بازدید 46362

پایان روز چهارم نام نویسی کاندیداهای ریاست‌جمهوری

مجموع دواطلبان روز چهارم نام‌نویسی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 123 نفر بود که از این میزان هفت ‌نفر خانم بودند؛ بنابراین، جمع کل ‌‌نام‌نویسی ‌کنندگان تاکنون 366 نفر است که دوازده تن آنان را خانم‌ها تشکیل می‌دهند. محسن رضایی از چهره‌های سرشناس ثبت‌نام کننده روز چهارم بود.
کد خبر: ۳۱۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴ 10 May 2013
 چهارمین روز فرایند ‌نام‌نویسی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.

9:20 محمدرضا عارف، معاون اول دولت اصلاحات دقایقی پیش برای ‌نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد. صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات و حاجی رئیس بنیاد باران وی را همراهی می‌کنند؛ عارف ‌با شعار «معیشت، منزلت و عقلانیت»، وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شده است.


 10:40 غلامعلی حداد عادل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم دقایقی پیش برای ‌نام‌نویسی در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد‌. 


 10:41اکبر اعلمی هم در انتخابات ریاست جمهوری ‌نام‌نویسی کرد.


 11:14 علیرضا زاکانی نماینده مجلس نیز برای ‌نام‌نویسی در وزارت کشور حضور پیدا کرده است.

16:00 محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در وزارت کشور، نام خود را به عنوان یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد.

 محسن رضایی که پس از شرکت در نماز جمعه تهران، در میان انبوه جمعیت مردمی که از حرکت وی از نماز جمعه به سمت وزارت کشور خبردار شده بودند، به محل ‌نام‌نویسی رفت.

در خیابان‌های منتهی به وزارت کشور و از جمله خیابان فاطمی روبه‌روی هتل لاله مردم برای رسیدن رضایی به انتظار ایستاده بودند و به محض رسیدن وی به وزارت کشور بر شمار آنان افزوده می‌شد.

مردمی که محسن رضایی را در خیابان فاطمی همراهی می‌کردند، پرچم‌هایی در دست داشتند که ‌روی این پرچم‌ها عبارت یا ابالفضل العباس درج شده است.  در این تجمع چند هزار نفری، مردم شعارهایی همچون «رضایی معیشت، معیشت» و «رضایی اقتصاد اقتصاد» را سر می‌دادند.

نوری: ‌نام‌نویسی 123 نفر در روز چهارم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری

حسنعلی نوری در پایان روز چهارم ‌نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: مجموع داوطلبان روز چهارم ‌نام‌نویسی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 123 نفر بود که از این میزان، هفت نفر خانم بودند.

وی افزود: بر این اساس جمع کل ثبت‌نام‌کنندگان تا این لحظه 366 نفر است که دوازده تن از آنان را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل