بازدید 33766
سه قوه کشور همچنان دور سعید مرتضوی می‌چرخند

اگر منفعت ملت از بین رفت چه باک؛ سر «این یک نفر» سلامت!

سعید مرتضوی، دیگر یک نام نیست، سعید مرتضوی یک اصطلاح است؛ اصطلاحی که در آینده دلالت برای بی ثمر بودن یک کار و درگیری سه قوه اجرایی، قضایی و قانونگذاری یک کشور در یک کار بی‌حاصل می‌کند!
کد خبر: ۲۹۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶ 23 January 2013
سعید مرتضوی، دیگر یک نام نیست، سعید مرتضوی یک اصطلاح است؛ اصطلاحی که در آینده دلالت برای بی ثمر بودن یک کار و درگیری سه قوه اجرایی، قضایی و قانونگذاری یک کشور در یک کار بی‌حاصل می‌کند!

به گزارش «تابناک»، از هنگامی که سعید مرتضوی از قوه قضائیه منفصل شد و رئیس دولت به وی پست مبارزه با قاچاق کالا را پیشنهاد کرد تا به امروز، بخشی از کار قوه قضائیه و مجلس و دولت به «این یک نفر» اختصاص یافته است و گویی، این دل‌مشغولی نهادهای اصلی کشور در قضیه سعید مرتضوی پایانی ندارد!

درست در روزی که هیأت دولت در حال تصویب مصوبه برای دور زدن قانون و ابقای «این یک نفر» در سمت سابقش بود، نزدیک دو هزار نفر از کارکنان شرکت کشت و صنعت خوزستان در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کرده بودند تا صدای خود را به گوش دولتیان برسانند. لازم به گفتن نیست که صدای آن دو هزار نفر شنیده نشد و اما اتفاقا برای «این یک نفر» مصوبه‌ای تصویب و بخشی از مسئولیت‌های یک وزیر به دیگری داده شد تا «این یک نفر» همچنان بماند. آن دو هزار نفر شاید نمی‌دانستند که یک نفر نمی‌خواهد صدای آنان شنیده شود.

دولت اگر وقت هیأت دولت را می‌گیرد تا مصوبه برای ابقای «این یک نفر» بگذارد، اگر وظایف یک وزیر را دستکاری می‌کند تا کسی که او را دوباره منصوب می‌کند در مقابل مجلس پاسخگو نباشد و اگر حرف دو هزار نفر انسان محروم از حقوق را نمی‌شنود، تعارف ندارد و کارش را انجام می‌دهد. حال اگر منفعت ملت هم از میان رفت چه باک! سر ساقی سلامت! دولت پذیرفته که امورات «این یک نفر» بر بقیه ارجحیت دارد و اگر مملکت هم تعطیل شد، «این یک نفر» باشد! طبیعتا نمی‌توان دولت را از خواب بیدار کرد، چون خود را به خواب زده است!

اما بحث اصلی به قوه قضائیه و مجلس است که تعارف دارند با خودشان و دیگران و وقت و انرژی خود را اتفاقا صرف «این یک نفر» کرده‌اند. مجلس بار‌ها درگیر مسأله «این یک نفر» شده است. گاهی چنان وقت مجلس و کارهای اساسی مملکت را به «این یک نفر» و استیضاح یک وزیر به خاطر وی اختصاص دادند که مردم باورشان شد، مجلس می‌خواهد برای رسیدن به کارهای اساسی مردم، موضوع «این یک نفر» را فیصله دهد، اما پس از روز‌ها و ماه‌ها بحث و جدل، سرانجام «این یک نفر» با قول شرف به چند تن از نمایندگان مجلس که خود را وکیل وکلا کرده بودند، بازی موش و گربه مجلس و «این یک نفر» ادامه یافت.

اکنون بحث «این یک نفر» نیست. بحث درگیری چندین و چند باره مجلس در موضوع «این یک نفر» است. مجلس اگر تعارف دارد و به قول شرف اعتقاد دارد، این موضوع را‌‌ رها کند و به کارهای اساسی مردم بپردازد؛ چه اگر می‌خواست و اراده این را داشت‌‌، همان نوبت اول مسأله را حل می‌کرد!

راستی می‌دانید هر جلسه مجلس و هر روزی که نمایندگان صرف «این یک نفر» می‌کنند، به چه میزان هزینه بر ملت و کشور تحمیل می‌کند؟ می‌دانید به چه میزان مسأله اساسی کشور معطل «این یک نفر» شده است؟ بحث این نیست که مجلس این مسأله را‌‌ رها کند. بحث این است که اگر تعارفی هست و کاری پیش نمی‌رود، چرا ملت باید هزینه آن را پرداخت کند؟ امروز هم مجلس به کار وزیر « تعاون و کار و رفاه» رفته و استیضاح وی را اعلام وصول کرده است که: «گنه کرد در بلخ آهنگری به شوش‌تر زدند گردن مسگری»!

درباره قوه قضائیه هم همین نکته صادق است. اکنون ماه‌ها و بلکه سال‌هاست که قوه قضائیه و نهادهای آن درگیر در این مسأله هستند و هنوز که هنوز است، «این یک نفر» موضوع دیوان‌های گوناگون است و به تازگی هم تاریخ دادگاه وی در اسفند ماه اعلام شده است.

آیا قوه قضائیه که ریاست محترم آن از کارهای بر زمین مانده بسیار آن سخن می‌گوید، نمی‌توانست یا نمی‌تواند مسأله «این یک نفر» را به سرانجام برساند؟

نگرانی از این است، آیا باید تا هنگامی که «این یک نفر» هست و قوه قضائیه هم هست، همواره این موضوع زنده و به روز باشد؟

به چه اندازه قوه قضائیه باید وقت و انرژی خود را صرف مسائل مرتبط با «این یک نفر» بکند؟ راهی برای پایان دادن به آن نیست؟

اکنون دیری است که سه نهاد اداره کننده کشور، درگیر مسأله این یک نفر هستند. «این یک نفر» هم محکم در جای خود ایستاده است.

آیا مشغول شدن به «این یک نفر» و هزینه کردن برای این موضوع و همچنان بلاتکلیف بودن را واقعا چاره‌ای نیست؟ چه کسی لجاجت می‌کند؟ چه کسانی تعارف و مماشات می‌کنند؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۴۸۱
انتشار یافته: ۷۶
احسنت واقعاً که گل گفتی -جانا سخن از زبان ما می گویی
پاسخ ها
سوخته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
عزيزان اين سرگرمي نيز تمام خواهد شد، کاش مشکل مملکت مرتضوي ها بودند
در حکومت حضرت علی(ع) ایشان افراد لایق را بر می گزیدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
تو کجا بودی که اینجور قاطع می گی.
من موندم دولت چرا اين آقا رو اينقدر بزرگ نشون مي ده الان كه تمام مملكت باهاش مخالف هستند بازم دولت اصرار داره اينو بياره روي كار شايد هم اسراري از دولت مي دونه كه اگه براش كاري انجام ندهند نسخشو نو مي پيچونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
موضوع اينكه آقاي ريس جمهور هيچ وقت نمي خواهند كسي فكر كنه كم آورده!
چقدر مهم شده است ایا مشکل مردم حل شده وای برحال این ملت مظلوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
بالاخره هرچند وقت يك بار بايد سرمون به يه موضوع گرم بشه تا دوستان بتونن با خيال راحت براي مسائل مهم تصميم بگيرن
هرچه استاد ازل گفت بگو می گویم.
خودكرده رادتبيرنيست
واقعاً جای تاسف است که این همه برای یک نفر ملت باید هزینه بدهد چرا ؟ان وقت خیلی از افراد فقط با یک تلفن به ناحق جابجا می شوند وهیچ کس صدایش در نمی اید.!!!!!!
این یک نفر شاه کلید انتخابات آینده است، چه برنامه دولت، تامین مالی هزینه های انتخابات از منابع سازمان تامین اجتماعی است و برای این کار نیاز به یک نفر دارد که با بی پروایی (شما بخوانید پررویی) این وظیفه را انجام دهد.
بنابراین خیلی هم مساله مرتضوی را ساده نگیرید و سر خود را مثل کبک زیر برف نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
این قصه سر دراز دارد.....
هر جای دیگر از کره ی زمین بود "این یک نفر "استعفا داده بود رفته بود . در کشور عزیز ما وضع فرق میکنه استعفا که هیچ طرف جواب مردم رو هم نمیده.
سر ساقی سلامت
برنج رو ول کنین رلار 4تومنی رو ول کنین قیمتهای سرسام آور را ول کنین فقط مشکل ما مرتضوی وقتی زور کسی بهش نمیرسه ولش کنین شاید خوب کار کنه
به قدر کافی معروف شده اند!انشااله کاندیدای ریاست جمهوری شوند!
کاش همین یک نفر بود.
جای خانم مارپل، شرلکهلمز، کاراگاه کاستر و . . . خالیه تا سر دربیاران چه خبره تو مملکت....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
خاله ریزه رو یادت رفت
مگر قحط الرجال است. لجاجت تا کجا؟ سرنوشت بازنشستگان است. لحظه ای خدا را کاش ببینند. این همه فرد توانا در این مملکت برای تصدی این پست. پافشاری بر فردی که بی اغراق هزاران نفر از او بیزارند و رنج دیده اند ... چرا؟؟؟
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
يعني نمايندگان مجلس به اندازه ارزني از فهم سياسي برخوردار نيستند كه هر چند وقت يك بار خود را سنگ روي يخ ميكنند. احمدي نژاد به درستي اگر بميرد هم اجازه نمي دهد در اين قضيه مجلس دخالت كند. اگر رئيس جمهور نتواند رئيس سازمان تامين اجتماعي را خودش تعيين كند كه به درد هيچي نميخورد. آفرين به احمدي نژاد و ننگ به اين مجلس باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
آقا چه ربطي به اختيارات دولت تو تعيين رييس سازمان اجتماعي داره اين آقا تحت پيگرد قضاييه بايد عزل بشه همين. كاش اول فكر ميكرديم بعد حرف ميزديم
مملکتی که هر مساله ای در آن بر اساس مصلحت ماست مالی می شود و هیچ مساله ای حل نمی گردد این جور مسایل عادی است. بی خود خودتو خسته نکن تابی جون. از هوا بگو. اونجا هوا چطوره سرد شده نه؟
بابا چکارشون داری بزارخوش باشن وایام بگذرونن اینجوری ملتم سرگرمن وحوصلوشون سرنمیره بالاخره این پول بیت المال بایدیه جوری خرج بشه حالا کی بهترازبزرگان مملکت
احسنت .
شما چه خاطراتی از دربی دارید؟بقیه بی خیال
این رییس جمهور مردمی، کسی که مدام شعار حمایت از طبقه ضعیف را میدهد چون همیشه از سر لجاجت بر تصمیم های غلط خود اصرار میورزد بدون اینکه واقعا به فکر له شدن استخوانهای همین طبقه بر اثر ندانم کاریهای خود است.
بر فرض محال هم که مرتضوی لایق باشد نباید مصالح مردم یک کشور قربانی "این یک نفر" شود.
واقعا تاسف عمیق میخورم که همچنان یک عده این شخص را طلایه دار دولت پاک و مردمی میدانند.
از ماست که بر ماست...
گل گفتی ولی کو گوش شنوا برادر!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
پول بیت المال اینارو حار کرده
اشتباه نکن موضوع این یک نفر نیست موضوع چند نفر است اگر تکلیف آنها مشخص شود مملکت به راه درست خواهد رفت.. ا
مساله این یک نفر مثال خوبی است بر این نظر که قانون اساسی و و نحوه تفکیک قوا ایراداتی دارد که باید حل شود قدرت و اختیارات سه قوه به خوبی تعریف و تفویض نشده است روش تقسیم قدرت و وظایف باید به گونه ای باشد که هر قوه در عین استقلال قادر به نظارت ودخالت مشروع سایر قوا باشد و روابط بین سران. سه قوه هم شفاف باشد افزایش قدرت مانور دیوان عدالت و سازمان بازرسی کل کشور و نظارت شفاف و بی تعارف قوه قضایه بر کارکرد نمایندگان مجلس و کابینه امری حیاتی است به علت همین خلا قانونی است که بارها وقتی کار به این سه قوه گره خورده است مقام معظم رهبری از جایگاه مقدس خودشان وارد شده و مساله را بادرایت فیصله داده اند در حالیکه شان و جایگاه معظم ایشان نباید همیشه صرف مسایل خرد و سخیف نظیر لجبازی بین سه قوه گردد مثلا آیا باعث شرمندگی سران قوا نخواهد بود که مقام معظم رهبری جهت حل و فصل قضیه این یک نفر پادر میدان بگذارند؟
پاسخ ها
یک ایرانی دلسوز و معتقد به انقلاب و ایران که دوست دارد همه در کنار هم بفکر ساخت وتوسعه ایران باشند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
تورا بخدا دیگه صحبت از تغییر در قانون اساسی ندهید آخر در مملکتی که هیچ کس (در هر مقامی) نه به قانون احترام میگذارد وقانونرا به دلخواه و بنفع خودو هم جناحیهای تفسیر کرده و یاد نگرفته که همین قانون فعلی را را اجراکنند ( یا بنفعشان نیست اجرا کنند) حال اگر همین ها بخواهند قانون اساسی را مجددا اصلاح نمایند دیگر در آینده ای نچندان چه بلاهایی برسر این مردم نخواهد آمد .
بنام حضرت دوست
سلام
چندی پیش سه رییس قوه در نامه ای اطاعت خود از رهبری را اعلام کردند که دیگر از این کارها نکنند.(اگرچه یکی از آنها در آن نامه هم برای دیگران خط و نشان کشید)
ولی گویی فقط نامه نوشتن ملاک بوده است و کشاندن مابقی اموری که موضوع نظر رهبری بوده است اشکالی ندارد.
دیشب یک نفر جریان آقای مرتضوی را از من سوال نمود وقتی برایش موضوعات مربوط به ایشان را تعریف می کردم خودم هم باورم نمیشد.
آیا این موضوعات مربوط به ایران است .!!!
کهریزک ، استیضاح اول، قول شرف و تفاوتش با قول( قول بدون شرف) ، حکم دیوان عدالت اداری ، مصوبه دولت در بحث سازمان یا صندوق بازنشستگی و ازبین بردن موضوع حکم دیوان با یک مصوبه دولت ، حکم مجدد دیوان ، حکم عزل ایشان ، تغییر شیوه انتصاب از وزیر به معاون اول ، انتصاب سرپرست توسط معاون اول ، تشکر هیئت مدیره از رییس جمهور که اساسا در جلسه هم نبوده و ...
خودم هم باورم نمیشد اما ظاهرا همه اینها را من برای یک نفر گفته بودم .
از خودم خجالت کشیدم
کاش مسئولین بیشتر ولایتمدار بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
دوران قبل از کهریزک هم برای خودش طوماری می شود اگر بخواهی بر شماری:
از کرمان تا تهران و سر از دادگاه مطبوعات درآوردن و هنرنمایی های خاص و دادستان تهران شدن و ماجرای زهرا کاظمی و پرونده انبوه سازی شفق و خانه خ شیخ یهایی و آخر سر می رسد به کهریزک و بقیه داستان !!! حالا شما بعضی از چیزها را نمی دانی، من هم بعضی چیزها را!!
واقعا شرم آوره و باعث خجالت . مردم و الاف اين يه نفر كرديد كه چي . واقعا اين آدم ارزش اين همه جنجال رو داره . ببينيد كي پشتشه اونوقت به نتيجه ميرسيد . يه مملكت و مشنگ خودش كرده دور از جون . يعني قواي ما اونقدر ضعيف شدند كه يه آدم اينجوري و مورد دار همه رو مسخره خودش كرده . بابا بس كنيد ديگه ... . از در ميندازن بيرون از پنجره ميآد از پنجره ميندازن بيرون از لوله دودكش ميآد . رو رو برم بابا .
جرات داريد جابجايش كنيد!
بسیار مقاله خوبی بود... ممنون از نویسنده و جرات ایشان آن هم در این فضای کارتونی...
ایا این همه بها دادن نشان از داشتن نقاط ضعف فراوان در دست ایشان نیست که ممکن است در صورت عزل یا محاکمه رو شود؟ اگر چنین نیست این همه بها برای چیست؟ اگر دلتان خواست این نطر را روی سایت بگذارید.
اخیرا" دو جوان بدبخت به جرم شرارت در سریعترین زمان محاکمه و اعدام شدند. قوه قضاییه زورش به مردم ناتوتن می رسد نه قدرتمندان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
همه در برابر قانون برابرند ، ولی بعضی ها برابرترند!
خلايق هرچه لايق
اين ملت همينه ديگه
تیتر کامل و گویایی بود. نیاز به خوندن متن نبود
ولش کنین بابا از این مجلس کاری بر نمی آید بگذاین از سمتش حالش رو ببرد مثل سمتهای قبلیش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آی دوست داران انقلاب و کشور ...
بابا کشور داره از بین میره از خواب خرگوشی بیدار شوید ... ای نامردان
ما آن قدر مشکلاتمان حل شده و دست خالی هستیم که باید کمک کنیم این یک نفر هم به حقش در این کشور برسد و دیگر بهشت موعود را در پیش روی خود خواهیم داشت. دست تمامی مسئولین و دست اندرکاران درد نکند که حتی نمی گذارند حق یک نفر هم پایمال شود.
پشتیبان این یک نفر رئیس جمهور است برای همین پشتک وارو میزندو کسی حریف او نمیشود.
قانون بقای پست مرتضوی:
مرتضوی در هیچ شرایطی بی پست نمی ماند، تنها از پستی به پستی دیگر منتقل می شود.
با سلام فعلا در مملکت ما هر کسی ضالم باشد وبه دیگران ظلم کنند در جایگاه بالاتری قرار میگیرند و محبوب ترند نه بدبختی ماست
اله اکبر از پرروئی این آدم واقعادر حیرتم که این بشر که چه عرض کنم!!!!! این قدر موجب اتلاف وقت وهزینه در این کشور میگردد وخجالت هم نمی کشدلابد ارزش ماندن در این پست از نظر مالی خیلی مهم است که دل کندن از آن خیلی خیلی دشوار است ودر مقابل یک ملت ایستاده است واز در بیرونش می کنند از پنچره می آید.
از پس یک نفر برنمیان میخان قدس رو آزاد کنن
چه گویم که ناگفتنش بهتراست... بدبخت ملت .بدبخت ملت وفرهنگ ملی.
این قافله ره به ناکجا اباد میبرد.
سر ساقی سلامت
مجلس اگر تعارف دارد و به قول شرف اعتقاد دارد، این موضوع را رها کند و به کارهای اساسی مردم بپردازد. چه اگر می خواست و اراده این را داشت همان نوبت اول مساله را حل می کرد
اول نوشتی سر ساقی سلامت بعد عوضش کردی سر این یک نفر سلامت ای تابناک شیطون
اگر آقای سعید مرتضوی شخصا" مرتکب خلافی شده قوه قضائیه می تواند سریعا" جرم اورا مشخص کند وبعنوان مجرم هیچ مقامی دیگر نمی تواند اورا به مسئولیتی بگمارد و اگر ایشان جرمی مرتکب نشده وسیاسیون بدلایل سیاسی می خواهند از ایشان انتقام گرفته یا از سر راه خود بردارند تسلیم شدن دولت در مقابل آنها معنی نداردبقول مولا علی اگر همه عالم در مقابل حق بایستند من در مقابل ناحق خواهم ایستاد باوجود این دولت حق دارد از ایشان حمایت کند
حالا همه مشکل مملکت شده این بنده خدا ول کنید بابا
شنيده شده است كه قصد كانديتاتوري هم دارد
آقای مرتضوی ام هلو تشریف دارن؟؟؟؟؟
این یک نفِِِِِِِِِِِِِِِِِر و دگر هیچ
درود بر شما یک نفر که داستان این یک نفر را خوب تشریح کردی ولی حیف که اون یک نفر (ریس دولت )
گوشش بدهکار 70 میلیون نفر نیست
تعجبی نداره

در طی تاریخ و در تمام حکومتها بودند افرادی که به صرف در اختیار داشتن پستی حساس که میتوانستند به اطلاعات محرمانه حکومتی دسترسی داشته باشند از این اطلاعات برای ترقی و ثبات کاری خودشون استفاده میکردند. برای مثال کاردینال ریشیلیو، راسپوتين، صدام و مرتضوی

از این دست افراد در طبقات و مرتبه های پائین هم یافت میشوند برای مثال آبدارچی اداره که چون میوه و شیرینیهای خریده شده برای جلسه را شب میذاره تو ماشین رئیس اداره پس از همه قدرتمند تره چون دهنشو در مقابل سرویسی که رئیس در مقابل سکوتش بهش میده میبنده

راننده ها، معاونين و خلاصه هرکی به نوعی به اطلاعات دسترسی داشته باشه نهایت سوء استفاده را از موقعیت میکنه حالا چه برسه به مرتضوی که به هر حال در بطن وقایع بوده و بلده چجوری از اطلاعاتش استفاده کنه. پس چو دانی و پرسی سوالت خطاست چون حتی اگر مرتضوی را بردارند یقینا به نوعی دیگر راضی میکنندش که آب تو دلش تکون نخوره
منفعت ملت سیری چند
برای توجه به منفعت ملت
اول ریس جمهور و 6 تا از وزرا و 108 تا از نماینده ها را باید کنار گذاشت
حرص نخوريد عزيز من. در تاريخ اين مملكت از اين مليجك ها و آقا خان نوري ها زياد بوده است.
مثل مرحوم کردان یک اصطلاح شد....
ای بابا ، این هم از بی عرضگی نمایندگان مجلس است وقتی می گویند با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه های مخالفند توی بوق وکرنای میکنند، بعد که بحث استخدام میشود برای اینکه بتوانند از دولتی ها سهمی بگیرنند عوامل ووابسته های خودرا جا دهند جلسات شبانه هدفمندی میگذارند چه انتظاری داری
ایشون رییس جمهور بعدی هستند !
اگر این موضوع به نتیجه برسد مسلما احمدی نژاد رو , روی سرمون میزاریم و حلوا حلوا خواهیم کرد !
راستي فقط هزينه اين چند روز روزنامه ها خبر نگارها عكاسها در اين مورد ميدونيد چند تا گرسنه را سير ميكرد.
با توجه به این زور هیچ کدوم از قوای سه گانه به این آقا نرسید از الان معلومه که رای دادگاه کهریزک چی می شه!!
فکر کنم دادگاهم وتو می کنه. این آقا که هم تصمیم مجلس و هم تصمیم دولت را وتو کرد.
چه می گذرد بر این ملت رشید و دلاور. و تاریخ براین ملت بدبخت چه داستانها خواهد گفت!!!
راستی چرا 8 نماینده و رئیس مجلس اینقدر می خوان مرتضوی عزل بشه و چرا نظر اکثریت مجلس با اونا یکی نیست اصل مجرا چیست
ای .... درک کنید حال اون پدری که نتونه شکم زن و بچش رو سیر کنه
ترمز دستی رو بکشید یه نگاه به مسیر بندازین و گرنه دیر میشه ها
اتفاقا مشکل مملکت مرتضوی ها هستند که مصونیت آهنی دارند.
این آقا یک نشانه از انبوه نشانه های مقاومت آقای رئیس جمهور در مقابل ارکان مختلف نظام است
آقای مرتضوی سیاست پدر و مادر نمی شناسد . هر سر بالایی ، سر پاینی دارد .
از ما نصیحت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر