بازدید 62939

افشای یک مطلب تازه از پشت پرده دعوای دایی و قهرمانی

کد خبر: ۳۴۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸ 24 September 2013
محمدمولایی، بدنساز باشگاه پرسپولیس عامل اصلی اظهارات تند علی دایی علیه محسن قهرمانی است. مولایی اطلاعاتی را پیش از بازی در اختیار دایی قرارداده که به شدت ذهنیت علی دایی رانسبت به قهرمانی خراب کرده است .
قدس آنلاین  ؛شاید اگر محمد مولایی، بدنسازباشگاه پرسپولیس اطلاعاتی درباره محسن قهرمانی در اختیار علی دایی قرارنمی داد ذهنیت سرمربی پرسپولیس این گونه نسبت به محسن قهرمانی خراب نمی شد و او بعد از بازی نمی گفت:«قهرمانی به سمت سپاهان غش کرده است!» ماجرا به یک روز قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان برمی گردد.
جایی که محمد مولایی درباره درخواستی که ظاهرا قهرمانی ماه ها قبل از او داشته جلوی دایی حرف هایی زد. گفته می شود مولایی و قهرمانی ماه ها قبل برای انجام یک کار مشترک در مشهد با هم گفت و گو می کردند که قهرمانی از مولایی می خواهد به واسطه نزدیکی با محمد رویانیان زمینه دریافت یکی از نمایندگی های زیر مجموعه باشگاه پرسپولیس را در شهر مشهد فراهم کند.

شنیده می شود قهرمانی از مولایی خواسته مجوز راه اندازی یک رستوران با نام باشگاه پرسپولیس را از رویانیان بگیرد مولایی هم که خود نیز در راه اندازی این رستوران با قهرمانی شریک بوده موضوع را به سرعت به رویانیان انتقال می دهد اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هر دلیل با این درخواست مخالفت می کند. مولایی هم که رفاقت زیادی با قهرمانی داشت مخالفت رویانیان با انجام این کار را به اطلاع قهرمانی می رساند و موضوع راه اندازی رستوران همان جا منتفی می شود.

از آن پس قهرمانی و مولایی هیچ تماسی با هم نمی گیرند تا اینکه اتفاقات بازی با پرسپولیس پیش می آید و مولایی که شب قبل از بازی ظاهرا این ماجرا را برای دایی تعریف کرده بودبعد از آن اتفاقات رو به دایی می کند و می گوید:« احتمالا قهرمانی می خواسته با این کار انتقامش را از رویانیان بگیرد.»

این حرف های باعث می شود ذهنیت علی دایی به کلی نسبت به قهرمانی خراب بشود وآنگونه علیه قهرمانی حرف بزند و تصور کند که این داور به دنبال انتقام جویی بوده یا اینکه اساسا به قول خودش به سمت سپاهان غش کرده است.

درحالی که تصاویر برجامانده از بازی هیچ نشانی از تعمدی بودن قضاوت قهرمانی در صحنه مورد نظر را به تصویر نمی کشد و به احتمال زیاد دایی پس از شنیدن آن حرف ها از زبان مولایی دچار نوعی سوء تفاهم شده است. نحوه قضاوت قهرمانی هم به قدری مسئله ساز بود که دایی تصور کند شاید قهرمانی با نیت خاصی اینگونه آن ها را در ابتدای بازی نقره داغ کرده است.

البته دایی و دوستانش هرگز نتوانستند بابت ماجرای آن سوت قهرمانی را محکوم به جانبداری از تیم خاصی و یا لجبازی علیه پرسپولیس کنند چون هیچ سندی دال بر تایید این موضوع وجود نداشت. شاید همین موضوع سبب شد تا دایی بعد از اتفاقات بازی با سپاهان حتی با برخی داوران بازنشسته  تماس بگیرد و از آن ها درباره سوابق قهرمانی سوال کند که وی در این راستا نیز به نتیجه لازم نرسید.

با توجه به این شنیده ها می توان نتیجه گرفت که عامل اصلی این دعوا ها حرف هایی بوده که مولایی به دایی انتقال داده و او را دچار یک سوء تفاهم بزرگ کرده است. هرچند که قهرمانی بابت خواسته ای  که غیر مستقیم از رویانیان داشته شاید زیر سوال برود اما در این ماجرا خود مولایی هم نقش داشته و اساسا اگر این موضوع صحت هم داشته باشد نمی توان مدعی شد که چون قهرمانی به خواسته اش نرسیده چنین آشکارا در صدد تلافی برآمده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل