بازدید 10918
۷

بار این مادر را سبک کنید

کد خبر: ۳۴۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱ 25 August 2013
سایت خیریه انجمن همت نوشت:

خانم(م)  درد و رنج های بسیاری در این سالها تحمل کرده که یکی از آنها داغ پسر ۲۱ ساله ایشان در هفت سال قبل به دلیل عارضه قلبی است.

همسرشان هم ۴سال قبل فوت کرده است و متاسفانه مستمری هم از بابت ایشان برای خانواده برقرار نیست چون کار ثابت و تحت پوشش بیمه نبودند.

این مادر اکنون با دختر بیمار و دو پسر ۱۲ساله و ۱۸ ساله اشان زندگی می کنند و تحت پوشش کمیته امدادند که البته از ماه قبل پسر ۱۸ ساله از لیست امداد خارج شده اند(برای هر ۴ نفر دو ماه یکبار ۱۰۰ تومان واریز میگردید  که از این ماه مبلغی بابت پسرشان کسر میگردد.)

پسر ۱۸ ساله برای گرفتن دیپلم در مدرسه شبانه درس میخواند و گاهی برای کار پیش برادرش در بسته بندی چینی می رود.

دختر حدودا ۳۰ ساله ایشان هم به شدت بیمار است و توانایی کار ندارد.

مسکن

این خانواده چند سال رایگان در خانه یکی از دوستانشان زندگی می کردند و آشپزخانه  را تبدیل به آرایشگاه کرده بودند و درآمد کمی داشتند.آن خانه ورثه ای بوده و فرخته می شود.

دوسال قبل خانه کوچک فعلی را با وام و البته کمیته امداد خریداری کرده اند. خانه حدود ۴۰ متر است  پایین تر از میدان خراسان است.

دوستان همتی کنند بار بدهی تهیه خانه را که علاوه بر هزینه های درمانی و معیشتی با وجود نداشتن درآمد مناسب و ثابت برایشان هر روز سنگین تر می شود سبک کنیم.

***

پ.ن۱: یک پسرشان دارای خانواده است و کارگری میکند (در بسته بندی جعبه های چینی کار می کند) و توانایی کمک به ایشان را ندارند.

پ.ن۲:دو دخترشان ازدواج کرده اند که البته یکی از آنها به دلیل اختلاف با همسرش بیشتر اوقات در خانه مادر زندگی می کند.

پ.ن۳:مادرخانواده دیسک کمر عمل کرده  و همین طور آسم دارد و به همین دلیل توانایی کار سنگین ندارد.

پ.ن۴:دختر خانم ایشان بارها عمل فک و صورت انجام داده و در حال حاضر نیز به به عمل سقف دهان نیاز دارد  ولی به دلیل عدم توانایی مالی اقدام نکرده اند(تحت نظر دکتراسماعیل حسنی در بیمارستان حضرت فاطمه (سلام الله علیها) جنب پارک شفق یوسف آباد هستند.)

برای کمک به این مادر به اینجا مراجعه کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۷
آخخخییییی...
7 تا بچه ؟
خدا کمک کنه
دنیا را ببین یکی اینجوری مشکل داره .اون وقت تو فوتبال برای آوردن یک فوتبالیست مدیر عامل تیم از خیرین کمک میخواهد.اگر واقعا خیر باشن تا نیازمندان واقعی هستند ........
تشکر ویژه از تابناک بابت این اقدام
خدارو شکر کنه که خونه داره. ما خونه هم نداریم یه کرایه وحشتناک هرماه رو دوشمونه
با تشکر از تابناک
خواهش میکنم این کارها را بیشتر کنید، اصلا یک قسمت خیریه بسازید، جدای از ثوابش، این کمک ها باعث حفظ امنیت اجتماعی آینده خودمان می شوند.
سلام.
به نظر من سخته یکی همدردی کنه ولی بخای ونتونی کمک کنی!
من توی محل کارم احتیاج به ی نگهبان دارم اگه پسر خانواده بیکاره ودلش بخاهد من میتونم کمک کنم تا بیاد اینجا سر کار اگه لازم بوذ میتونید تمماس بگیرید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر