بازدید 2750

منچستریونایتد ترسی از رونالدو ندارد

کد خبر: ۳۰۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳ 12 February 2013
 مهاجم پیشین منچستریونایتد تاکید کرد بازیکنان این تیم هیچ ترسی از کریس رونالدو ندارند.
 
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ساکرنت، دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد، چهارشنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران در سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد.
 
موضوعی که بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، حضور کریستیانو رونالدو، هافبک پرتغالی رئال مادرید است که برابر تیم پیشین خود قرار خواهد گرفت. رونالدو در فرم بسیار خوبی قرار دارد و در دیدار ابتدای هفته برابر سویا هت تریک کرد.
 
مایکل اوون که پیشینه حضور در تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد را در کارنامه دارد معتقد است الکس فرگوسن، سرمربی یونایتد برای کنترل اوضاع بدون شک در مورد رویارویی با رونالدو صحبتی نخواهد کرد.
 
اوون در این مورد گفت: تاکنون هیچ انسانی ندیدم که مانند الکس فرگوسن تا این حد به تیم خود اعتقاد و ایمان داشته باشد. او به تمامی حریفان خود احترام می‌گذارد ولی اعتقادی که به تیم خود دارد را نمی‌توان با چیزی مقایسه کرد. در هیچ تیمی نشنیده‌ام که بازیکنانش بگویند برابر منچستریونایتد ما به شکل کامل یارگیری شده‌ایم.
 
وی افزود: البته رونالدو یک خطر بالفطره است ولی به عقیده من یونایتدها بازهم به کار تیمی خود روی خواهند آورد. با این روش آنها خواهند توانست رونالدو را در موقعیت‌های مختلف کنترل کنند. یونایتد‌ها ترسی از رونالدو ندارند، به همین دلیل به هیچ وجه یک بازیکن را مامور کنترل رونالدو نخواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر