بازدید 8674

معاون رفاه اجتماعی وزارت کار منصوب شد

کد خبر: ۳۴۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲ 26 September 2013
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی احمد میدری ‌ را به عنوان معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

علی ربیعی در حکم انتصابی آورده است:‌ نظر به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب ارزشمند عملی و انجام مطالعات قابل توجه علمی در زمینه اقتصاد رفاه اجتماعی ، به موجب این حکم به سمت معاون رفاه اجتماعی منصوب می شوید .

وی در ادامه آورده ابراز امیدواری کرده است که معاون جدید رفاه اجتماعی وزارت تعاون با توجه به نقش موثر و کارساز این وزارتخانه در رسیدن به اهداف و سیاست ها با استفاده از تمامی ظرفیت های ساختار حقوقی موجود با درایت ، تدبیر و علم برای تحقق ماموریت ها و برنامه های مربوطه در چارچوب منشور کاری وزارتخانه ضمن انجام وظایف مربوطه با اولویت موارد ذیل را به انجام رساند.
در ادامه حکم آمده است: گسترش نظام بیمه ای و تامین سطح بیمه همگانی برای آحاد جامعه، حمایت از همه افراد کشور در برابر رویدادهای اجتماعی ، اقتصادی ، طبیعی و پیامدهای آن ، ایجاد انسجام کلان سیاست های رفاهی به منظور توسعه عدالت اجتماعی،گسترش بیمه های خاص جبران خسارت ناشی از حوادث طبیعی،استقرار نظام جامع اطلاعات حوزه رفاه و تامین اجتماعی،هماهنگی بین حوزه های بیمه ای و امدادی با محوریت نظام بیمه ای ، گسترش و نهادینه کردن مشارکت بخش غیر دولتی در حوزه رفاه و تامین اجتماعی از جمله وظایف معاون رفاه است.

گفتنی است، احمد میدری دارای مدرک دکترای تخصصی اقتصاد است و سال ها در دانشگاه علامه طباطبایی و شهیدچمران اهواز مشغول به تدریس بوده و دارای پژوهش های ارزشمند در حوزه رفاه اجتماعی است. او سابقه نمایندگی در مجلس ششم را هم در کارنامه خود دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر