بازدید 7944

پزشکیان پس از ثبت نام : مستقل آمده ام

کد خبر: ۳۱۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰ 11 May 2013
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال ثبت نام هاشمی رفسنجانی در انتخابات گفت: ما منتظر بودیم که ایشان بیایند ،ولی تابحال نیامده‌اند.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در برابر این پرسش که "آیا در صورت کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی کناره‌گیری می‌کنید؟" پاسخ داد: حتما کنار می‌کشم.

وی در پاسخ به این‌که "آیا به صورت مستقل آمده‌اید؟" گفت: فعلا که همینطور آمده‌ام.

پزشکیان با تاکید بر این‌که من مستقل وارد این عرصه شده‌ام،‌گفت: بر اساس این‌که می‌دانم بدون اصول نمی‌شود کاری کرد باید گفت که این اصول را نمی‌توان جز با اصلاحات به نتیجه رساند.

وی در ادامه با مورد توجه قرار دادن بحث حضور هاشمی و خاتمی در عرصه انتخابات، گفت: تصور من این است که مملکت به افرادی نیاز دارد که تجربه و سابقه داشته باشند و کسانی که راه را رفته‌اند و باتجربه هستند بهتر از کسانی هستند که می‌خواهند تازه راه را شروع کنند.

خبرنگاری درباره دیدگاه پزشکیان درباره دانشجویان ستاره‌دار پرسید که وی پاسخ داد: نگاه من روشن است و کسی را ستاره‌دار نمی‌بینم. کسی که بیرون است حق درس خواندن و رشد کردن را دارد و ما حق نداریم این حق را از کسی که جرمی ندارد سلب کنیم.

خبرنگاری از پزشکیان پرسید معمولا کاندیداها با همسرانشان به ستاد انتخابات آمدند گویا همسر شما سال‌ها پیش فوت کرده آیا هنوز ازدواج نکرده‌اید که پزشکیان در پاسخ به این سوال گفت: همسر من در یک تصادف فوت کرد، ما هم بچه‌هایمان را بزرگ کردیم و ازدواج نکردیم.

این بخش از سخنان پزشکیان با تشویق حاضرین مواجه شد.

پزشکیان تاکید کرد: من منتظر بودم کسانی که راه را رفته‌اند، بیایند، اما دیدم کسانی که این راه را طی نکرده‌اند آمدند و دیدیم ما هم می‌توانیم یکی از این افراد باشیم.

خبرنگاری گفت که هم‌اکنون اطراف مجمع تشخیص مصلحت نظام و دفتر آقای خاتمی شلوغ شده است با این وجود برنامه شما برای احقاق حقوق مردم و شهروندان چیست که این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما می‌توانیم حول قانون حرکت کنیم چه مردم، چه مجریان و چه ضابطین، نباید از کسی بی‌قانونی سر بزند.

خبرنگاری پرسید تعداد زیادی از کاندیداهای اصلاح‌طلب در انتخابات شوراها ردصلاحیت شدند آیا شما فکر می‌کنید که اصلاح‌طلبان جایی داشته باشند که وی گفت: آنچه از دست من بر بیاید این است که حرف‌مان را بزنیم، اگر فرصتی نداشته باشیم دست ما نیست. در چارچوب قانون می‌شود مملکت را درست کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار