهک تروریستی جیش الظلم است
خدا رحمتشون كنه واقعا متاثر شدم از مسئولين درخواست پيگيري فوري ميشود.
وای خدااااااااااااااااااا... چرا آخه...
من بابام سه سال پیش تو یه تصادف فوت کرد هنوز داغش به دلمه... چرا آخه بچه های مردمو بی پدر می کنن... هر بار می بینم یکی رو اینجوری از خونواده اش می گیرن دلم آتیش می گیره... این بنده خدا چه گناهی داشت؟ خدا رحمتش کنه و به خونواده اش صبر بده که می دونم سخته... :((
خدایش رحمت کند از عزیزانمان در وزارت اطلاعات و دیگر دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور انتظار میرود در جهت حفظ امنیت مسئولان ، مدیران و نخبگان کشور بیش از پیش اهتمام ورزند فی الحال ایام سرنوشت سازی است که قصور و کم کاری از هیچ کس پذیرفته نیست .
بابا چه خبره! :((( تو روز روشن آدم میکشن.!
عجب شیر تو شیری
خدا آخر و عاقبت همه رو به خیر کنه.
تسلیت عرض می کنم. عاملان آن را به سزای اعمالشان برسانید.
همینو کم داشتیم
به بازماندگان وی تسلیت میگوییم.
پلیس باید این جنایتکار را فورا دستگیر کند و به سزای خود در ملا عام برساند تا از فردا کسی جرات چنین جسارتی را نکند.
کم کم ترور با اسلحه وفرارداره گسترده میشودمسئولین بایدچاره ای بیندیشند.وعوامل جنایات مانندتروردادستان زابل وهمین جنایت رابالای چوبه ی دارببرندشایدموثرواقع شود
خدا رحمتش كند
خداوند ايشان را رحمت و دشمنان كوردل را هلاك بفرمايد.
خدايا توي كله خالي اين تروريستها چه تفكريه كه در قرن 21اين كارارو ميكنن؟!!
خدا رحمتش کنه
خدا رحمتش کند.باعث تاسفه
گشتهای پلیس باید گشت زنی خود را زیاد کنند و به صورت اتفاقی خودرو ها رو بگردند.خیلی ها ممکنه اسلحه گرم یا سرد توی خودرو یا موتور داشته باشند و با این کار از همراه داشتن اون خودداری می کنند.
انالله و انا اليه راجعون
خدا رحمتشون کنه....
خدا بیامرزتش
خدا رحمتش کنه ، مرد پاک ، بی آلایش و ساده زیستی بود ،
از شنیدن این خبر واقعاً متاسف و ناراحت شدم.
یا خدا چه اتفاقاتی داره میفته .. خیلی نگرانم
اکنون که دشمنان ملت شمشیر ازرو بسته و هر روز درگوشه ای ازکشور خون بی گناهان را میریزند،مردم ازبرادران اطلاعات انتظاردارند باهوشیاری بیشتر وبا پیشدستی، ضربه ای کاری به این تروریست های وطن فروش وحامیان آنهاواردنمایند.
وای خدایا.. چرا آخه؟
انا لله و انا الیه راجعون
ای بابا! خدا رحمتش کنه :-(
چه دردآور
واقعا متاسفم
خدا قاتلش را لعنت كند. از مسئولين محترم قوه قضائيه مي خواهم هر چه در توان دارند براي دستگيري سريعتر عامل اين جنايت انجام دهند.
خداوند او را بیامرزد....ان شاءالله
خداوند رحمت كند.
خدا رحمتش کنه
به خانوادش صبر بده
خدا بیامرزتش
چرا ایشان محافظ نداشتند؟
جسارتا اصلاح بفرمایید، نوشته اید "در محدوده میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی (گلبرگ)" در نقشه چک بفرمایید، محدوده میدان سبلان و گلبرگ، خیابان جانبازان غربی است و نه شرقی!
خوب اين همه دوربين در سطح تهران مستقره.ميشه پيدا كرد حداقل ماشين ضارب چي بوده؟
انالله واناالیه الراجعون خدایش رحمت کند . جهت شادی روحش فاتحه مع الصلوات
انالله و انا الیه راجعون
خدا رحمتش کند...
و به خانواده اش صبر بدهد
آمین
خدا رحمتش کند انسانی قابل قبول بود که در هر دو دولت مورد تائید بوده خدا کند که قاتلین دستگیر و به مجازات برسند .
خدايش بيامرزد از آزادگان جنگ تحميلي بود
به نظر من هم این قتل شخصی هست تا ترور.چون این بنده خدا مقام و پست خاصی نداشته.خدایش بیامرزد.
باید سریع تر وزارت اطلاعات فعال بشه و ریشه این قتل هل رو بخشکونه.خدای نکرده اگر امنیت از دست بره دیگه ...........
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل