بازدید 26080

آخرین وضعیت معاینات پزشکی موسوی

کد خبر: ۳۳۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰ 06 August 2013
موسوی طی روزهای گذشته به منظور انجام معاینات پزشکی و طی کردن بخشی از فرایند درمان در بیمارستان بستری شده بود، پس از بررسی آزمایشات و معاینات و تایید پزشکان مبنی بر سلامت جسمی به منزل خود كه در آن به همراه همسرش حبس خانگی مي‌باشند منتقل شد.

به گزارش بهارنيوز، نتیجه آزمایش‌ها و معاینات و چکاپ میرحسین موسوی در بیمارستان بر اساس نظر پزشکان، رضایتبخش و حاکی از سلامت وی است. پزشکان معالج موسوی در مدت بستری از پزشکان معتمد خانواده انتخاب شده بودند. 

 در روزهای حضور وی در بیمارستان، زهرا رهنورد نیز در کنار همسرش حضور داشت و سایر اعضای خانواده نیز امکان ملاقات روزانه را با ايشان داشتند که پس از محرومیت‌های چند ماهه‌ی برخی اعضای خانواده از ملاقات امکانی قابل توجه بود.

مسوولان همچنین وعده داده‌اند ملاقات‌های دختران موسوی و رهنورد با پدر و مادر خود تداوم داشته باشد. خانواده موسوی نیز در این مدت از رفتار مسئولان در مقایسه با گذشته ابراز رضایت کرده‌اند. همچنین خانواده‌ی میرحسین و رهنورد، برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات در فضای مجازی درباره ی مکان‌های مختلف بستری شدن میرحسین و برخی بیماری‌های ذکر شده را تکذیب کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار