بازدید 2863
از حضور 50 پزشک تا کارشناسان وظیفه‌عمومی در ورزشگاه آزادی

تمهیدات دربی 76 پایتخت با حضور 50

کد خبر: ۲۹۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰ 24 January 2013
حضور 50 پزشک، 10 آمبولانس، بیش از 500 اتوبوس و مینی‌بوس در کنار حضور کارشناسانی از ارگان‌های خدماتی نظیر سازمان وظیفه‌عمومی ناجا در ورزشگاه آزادی، از تمهیداتی است که برای برگزاری هفتاد و ششمین داربی در نظرگرفته شده است.
 
به گزارش ایسنا، 50 پزشک و 10 دستگاه آمبولانس برای پوشش داربی هفتاد و شش پایتخت از سوی اورژانس تهران در ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد و آنگونه که حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران به ایسنا می‌گوید: تکنیسین‌های اورژانس از ساعت 8 صبح روز جمعه تا پایان مسابقه و خالی‌شدن معابر از تماشاچیان در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر خواهند شد.
 
به گفته وی دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به همراه 50 پزشک و تکنیسین فوریت‌های پزشکی در ورزشگاه مستقر خواهند شد و دو دستگاه آمبولانس نیز از شب قبل از آغاز مسابقه در کنار در شرقی و غربی استادیوم آزادی محدوده ورزشگاه آزادی خواهند بود.
 
حضور کارشناسان و مشاورانی از سازمان وظیفه‌عمومی ناجا در ورزشگاه آزادی نیز از دیگر اقداماتی است که برای نخستین بار به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان قرار است در ورزشگاه آزادی اجرا شود، طرحی که به گفته سرهنگ فرهاد عرب، معاون اجتماعی سازمان وظیفه‌عمومی ناجا، با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان انجام شده و سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز از این تصمیم استقبال کرده است.
 
معاون اجتماعی سازمان وظیفه‌عمومی ناجا، با بیان اینکه این سازمان در دو قسمت از محوطه داخلی ورزشگاه آزادی غرفه خواهد داشت به ایسنا گفت: کارشناسان سازمان از حوالی ساعت 10 صبح روز جمعه تا پایان مسابقه آماده ارائه مشاوره، ارائه بروشور و معرفی خدمات سازمان وظیفه عمومی به تماشاگران خواهند بود.
 
همچنین مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران‌بزرگ نیز از اجرای تمهیدات انتظامی در ورزشگاه و اطراف استادیوم آزادی برای داربی فردا خبر داد و با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت داربی اعلام کرد: پلیس همانند گذشته طر‌ح‌های انتظامی و ترافیکی ویژه این بازی را در ورزشگاه و اطراف آن اجرا می‌کند و نیروهای انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت از صبح روز بازی در ورزشگاه و مسیرهای منتهی به آن مستقر می‌شوند و تا تخلیه کامل ورزشگاه حضور دارد.
 
به گزارش ایسنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز از دیگر دستگاه‌هاست که علاوه بر نقش پررنگ در جابجایی تماشاگران، معمولا در صف اول ورود خسارت نیز قرار دارد با این وجود این شرکت با "تجهیز تمام امکانات خود، خدمت‌رسانی ویژه‌ای به تماشاگران فوتبال ارائه خواهد کرد" و در اطلاعیه‌ای با بیان اینکه در میادین اصلی شهر تهران برای عزیمت تماشاگران به استادیوم تعداد 400 دستگاه مینی‌بوس مستقر هستند، اعلام کرد که اتوبوس‌های این شرکت نیز بعد از پایان بازی در پارکینگ‌های شماره 19 و 20 در مسیرهای مختلف مبادرت به انتقال تماشاگران خواهند کرد.
 
همچنین بنابر اعلام شرکت واحد، مسیر اتوبوس‌های سامانه 2 از مسیر خط دو به مقصد خراسان - خاوران، اتوبوس‌های سامانه تندرو 3 تعداد 60 دستگاه داخل پارکینگ به مقصد آزادی، اتوبوس‌های سامانه 4 به مقصد انقلاب از لاین عادی و اتوبوس‌های سامانه 10 به مقصد آزادی - سه راه آذری است.
 
اتوبوس‌های سامانه پنج به مقصد آزادی، اتوبوس‌های منطقه 7 به مقصد آزادی - انقلاب اسلامی- امام‌حسین(ع) از لاین عادی و منطقه 9 به مقصد آزادی و در بلوار شرقی به مقصد سیدخندان و رسالت حرکت می‌کنند.
 
به گزارش ایسنا، شرکت واحد اتوبوسرانی از تماشاگران فوتبال خواست در نگهداری و استفاده صحیح از اتوبوس‌های اعزامی تلاش و مسئولان را برای سرویس دهی بهتر یاری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان