بازدید 257922

حواشی مراسم استقبال از رئیس جمهور در مهر آباد

"نرمش قهرمانانه به معنای عبور از خط قرمز نیست"، "از چه زمانی دیگر خون جوانان ما از دستان ننگین آمریکا نمی چکد"، "هدف از مذاکره با آمریکا یک کار تبلیغاتی است" و "نتیجه مذاکره با جان کری تحریم ها لغو نمی شود" از شعارهای نوشته شده از سوی معترضان بود.
کد خبر: ۳۴۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹ 28 September 2013
صبح امروز رئیس جمهور در حالی از سفر پنج روزه نیویورک خود به تهران بازگشت که پیش بینی می شد جمعی از مردم به صورت داوطلبانه برای استقبال از ایشان به فرودگاه مهرآباد بروند.  اما در میان جمعیت استقبال کننده، گروهی هم به روند تحولات رخ داده در نیویورک معترض بودند.

به گزارش «تابناک» از ظهر امروز حدود 60 نفر از مخالفان مواضع و مذاکرات روحانی در فرودگاه مهرآباد تهران حضور یافته بودند. جمع حامیان مواضع روحانی نیز از همین تعداد جوان و دانشجو در فرودگاه تشکیل شده بود که به مرور افزایش یافت و نسبت به مخالفان جمعیت بسیار وسیع شد و به همین دلیل مخالفان در انتهای جمعیت مستقر شدند.


"نرمش قهرمانانه به معنای عبور از خط قرمز نیست"، "از چه زمانی دیگر خون جوانان ما از دستان ننگین آمریکا نمی چکد"، "هدف از مذاکره با آمریکا یک کار تبلیغاتی است" و "نتیجه مذاکره با جان کری تحریم ها لغو نمی شود" از شعارهای نوشته شده از سوی مخالفان مذاکره با آمریکا بود.

این افراد با شعارهایی همچون "دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است" و "هیهات من الذله"، "مذاکره با شیطان امید و تدبیر نیست" مخالفت خود را اعلام کردند و با ایجاد حلقه و در دست داشتن بنرهایی مخالفت خود را اعلام کردند.
بر اساس این گزارش همزمان همین تعداد از هواداران مواضع روحانی در تجمعی جداگانه با بیان شعارهایی همچون "روحانی روحانی تشکر تشکر"، "ابوالفضل علمدار روحانی را نگهدار" و "حمایت از روحانی فرمان رهبر ما است" حمایت خود را از روحانی و سیاست های وی اعلام کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار