بازدید 30744

بلاتر باستانی کار شد

پس از برگزاری مراسم ورزش باستانی مجری برنامه از رئیس فیفا خواست بیاید و یکی از میل های باستانی را بلند کند! بلاتر نیز که شاید تاکنون چنین میلی را در زندگی اش ندیده بود با سختی های فراوان توانست با دو دست یک میل را از روی زمین بلند کند!
کد خبر: ۳۵۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴ 07 November 2013
مراسم افتتاح فستیوال مدارس فوتبال دارای حاشیه هایی بود که از جمله آن می توان به برگزاری مراسم باستانی روی چمن تیم های ملی اشاره کرد!

به گزارش مهر، مراسم افتتاح فستیوال مدارس فوتبال از ساعت 10 و 20 دقیقه و با تاخیر 20 دقیقه ای آغاز شد.

پیش از شروع مراسم کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا سلام و احوالپرسی گرمی انجام داد. کی روش همچنین دقایقی  با بلاتر صحبت کرد.

* هنگام شروع مراسم عبور یک هلی کوپتر از روی کمپ تیم های ملی سر و صدای زیادی ایجاد کرد و باعث شد تا حاضران در مراسم افتتاحه کلافه شوند.

* در مراسم افتتاحیه 5 پرچم ایران، فیفا، بازی جوانمردانه، کنفدراسیون فوتبال آسیا و اسپانسر تیم ملی به چشم می خورد.

* هنگام پخش سرود فیفا سپ بلاتر از جای خود بلند شد و پس از آن تمام حاضران برای احترام به این سرود از جای خود برخاستند.

* پس از پخش سرود فیفا و حمل پرچم ها رژه استانهای مختلف آغاز شد. هنگامی که استان اردبیل مقابل دیدگان بلاتر و اعضای هیات رئیسه فیفا رژه می رفتند علی کفاشیان با دست خود استان اردبیل را به رئیس فیفا نشان داد و نکته ای را به بلاتر درباره اردبیل گوشزد کرد. واکنش بلاتر به این موضوع لبخند بود.

* از نکات جالب مراسم افتتاحیه حضور سرگروه استانها با لباس محلی است. عجیب اینکه سرگروه استان تهران هم لباس محلی به تن دارد!

* جذابیت مراسم برای بعضی از همراهان بلاتر به قدری بود که آنها با تلفن همراه خود دقایقی از مراسم فیلم گرفتند.

* پس از برگزاری مراسم ورزش باستانی مجری برنامه از رئیس فیفا خواست بیاید و یکی از میل های باستانی را بلند کند! بلاتر نیز که شاید تاکنون چنین میلی را در زندگی اش ندیده بود با سختی های فراوان توانست با دو دست یک میل را از روی زمین بلند کند!


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر