بازدید 8949

افتتاح خط 3 مترو از چهارراه ولیعصر تا بهشتی

مجری نیمه‌ شمالی خط 3 مترو تهران گفت: درفازنخست اجرای بخش میانی خط 3 یعنی از چهارراه ولیعصر(عج) تا خیابان شهید بهشتی, 5 ایستگاه تعبیه شده است که به زودی این مسیر با ایستگاه‌های ابتدایی وانتهایی آن به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۹۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۳ 11 December 2012
به گزارش پانا، عظیم عراقی اظهار داشت: بخش میانی خط 3 مترو تهران حد فاصل چهارراه ولیعصر (عج) تا خیابان شهید بهشتی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید که پیش بینی می‌شود این خط از همان روزهای اول جاذب سفرهای زیادی در شهر باشد و پس از تکمیل،خط 3 به پرمسافرترین خط مترو تهران تبدیل شود.
 
وی تصریح کرد: خط 3 مترو تهران به طول 37 کیلومتر با 28 ایستگاه، در 3 فاز به بهره‌برداری می‌رسد که طراحی سیستم این پروژه براساس ظرفیت جابجایی 45 هزار مسافردرساعت در هر جهت انجام شده است.
 
وی تصریح کرد: درفازنخست اجرای بخش میانی خط 3 یعنی از چهارراه ولیعصر(عج) تا خیابان شهید بهشتی, 5 ایستگاه تعبیه شده است که به زودی این مسیر با ایستگاه‌های ابتدایی وانتهایی آن به بهره‌برداری می‌رسد و از 3 ایستگاه میانی عبورخواهیم کرد.
 
مجری نیمه شمالی خط 3 مترو تهران با بیان اینکه در 16 آبان بخش میانی خط 3 مورد تست گرم قرار گرفت گفت: در این مدت عملیات نازک کاری بخش عبوری ایستگاه‌های میانی دنبال شد و در تلاشیم تا عملیات تکمیلی برای بهره برداری از 3 ایستگاه میانی را نیز هرچه سریعتر محقق کنیم.
 
وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تلاشیم که ایستگاه تقاطع خیابان فاطمی در مسیر این خط را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم و 2 ایستگاه دیگر را هم با فاصله کوتاهی از این ایستگاه به بهره برداری برسانیم.
 
عظیم عراقی خاطرنشان کرد: خط 3 مترو تهران بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال 93 تکمیل و امکان سفر با مترو ازجنوب غربی تا شمال شرقی پایتخت به وسیله این خط فراهم خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار