بازدید 77391

حملات شریعتمداری به همه ادامه دارد!

جالب این که پس از خانه‌نشین شدن ظریف در سال‌های اخیر، شریعتمداری دیگر نتوانسته ‌برچسب فتنه به او بچسباند و دوباره دنبال سوژه قدیمی خود یعنی سوروس رفته است؛ سوروس برای هر که آب نداشته، برای شریعتمداری نان داشته است.
کد خبر: ۳۳۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰ 01 August 2013
حملات شریعتمداری به همه ادامه دارد!روزی روزگاری در این کشور مناظره‌ای تلویزیونی میان دو تن برگزار شد؛ دو فردی که یکی دیگری را استاد و آن دیگری اولی را سردار قلم می‌نامید. استاد در آن مناظره حبیب‌الله عسکراولادی بود و دومی حسین شریعتمداری.

به گزارش «تابناک»، از زمان گمانه‌زنی‌ها برای کابینه جدید، شریعتمداری با قدرت و اختیارات فائقه‌ای که دارد و کسی هم یارای مقابله با وی نیست، هر روز به یک نفر حمله می‌کند و او را از دم تیغ می‌گذراند. انگار نه انگار ماه رمضان است و در این ماه اندکی دینداری و تقوا‌ به آخرت انسان‌ها کمک می‌کند. ماهی که ماه استغفار است. روزان و شبانی که با تضرع به درگاه خدا عین شده است که اگر آبروی کسی را ریختیم توبه کنیم، طلب بخشش کنیم و سر به راه شویم. نه اینکه بر گناهان خود جری تر شویم و همچنان بر نشریه بیت المال خطوط گناه را ترسیم کنیم!

شریعتمداری در تازه‌ترین حملات خود، توپخانه را متوجه گزینه وزارت‌خارجه دولت روحانی کرده‌ و با جملات خود او را نواخته است؛ به چه دلیل؟ به دلیل آن که رویترز مطلبی نوشته‌ و از محمد جواد ظریف تعریف و تمجید کرده است.

اما شریعتمداری و دوستانشان ، به همین بسنده نکرده‌اند و برای هزارمین بار نام سوروس را به میان آورده‌اند تا با توسل به او، ظریف را هم بکوبند.

طنز ماجرا جملاتی است که شریعتمداری و سایت‌های همکارش استفاده کرده‌اند: این که ظریف و دوستانش واسطه دیدار خاتمی و سوروس بوده‌اند.

این عبارت «ظریف و دوستانش»، آنقدر گسترده است که شریعتمداری فردا و فرداهای دیگر هر کسی را می‌تواند در زمره این دوستان قرار دهد که سردار قلم به خوبی آموخته ‌چگونه با یک کلمه، یعنی سوروس، همه را به تیرهای زهر‌آلود خود زخمی کند. جالب این که شریعتمداری در هر حوزه‌ای هم پا می‌گذارد، مهم نیست که تخصص داشته باشد یا نه، مهم نیست که درست بگوید یا نه. وقتی هدف باطل وسیله را توجیه می‌کند، وسیله باطل هم استفاده می‌شود.

هم‌اکنون این پرسش مطرح است که آیا واقعا صرف تعریف یک رسانه خارجی از یک دیپلمات پر سابقه و مسلط دلیل می‌شود ‌‌به وی حمله کنیم؟ صرف یک ادعای مبهم در مورد واسطه دیدار سوروس و خاتمی باعث می‌شود که زبان به طعن و تهدید بگشاییم؟

جالب این که پس از خانه‌نشین شدن ظریف در سال‌های اخیر، شریعتمداری دیگر نتوانسته ‌برچسب فتنه به او بچسباند و دوباره دنبال سوژه قدیمی خود یعنی سوروس رفته است؛ به هر حال، سوروس برای هر که آب نداشته، برای شریعتمداری نان داشته است.

خدا رحمت کند شهید مطهری را زمانی که از تقوا می گفت. از خدا ترسی، از پرهیزگاری. می گفت باید تقوا ملکه ذهن افراد شود. کسانی که مطبوعه بیت المال در اختیارشان است ، بی دفاعان را می نوازند.افرادی که فرصت دفاع از خود را ندارند.

یک پیشنهاد:

حسن روحانی، اعلام وزاری کابینه خود را به شریعتمداری واگذار کند. درست است شریعتمداری هیچ گاه منتخب مردم نبوده است؛ اما پس از سال‌ها سردار قلم بودن، این حق را برای خودش قائل است که کابینه مورد نظرش را به مردم غالب کند و پس از ناکامی هم به همانها بتازد. البته شریعتمداری معتقد است که پیروزی روحانی، پیروزی اصولگرایان بوده است. حملات اخیر و قلع و قمع کردن ها، محض سرگرم کردن روحانی است!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸۶۲
انتشار یافته: ۱۶
واقعا مطلب زیبایی نوشتی لذت بردم البته من فکر نکنم سردار قلم خوشش بیاد
شاه بیت این مقاله، قسمت "یک پیشنهاد" بود.
تابناک بعضی وقتا ازت خوشم میاد که در چند سطر،هفتاد من مثنوی معنا میگنجونی.این مطلبت عالی بود و قاطع و پر معنی
تابناک اینقدر نسوز
عالی بود این مقاله عالییییییییییییییییییییییییی
مطلب شما دور از منطق است، جواب انتقاد را که با این «پیشنهاد» نمی توان داد...
عالی بود تابناک
خدایا جوهر قلمش را تمام بفرما
احسنت به نویسنده مطلب فوق ,جانا سخن از دل ما میگویی.
آفرین. حرف دل میلیونها نفر رو زدی تابناک.
خدا حسین شریعتمداری رو حفظ کنه حاج حسین مدافع خستگی ناپذیر انقلاب و حریم ولایته. ضمنا ایشون خودش تشخیص داده که در اون جایگاه برای انقلاب مفیدتره وگرنه تا به حال حتما چنددوره نماینده مجلس میتونست باشه.
تابناک ؟ خودتی ؟؟؟؟ تو اینهمه دل و جرات داشتی و ما نمیدونستیم؟
یک کلام : دست مریزاد . . .
تابناک خیلی خوب گفتی
لعنت بر تو تابناک،از قلم سردار قلم دشمن و ضد انقلاب عزا گرفته، تو هم نمک بپاش
بسیار بی انصافانه راجع به آقای شریعتمداری نوشته اید!
«إعدلوا هو أقرب للتقوی»
فوق العاده بود ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر