بازدید 13731

طهماسبی با پنج تیم به پرسپولیس گل زده

بهم طهماسبی مهاجم سابق استقلال که تک گل پدیده را در این دیدار به ثمر رسانده مدعی شده که با پنج تیم مختلف بیش از دوازده گل به پرسپولیس زده است.
کد خبر: ۳۵۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰ 23 October 2013
 مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با ۵ تیم مختلف به پرسپولیس گل زده‌ام.

به گزارش تسنیم، بهمن طهماسبی پس از شکست 5 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی را به تساوی کشاندیم اما زمانی که بازی در وقت‌های اضافه آغاز شد، گل خوردیم. در شرایطی که برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردیم گل‌های بعدی را دریافت کردیم. 

وی در ادامه افزود: ما به هیچ عنوان نمی‌خواستیم مغلوب پرسپولیس شویم و به دنبال این بودیم که با حفظ تساوی یک بر یک در وقت‌های اضافه در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهیم اما متاسفانه 10 نفره شدن و دریافت گل زودهنگام در وقت‌های اضافه باعث شکست‌مان شد.
مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص گل دیرهنگام این تیم به پرسپولیس گفت: پشت محوطه جریمه پرسپولیس خطایی شد که بازیکن ما خیلی سریع کار را شروع کرد. من فکر نمی‌کنم گل ما مردود باشد چرا که در همه دنیا دیده می‌شود بازیکنان پس از اعلام خطا خیلی زود کار را شروع می‌کنند. فکر می‌کنم گلی که به ثمر رساندیم روی هوش بازیکن ما بود و اعتراض پرسپولیسی‌ها قابل قبول نیست.

طهماسبی با ابراز امیدواری از اینکه تیمش در مسابقات لیگ دسته اول شکست و ناکامی در جام حذفی را جبران کند، در خصوص برخوردهایش با محسن بنگر گفت: محسن بنگر دوست و همشهری من است اما متاسفانه در جریان مسابقه شیطنت‌هایی کرد، ایرادی ندارد و من گلایه‌ای ندارم.

وی در خاتمه تصریح کرد: من با 5 تیم مختلف به پرسپولیس گل زده‌ام. فکر می‌کنم بالای 12 گل به پرسپولیس زده‌ام و امروز رکورد گلزنی با یک تیم دسته‌اولی به پرسپولیس را به نام خود ثبت کردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار