بازدید 10206

ورود تبلیغات سه بعدی به بازار ایران

کد خبر: ۳۱۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹ 30 April 2013
گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار در تاریخ صنعت ایران، ازفناوری «واقعیت افزوده» در تبلیغات خود استفاده می کند که براساس آن امکان نمایش محصولات به شکل سه بعدی در گوشی های هوشمند تلفن همراه و تبلت‌ها فراهم می‌آید.
 
به گزارش ایکوپرس، علی مصریان مدیرارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: فناوری «واقعیت افزوده» به زودی در تبلیغات خودروی رانا عرضه خواهد شد و در ادامه نیز سایر محصولات ایران خودرو توسط این فناوری معرفی خواهند شد.
 
مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو در تشریح جزئیات بیشتری از این فناوری اظهار کرد: با استفاده از فناوری augmented reality می توان یک جسم با حالت مجازی را از دریچه دوربین گوشی تلفن همراه یا تبلت به حالت واقعی در آورد و به نوعی ماکتی از آن را در اختیار داشت.
 
وی افزود: برای استفاده از این فناوری، نرم افزار مخصوص آن به صورت رایگان روی گوشی تلفن همراه یا تبلت نصب خواهد شد؛ پس از آن چنانچه کابر تصویر محصولات ایران خودرو روی بروشور، کاتالوگ، روزنامه و بیلبرد ها را روبروی لنز دستگاه خود قرار دهد، نرم افزار پس از شناسایی تصویر، ماکت سه بعدی از خودرو ارائه خواهد کرد.
 
مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: درگام نخست اجرای این نرم افزار، کاربران می توانند نمای بیرونی خودرو را از زوایای مختلف مشاهده و رنگ های متنوع را برای محصول مورد نظر آزمایش کنند؛ درفازبعدی نیز کاربر می تواند نمای داخلی محصولات را به صورت سه بعدی مشاهده کند.
 
مصریان اظهار کرد: این فناوری در دنیا سابقه ای یک و نیم ساله داشته و توسط شرکت های مطرح خودروسازی دنیا مانند بنز، فولکس واگن و ولوو به کار گرفته شده است، اما در ایران برای نخستین بار مورد استفاده قرار می گیرد.
 
وی اظهار امیدواری کرد با استفاده از این فناوری که حاصل ترکیبی از تکنیک های تبلیغات و فناوری های نوین است، هموطنان بتوانند با آگاهی و اشراف بیشتر خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها