بازدید 5373
شایعات فوتبال فرانسه

نارضایتی کاوانی و حضور احتمالی آلابا در موناکو

کد خبر: ۳۵۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹ 09 November 2013
تلاش قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه برای جذب مرد سال فوتبال جهان در سال‌های آینده و پایان ناپذیری عطش موناکو برای جذب بازیکنان جدید مهم‌ترین شایعات به گوش رسیده لوشامپیونه هستند.

به گزارش فارس، با توجه به نزدیک شدن به موعد نقل و انتقالات میان فصل، پیوسته اخبار زیادتری نسبت به هفته‌های گذشته در مورد خرید بازیکنان جدید تیم‌ها شنیده می‌شود. برهمین اساس به نظر می‌رسد کانون عمده نقل و انتقالات متوجه تیم‌های ثروتمند و بالانشین لیگ فرانسه باشد. زیرا منابع رسانه‌ای عنوان می‌کنند پاری‌سن‌ژرمن برای آینده‌ای نامشخص پروژه خرید لیونل مسی را مد نظر دارد. همچنین موناکو نیز دنبال ستارگانی جدید است.

 این شایعات به شرح زیر هستند:

 

*مسی هدف آینده پاری‌سن‌ژرمن

در شرایطی که لیونل مسی بارها در مصاحبه‌هایش عنوان کرده با بارسلونا به دوران ورزشی‌اش خاتمه خواهد داد اما قطعیتی نسبت به این امر وجود ندارد.

به خصوص که از گوشه و کنار شنیده شود پاری‌سن‌ژرمن، قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه امید فراوانی به جذب مهاجم پرآوازه آرژانتینی دارد.

البته در این زمینه شایع شده ناصر الخلیفی، رئیس ثروتمند و قطری سن‌ژرمن برای سال‌های آینده پروژه جذب بهترین بازیکن دنیا را دنبال می‌کند. این مقام در گفت‌وگویی با یک سایت عنوان کرد در گذشته چنین هدفی داشته و اکنون انجام آن را میسر نمی‌داند. با این حال مطابق شنیده‌ها او باور دارد در صورتی که رقمی بسیار سنگین پیشنهاد دهد، حتی می‌تواند نظر مساعد این بازیکن متعصب به کاتالان‌ها را به خود جلب کند.

 

کاوانی هنوز نیامده می‌رود!

یکی از خبرهای جنجالی و البته در حد شایعه‌ که در یکی، دو روز گذشته در فوتبال باشگاهی فرانسه پیچید، احساس ناراحتی مهاجم اروگوئه‌ای فصل جاری پاری‌سن‌ژرمن است.

در این ارتباط برخی منابع نقل کرده‌اند گلزن تکنیکی از حضورش در سن‌ژرمن احساس رضایت نمی‌کند. او گویا در محفلی عنوان کرده تصمیمش برای ترک ناپولی و آمدن به سن‌ژرمن صحیح نبوده است. به همین خاطر ادعا شد وی تابستان آینده تیمش را تغییر می‌دهد.

البته در این اخبار تایید نشده، عنوان نشد در این صورت وی راهی کدام تیم پس از یک فصل حضور خواهد شد.

 

*آلابا نزد ولخرج‌‌های شماره 2 لوشامپیونه

تیم فوتبال موناکو که در فصل جاری ریخت و پاش زیادی داشت و از نظر صرف هزینه فراوان برای جذب بازیکن، رقیب پاری‌سن‌ژرمن شد، در محافل ورزشی به «ولخرج‌های شماره 2 لوشامپیونه»‌ معروف شده است.

این تیم پرهزینه که امسال پس از صعود به دسته اول، خواهان قهرمانی لیگ یک فرانسوی‌ها است، همچنان عطش خود را برای جذب بازیکن حفظ کرده است. براساس برخی از اخبار که از این تیم به بیرون درزکرده، گویا به فکر جذب مدافع اتریشی بایرن یعنی دیوید آلابا هستند.

البته آلابا هم اکنون در حال مذاکره بر سر تمدید قراردادش با مونیخی هاست و مشخص نیست در صورتی که پیشنهاد موناکو را دریافت کند، پاسخ مثبت به این درخواست دهد.

 

*موناکو به دنبال هالک

در عین حال همین رسانه‌ها نیز عنوان می کنند موناکو مخفیانه پروژه جذب مهاجم برزیلی زنیت روسیه را دنبال می‌کند. برای این منظور تیم تحت امر کلادیو رانیری در تدارک افزایش قدرت خویش در خط حمله است و هالک گزینه نخستش برای تابستان آینده است.

البته در این مورد هنوز هیچیک از مقام‌های تیم واکنشی نشان نداده و رسانه‌ها نیز خبرهای دقیقی‌تر را منتشر نکرده‌اند.

 

*تلاش کاپیتان لیل برای انتقال به تیمی دیگر

کاپیتان تیم لیل از طریق حضور در تیم ملی گویا قصد تغییر تیم باشگاهی‌اش را دارد.

براساس اعلام برخی رسانه‌ها «ریو ماوبا» پس از آنکه توسط دیدیه دشان برای دو بازی رفت و برگشت پلی‌آف جام جهانی 2014 دعوت شد،‌ گویا در محفلی دوستانه عنوان کرده از این فرصت نهایت استفاده را برای آینده خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این بازیکن در صورتی که بتواند در دو مسابقه با اوکراین،‌ در ترکیب تیمش بازی خوبی ارائه کند،‌ در آنصورت با موقعیت بهتر کاری مواجه خواهد شد و حتی قادر خواهد بود تیم خود را تغییر دهد و در باشگاهی بهتر فعالیت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها