بازدید 7332

جلالی: برای بازی با استقلال ایده خوبی داریم

کد خبر: ۳۵۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۲ 08 November 2013
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار با استقلال گفت: فردا می‌خواهیم قدم بزرگی را برداریم.

به گزارش تسنیم از تبریز مجید جلالی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تراکتورسازی و استقلال عنوان کرد: قبل از حرف‌های فنی با هواداران صحبتی دارم که مطمئنا فردا ورزشگاه را پر خواهند کرد. حضور پرتعداد آنها موثر خواهد بود اما از آنها می‌خواهم در 90 دقیقه فقط تیم‌شان را تشویق کنند و به ما انرژی مضاعف بدهند. 

وی افزود: تماشاگران فردا تنها باید تیم‌شان را تشویق کنند و ما از آنها نمی‌خواهیم که علیه تیم حریف و یا مربی تیم مقابل شعار دهند. آقای قلعه‌نویی زمانی در تراکتورسازی بوده و برای این تیم زحمت کشیده است.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بازیکن محروم نداریم گفت: فردا می‌خواهیم قدم بزرگی برداریم. همه بازیکنان برای بازی آماده‌اند اما اسدی، ابراهیمی و ربیع‌خواه مصدوم هستند. بقیه بچه‌ها انگیزه بالایی دارند و به لطف خدا فردا بازی خوبی خواهیم داشت. 

جلالی در خصوص اینکه داور دیدار با استقلال تغییر کرده و از این بابت نگرانی ندارد، اظهار داشت: این موضوعی نیست که بخواهیم ذهنمان را به آن معطوف کنیم و می‌خواهیم در بازی با استقلال قدم محکمی برداریم. مطمئنا هر چیزی که بخواهد ما را از مسیرمان منحرف کند آن را از راه برمی‌‌داریم و شاید خیلی مسائل دیگری باشد که برای ما حاشیه‌ بسازد اما باید به فکر رسیدن به هدفمان باشیم. من زیاد به این مسئله فکر نمی‌کنم و دوست دارم به مسئولیت‌های خودم توجه داشته باشم و این مسائل بر عهده کمیته داوران است.

وی با بیان اینکه مصاحبه نکردن بازیکنان خیلی به نفع تیم بوده افزود: همین که بازیکنان در این چند وقت صحبت نکردند به تیم ما کمک زیادی کرد و از همه آنهایی که به ما کمک کردند تا مسائل حاشیه‌ای کمتر شود تشکر می‌کنم. فضای تمرینات ما باز است اما چند روز پیش 3 نفر به تمرین ما آمده بودند که از تمرینات فیلمبرداری می‌کردند. دوربین آنها گرفته شد که البته این کار خوبی نیست اما به هر حال ما برخی روزها را پشت درهای بسته تمرین می‌کنیم و چاره دیگری نداریم. حریفان ما هم این کار را می‌کنند و ما مجبوریم برای بعضی از بازی‌ها این کار را انجام دهیم. 
سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: باید در درجه اول فرهنگ‌سازی کنیم. من به باشگاه نامه‌ای زدم که یک روز در هفته تعیین شود تا رسانه‌ها بتوانند با بازیکنان صحبت کنند و بقیه روزهای هفته ورود به تمرین ما ممنوع باشد. تا زمانی که فرهنگ‌سازی نشده باید این روال را پیش ببریم و باید به ما حق بدهید که در کوتاه‌مدت بخواهیم برای آرام‌تر شدن فضا ورود به تمرین را ممنوع کنیم. بازیکنان ما در این چند روز صحبت نکردند اما از قول آنها مصاحبه‌هایی منتشر شده که واقعا برای ما مشکل ایجاد کرد. 

جلالی با اشاره به دیدار با استقلال گفت: هر تیمی که به تبریز می‌آید در بهترین شرایطش است و خود را برای بهترین بازی آماده می‌کند. قهرمانی نیم فصل مرحله‌ای امیدوارکننده از راه ماست اما شاید درصد ناچیزی از هدف اصلی ما باشد. تاکنون 62 درصد توانایی‌های خود را نشان داده‌ایم که در 14 بازی معدل خوبی بوده است. مطمئنا در فصل دوم پیشرفت خواهیم داشت و معدل کلی ما در نیم فصل اول بعد از بازی فردا مشخص خواهد شد. 

وی با بیان اینکه فردا تهاجمی اما معقولانه بازی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در بازی فردا ایده خوبی داریم که این ایده را خواهید دید. بعد از بازی با استقلال تمرینات ما تا روز چهارشنبه تعطیل خواهد بود و پس از آن اردویی 6 روزه در امارات خواهیم داشت. بعد از آن هم یک هفته فرصت داریم تا خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده کنیم. اگر زورمان برسد در نیم فصل حداقل 2 بازیکن جذب خواهیم کرد. 

وی درباره جذب سعید آقایی گفت: او هنوز جذب تیم نشده و قرار است در نیم‌فصل این اتفاق رخ دهد. او بازیکن بااستعدادی است و ما در پست آقایی بازیکنی نداریم و او می‌تواند به ما کمک کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان