بازدید 55354
با حضور محسن رضایی؛

بی نظیر‌ترین برنامه انتخاباتی در ‌تاریخ انتخابات ایران رو‌نمایی شد

صبح امروز در حاشیه کنفرانس خبری دکتر محسن رضایی ـ که در بازار تهران برگزار شد ـ دو رونمایی اتفاق افتاد؛ رونمایی از کتاب «دولت فراگیر و جامعه امید» و نیز بی‌سابقه‌ترین برنامه‌ انتخاباتی در طول تاریخ ایران توسط دکتر محسن رضایی.
کد خبر: ۳۲۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰ 28 May 2013
صبح امروز در حاشیه کنفرانس خبری دکتر محسن رضایی ـ که در بازار تهران برگزار شد ـ دو رونمایی اتفاق افتاد؛ ‌کتاب «دولت فراگیر و جامعه امید» و نیز بی سابقه‌ترین برنامه ‌انتخاباتی در تاریخ ایران در سایت wikirezaee.com توسط دکتر محسن رضایی، برنامه مدار‌ترین کاندیدای یازدهمین دوره ‌انتخابات ریاست جمهوری، رونمایی شد. در همین راستا، «جنبش ما» ضمن صدور بیانیه‌‌ای در این باره، به معرفی این سامانه جامع پرداخته ‌که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و ما علینا الا البلاغ المبین» (سوره مبارکه یس: 17)

سامانه ویکی رضایی حاصل چندین ماه تلاش بی‌وقفه جمعی از نخبگان جنبش ما که حاوی برنامه‌های آینده ی دولت پیشنهادی ایشان به تفکیک هر شهرستان می‌باشد. این برنامه‌ها به عنوان طرح جامع توسعه در ده محور اقتصادی، صنعت و معدن، کشاورزی و دامداری، خدمات شهری، زیربنایی و عمرانی، آموزش، بهداشت و درمان، ورزش و سرگرمی، فرهنگ و هنر، امنیت، رفاه و آرامش و با مدنظر قرار دادن ظرفیت‌های بالقوه هر شهرستان، نیازها، منابع، فرصت‌ها، توانایی‌ها و موقعیت استراتژیک آن شهرستان تنظیم گردیده ‌است.

اثرگذاری متغیرها و شاخص‌های مختلف بر یک‌دیگر مسئله برنامه‌ریزی برای توسعه را به امری حساس و دقیق تبدیل کرده است. نمی‌توان انتظار داشت بدون شناخت کافی از موضوعی به برنامه‌ریزی اصولی جهت نیل به توسعه منطقه‌ای یا ملّی دست یافت. نقش دولت در این موضوع بسیار حیاتی و پررنگ است. دولت می‌تواند با انجام مطالعات کارشناسی و دقیق به شناخت نسبتاً کاملی از قابلیت‌ها، پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها، تنگناها و فرصت‌ها دست یابد و با استفاده از کارشناسان بومی به تدوین سندی برای توسعه منطقه‌ای یا ملّی همت گمارد. از آنجا کشور ما پهناور و از جهات مختلف متنوع است، لذا نیازمند مطالعات گسترده برای هر شهرستان جهت تدوین برنامه‌ای مختص به همان منطقه می‌باشیم.

راه اندازی سایت ویکی رضایی با محوریت برنامه‌ها و گفتمان اصلی دکتر محسن رضایی، که با تلاش جمعی از نخبگان و صاحب نظران جنبش ما برنامه ریزی و طراحی شده، به عنوان اولین بار در تاریخ انتخابات کشور این امکان را به مردم تمام405 شهرستان کشور می‌دهد که برنامه‌های تخصصی تدوین شده برای شهرستان‌های خود را که بر مبنای نیاز سنجی تخصصی صورت گرفته بر حسب تصویری دقیق از وضعیت موجود و وضعیت مطلوب شهرستان‌ها در اختیار داشته باشند. آسیب شناسی مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و رفاهی شهرستان‌های مختلف کشور از دیگر ویزگی‌های اختصاصی سایت ویکی رضایی است که در غالب برنامه‌ها و راهکارهای مورد نظر دکتر محسن رضایی ارائه شده است.

از آنجا که کاندیدای اصلح منتخب ما « آقا محسن » با هدف مردمی کردن اقتصاد پا به عرصه خدمت گذاشته است، تا برنامه‌ها مردمی نباشند اقتصاد نیز مردمی نخواهد شد. لذا برنامه ای مردمی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشتشان تنظیم کرده ایم. این مجموعه برنامه نویسی آزاد با مشارکت 15000 نفر ساعت ساخته شده که در حال به روز رسانی می‌باشد.لذا از همه ی نخبگان ، دانشگاهیان و عموم ملت بزرگوار ایران که نسبت به فردای خود و فرزندان خود دغدغه و نگرانی دارند، دعوت به عمل می‌آید که با حضور و مشارکت فعال نسبت به غنی سازی و بروزرسانی این دانشنامه آزاد دکتر محسن رضایی را در اداره بهتر کشور و دولت بعدی یاری رسانند.

بدیهی است بانک اطلاعاتی این دانشنامه انتخاباتی اسامی، دیدگاه‌ها، نظریات و برنامه‌های پیشنهادی همه شما عزیزان را به تفکیک ثبت و ضبط کرده و در آینده با نام نویسنده یا ویراستار همان اثر منتشر خواهد کرد. ما سنگ بنایی ایجاد کرده‌ایم تا ازین پس، هر فرد یا گروهی که خود را برای خدمت به مردم کاندیدا می‌نمایند پیشاپیش برنامه‌های خود را به مردم عرضه و کاندیدا‌ها بر سر برنامه‌ها با هم رقابت کنند؛ باشد که مقبول ایران بیفتد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹۷
انتشار یافته: ۷۷
سلام
واقعا ایده جالبیه . امیدوارم موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
من طرف رضایی نیستم ولی دستش درد نکنه امیدوارم کاندید مد نظرم رای بیاره و رضایی رو بکنه معاون اول خودش.
خسته نباشید ... امیدوارم عملی باشد
خیلی عالی برنامه ریزی شده
خسته نباشید ... امیدوارم عملی باشد
خیلی عالی برنامه ریزی شده
الحق و والانصاف دکتر رضایی بهترینه، امیدوارم مردم ایران این بار اشتباه نکنن...
خیلی عالی برنامه ریزی شده
دكتر به كوري چشم آنان كه براي كم كردن آراي تو دست به هر ترفند كثيفي ميزنند ما قوم لر و كرد تا آخر با تو پيمان برادري ميبنديم و با همين دستان بزرگ يكبار ديگر دشمنان را خوار مينماييم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
قوم ترک هم با شماست
نظرم نسبت به رضایی عوض شد، خیلی سایت جالبی بود یه مطالبی رو از شهرمون نوشته و بودند و برنامه هایی ارائه داده بودند که من اصلا خودمم خبر نداشتم سعی میکنم بیشتر به آقای رضایی فکر کنم.
راستی محض اطلاع، اینجا(مازندران بهشهر) مهلم ها رو 3 بار دعوت کردند و توصیه اکید می کردند به رای دادن به جلیلی!!!
رضایی امید مردم ستم دیده و مظلوم که جزء حرف تا الان ندیده اند . امیدوارم شاهد شکوفایی ایران با ریاست جمهوری این ابرمرد باشیم .
سلام.
امیدوارم مردم ما امسال دیگه درست رای بدن و آقای رضایی رای بیاره. واقعا از بی برنامگی خسته شدیم.
سال 88 که با افتخار به شما رای دادم بخاطر همین برنامه محور بودن شما بود، امیدوارم عامه مردم هم در انتخاب دقت کنند .
سایت.رو دیدم در ایران بی نظیر هست اطلاعات شهر ما کامل و درست بود
یا علی مدد
من یه سوال دارم: این برنامه ها همه خوب ولی فساد اداری و پارتی بازی و قوم و قبیله سالاری رو میخواید چکار کنید اینا نهادینه شده به خدا مردیم از دست دولتبازی که همه چیز رو در قبضه خودش گرفته آب میخوام بخورم دولت سد راهمه
خدا قوت
امیدوارم خدا به همه دست اندرکاران این مجموعه عظیم و شایسته، عمر با عزت و سلامتی کامل عنایت بفرماید.
عالیه اما باید دید در عمل قابل اجرا هست یا نه؟ گاهی تفاوت زیادی در تئوری و عمل وجود داره مخصوصا اگر علوم انسانی مثل اقتصاد مدنظر باشه. ضمنا خواهش میکنم اعضای نخبگان را معرفی کنید؛ مخصوصا در حوزه اقتصاد
من به عنوان یک کارشناس ارشد فناوری اطلاعات خیلی به این کار احترام می گذارم و برای آن ارزش قائلم. ولی شاید بهتر بود به جای تغییر یک لوگوی ثبت شده، یک لوگوی کاملاً جدید طراحی می شد که به این ترتیب با رعایت حقوق معنوی این نشانه، الگویی برای دیگران می شدیم
با سلام.
نظر کارشناسی اقتصادی بنده :
من این برنامه رو دیدم. واقعا عالیه.راهکارها هم عالی بود. بنظرم اگر طبق اصول مدیریت پروژه یه زمان بندی هم استخراج بشه میتونه عالی تر هم بشه.
---------------
نظر کارشناسی کلی بنده:
من تو انتخابات قبلی هم با برنامه ترین کاندیدا رو جناب رضایی می دونستم اما برداشتم اینه که تو ایم انتخابات الحق و الانصاف ایشون بسیار قوی و با برنامه های عملی بهتری به میدون اومدن. یه حسی بهم میگه هر چه به انتخابات نزدیکتر میشیم رای ایشون بیشتر خواهد شد.
نظر کارشناسی سیاسی بنده:
در نهایت هم البته عرض کنم که بنده اصلاح طلب هستم و با توجه به اتفاقات پیش اومده تا روز آخر انتخابات صبر می کنم بعد تصمیم می گیرم.
مگه با این سرعت حلزونی میشه باز کرد!
سایت خیلی دیر لود میشه. فقط صفحه اولشو میاره
درود بر سردار دوران 8 سال دفاع مقدس که هر زمان به اقتضای نیازهای کشور خود را آماده نجات نیازهاو مشکلات نموده است روزی در لباس رزم و روزی درلباس علم اقتصادجهت نجات کشور تلاش میکند . ایشان برای اداره کشور برنامه های خوبی را تا کنون ارائه نموده است که تا کنون از هیچ کاندیدائی نشنیده ایم
WoooooooWW
این خیلی کامله
کاش دربارش بیشتر اطلاع رسانی شه
همه که دسترسی به اینترنت ندارند
با آرزوی قبولی دکتر رضایی
عالی بود
من تو یه شهر کوچیک معلمم اخیرا تو نماز جمعه این شهر امام جمعه گیر داده بود که الا و بلا باید به جلیلی رای بدید
اخه این چه انتخاباتیه بخدا..... چرا نمیزارید مردم خودشون تصمیم بگیرن
رضایی ..نوبتی هم باشه نوبتته بجنب پسر.....
سلام بعضی از شهرستانها برنامه ها بسته است و چیزی نمایش داده نمی شود. مثل سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد
انصافا آقا محسن دارای برنامه و تدبیره ان شاءالله رای بیاره
تابناک شدی کمدی انتخاباتی
تو کل این نظرا یدونه مخالف نبود
یکی در میون هم اومدن نوشتن خیلی عالی بود, خسته نباشی
جالبه همه این نظرات تکراریم حدود 20 تا رای داره D:
سایت خوب بود اما اولا یکم مشکلات فنی داشت دوما اطلاعات شهر ما که بروز نبود. مثلا یکی از اهداف بین الملی شدن فرودگاهش بود که خوب سال پیش بین الملی شد!
رای ما مهاتیر محمد ایران دکتر محسن رضایی.
من شيفته برادر رضايي ام از زمان جنگ تا حال و هرگز تنهاش نميگذارم همواره دردوره قبل و اين دوره به برادر رضايي كانديداي اصلح راي داده و راي خواهم داد.
به نظر من که خداییش اقا محسن از همه کاندیده ها بابرنامه تره تو امور کشور مخصوصا اقتصادی فقط یه مشکل که هست مردم ما احساسی برخورد میکنن و فقط به خاطر اینکه اقا محسن بهشون وعده هایه غیر قابل اجرا نمیده دو به شک هستند که امید وارم مردممون با عقل وفکر رای بدن که اگه اینجوری بشه اقا محسن با رای قاطع انتخاب میشه
من که اسم شهرمون (بجستان) رو سرچ کردم. پیغام خطا داد. شاید هنوز کامل کامل برای همه شهرا نشده
سلام
ما از اینجا میخوایم وارد بخشهای فرعی سایت بشیم سرعت خیلی کند میشه ... لطفا اگه میتونید رسیدگی کنید
من یه دانشجو هستم.نهایتا به شخصی رای میدم که بدون تخریب دیگران، فقط بگه خودش چند مرده حلاجه. دارم به این نتیجه میرسم که آقای رضایی واقعا حرفایی واسه گفتن داره. منم وظیفه ی خودمو میدونم.حداقل کاری که میتونم بکنم اینه که ایشونو به اطرافیان و خانوادم معرفی کنم
بسيار ايده جالب و كارايي بود. من چنين اطلاعات كاملي از استانم يك جا نديده بودم.
واقعا خارق العاده است. این اقا برنامه داره
انصافا جالب بود.
خوبه اما به شدت کنده
آمایش سرزمین خوبی صورت گرفته است امیدوارم با احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی اجرای اینگونه طرحها با هدفمندی خوب اجرا گردد با هر رئیس جمهوری که انتخاب ملت ایران باشد.
با سلام خدمت دکتر رضائی
به نظر من یکی از مشکلات اصلی در اداره کشور نبودن یک سیستم اطلاعات جامع در کشور می باشد که امکان برنامه ریزی درست و صحیح وجود ندارد واین کار کمک زیادی به تصمیم گیریهای دولت خواهد کرد
واقعا امیدوار شدم،
دکتر نشون داد مردونه تو این جبهه وارد شده.
به امید موفقیت ایشون.
مسئولان سایت رسیدگی کنند: ترافیک سایت که بالا میره سایت تقریباً از کار می‌افته و بعضی وقتها خطای mysql هم میده
بسيار عالي بود . من هم به نوبه خودم از همه ايلاميهاي غيور ميخواهم در انتخابشان دقت كنند . من ، رضائي را پيشنهاد ميكنم.
به نظر با برنامه ترین کاندیدا دکتر رضایی است و البته از منظر شاخصه های سیاسی نیز بهترین رفتار و عمل را دارد بقیه کاندیداها کلی گویی دارند یا هنوز با مسائل دقیق درگیر نشده اند. کمترین ریسک را دکتر رضایی دارد. ملت دویاره اشتباه نکنید!
فارغ از بحث انتخابات و سیاست، باید گفت جداً کار بزرگی انجام شده. راه اندازی چنین سایت جامعی قطعاً نیاز به همکاری جمع قابل توجهی از کارشناسان و محققین داشته و همین قابل تحسینه. بالاخره توی مملکت خودمون هم ایده پردازی و کار کارشناسی دیدیم.
به تمام دست اندرکاران این سایت تبریک و خسته نباشید عرض می کنم. امیدوارم بعد از انتخابات رها نشه و روز به روز کاملتر و ارزشمندتر ببینیمش.
حيفه حاج محسن با اين همه برنامه مداري راي نياره...حيفه به خدا .
به عنوان یک دانشجوی دکتری شهرسازی طرح های دکتر محسن رضایی را تحسین میکنم . آفرین . من حتما بهش رای میدم . چون به فکر طبقه محروم هم هست.
دکتر رضایی موفق باشید براتون آرزوی پیروزی در انتخابات رو دارم.
رای ما محسن رضایی
سلام با آرزوی موفقیت برای کاندیدای عزیز و مردمی پاینده باشید
امیدوارم از انتخاب های احساسی پیشینمون درس گرفته باشیم و ایندفعه به کسی که با برنامه و بدور از جنجال سازی وارد میدان شده رای بدهیم. ای کاش دیگر کاندیداها هم مثل آقای دکتر رضایی با ارائه ی برنامه هاشون رای جمع کنند نه با وعده های توخالی. موفق باشی دکتر جان
سلام
ایده فوق العاده ای بود .انشا الله بعد از انتخابات هم به فعالیتش ادامه بده.
چند تا نظر در مورد ویکی رضایی داشتم چون امکان ارسال در سایت اصلی نبود اینجا می نویسم:
سرعت لود مطالب از سرور خیلی پایینه
امکان گزارش خطا وجود نداره
بخش ارتباط با ما وجود نداره
منبع نگاری نداره
بخش ثبت نامش اصلا خوب نیست شبیه ثبت نام کاغذی هاست همه اطلاعاتو می خواد ولی حتی یک ستاره پیش هیچکدوم از فیلد ها نیست
خطا در ثبت نام با یک عبارت ساده مثل false معلوم میشه
ادرس سایت بهتر از این هم میشد انتخاب کرد و اون redirect ادرس هم اصلا جالب نیست


ولی در کل خیلی با حاله . دمتون گرم!
بسیار جالب امیدوارم موفق باشید
ازبرنامه هایت امیدوارم
خیلی جالبه و مدون، به عنوان یه اصلاح طلب شاید به آقای رضایی رای بدم. اما خب همه این برنامه ها به بودجه نیاز داره، یعنی اگر بودجه نباشه هیچ واحدی راه اندازی نمیشه. برای تولید بودجه چی؟ میشه بدون برداشته شدن تحریم ها بودجه داشت آیا؟
دکترانشاا... رای بیاوری وتیشه به ریشه مدیرانی که بی لیاقت وبی کفایت وترسو هستند زدهوهر کس را در پست واقعی که توان دارد قرار دهید.
احسنت.
به امید جشن بزرگ آغاز ریاست جمهوری آقا محسن دلاور.
آقای رضایی بحق یکی از بهترین استراتژیست های جمهوری اسلامی هستند. تنها نقصشون اینه که نمیتونن جو و هیجان ایجاد کنند. شاید در راستی اصولشون نیست. برای رای اوری در انتخابات کمی جنجال آفرینی لازمه.

حتی فکر میکنم در خود پست ریاست جمهوری هم کمی هیجان سازی لازم باشه.
دکتر منتظریم نجات دهید مردم مستضعف را از زیر بار فقرچرا که شرایط قطعا بد تر از زمان جنگ نیست پس باز هم خواهی توانست......
واقعا تحقیقات بی نظیریه.
شما اخلاق را رعایت نمی کنید.
تابناک در مطلبی مغرضانه با عنوان "آیا شمارش معکوس برای کنار رفتن عارف شروع شده است؟ " تلاش کرد با پوشاندن اختلافات عمیق در جریان اصولگرا، به بهانه حضور توامان دکتر محمدرضا عارف و حجت الاسلام حسن روحانی وانمود کند که در جریان اصلاح طلب در حمایت از دکتر عارف اختلاف وجود دارد و به همین دلیل معاون اول دولت اصلاحات از عرصه انتخابات کناره گیری خواهد کرد.
واقعا ایول داره.....
چه عجب بالاخره ما یه کاندیده باسوادم دیدیم!!!!
خدا میدونه اگه قبلا بهش رای داده بودیم الان این بدبختیارو نداشتیم.....
حال کردم آفرین. حتما کاندیداهای دیگه که هیچ برنامه ای به جز حرف زدن!! ندارن هنگ میکنن.
برنامه محوری اساس کار آقای رضایی است که امید است موفق شود. او باتجربه ترین فرد حاضر در صحنه است.
توجه به این نکته مهم است که معضل اصلی کشور، فقدان ساختار و عدم نظارت است که امید است در دولت آینده گامی به سوی این اهداف برداشته شود.
خدا پدرشو بیامرزه یکی پیدا شد چهارتا امار تواین مملکت به مردم داد تو این 8 سال یک عدد درست و حسابی به مردم نداده بودند
kheili alii lezat bordam
به نظر می رسه آقای رضایی فقط به صورت جدی برنامه ریزی کرده
عالي بود. من اين سايت ديدم واقعا معلومه برنامه يعني چه- تا حالا كه بقيه فقط مظطالبات مردم بيان كردند و برنامه خاصي ندادند
شایسته بود آقای رضایی در سفر به هرمزگان به جزایر سه گانه ایرانی هم سفری می کردند !
در ولایت ما عموم ادارات و.. مامور تبلیغ برای جلیلی هستند . مضافا گفته میشود رییس جمهور جلیلی است که انتخاب شده و رای هم آورده.
تا امروز صحبتهای منتشر شده از کاندیدها رو با دقت پیگیری کردم.. همه ی کاندیدها اگر خیلی زور بزنن کلیاتی از هدفهای ایده آلشون رو میگن ولی راهکاری برای رسیدن به اون هدف ها رو ارائه نمیدن...
درحالیکه آقای دکتر رضایی با انبوهی از برنامه های کارشناسی شده و راهبردی به میدون اومدن که کاملا مشخصه روی هر مسئله ی ریز و درشتی مدتها کار شده. به وضوح میشه گفت ایشون یک سر و گردن از بقیه بالاتر هستن.
خیلی عالیه
خدا پشت و پناهتان
بوشهر بالا نمی یاد;)
سلام
متاسفانه سایت باز نمیشه
من به آقای رضایی رای نمی دم ولی انصافا در دور قبل و الان جزء کاندیدا های معقولی است که برنامه دارد و رفتار و منشی در شان یک ریاست جمهور دارد و بدون هیاهو و تخریب دیگران مسیر خود را میرود نه بگم بگم را ه انداخته و نه کاری به کار دیگران دارد
انشااِ.. موفق باشد.
کار جالبی بود اما اگر میشد این سایت روی سرور قدرتمند تری بالا میاوردید بهتر نبود؟ بالا آمدن سایت خیلی کنده . حالا نمیدونم به دلیل بازدید زیاده یا کلا مشکل داره .لطفا بررسی کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار