بازدید 36574
۸
نتانیاهو به سران کشورهای جهان:

چرا سخنرانی احمدی‌نژاد را تحریم نکردید؟!

همان گونه که انتظار می‌رفت، سخنرانی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، توجه بسیاری را در سطح جهان برانگیخت. در این میان، اظهارات وی بیش از همه خشم نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخته و واکنش وی را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۲۷۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۸ 27 September 2012
همان گونه که انتظار می‌رفت، سخنرانی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، توجه بسیاری را در سطح جهان برانگیخت. در این میان، اظهارات وی بیش از همه خشم نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخته و واکنش وی را به دنبال داشته است.

به گزارش «تابناک»، ساعاتی پس از انجام سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نامه‌ای سرگشاده به اسرائیلی‌ها، از اینکه سران کشور‌ها در هنگام سخنرانی احمدی‌نژاد، سالن را ترک نکرده‌اند، گلایه نموده است.

سایت خبری «آروتز شوا» ضمن انتشار بخش‌هایی از این نامه می‌نویسد: نتانیاهو با بیان اینکه احمدی‌نژاد آشکارا از نابودی اسرائیل دم زده است، گفته: «امروز برای کسانی که تصمیم گرفتند در سالن کنفرانس بمانند و این سخنان نفرت‌انگیز را بشنوند، روزی سیاه است».


نتانیاهو که خود برای سخنرانی در مجمع عمومی، رهسپار نیویورک شده، در نامه خود به اسرائیلی‌ها وعده داده که در سازمان ملل، پاسخ سخنان احمدی‌نژاد را بدهد.

این اظهارات نتانیاهو را می‌توان اوج ناکامی رژیم صهیونیستی در اعمال فشار بر دولت‌های جهان و کم اهمیت دادن حضور رئیس‌جمهور ایران در سازمان ملل ارزیابی کرد.

اینها همه در حالی است که مقامات این رژیم از هفته‌ها پیش، تلاش داشتند با توسل به حربه‌های گوناگون، جلوی سفر احمدی‌نژاد و یا دست‌کم سخنرانی وی در مجمع عمومی را بگیرند.

به این ترتیب، پس از ناکامی آنان در رسیدن به این هدف، صفحات مطبوعات این رژیم آکنده از درخواست‌ها از هیأت‌های نمایندگی کشورهای گوناگون برای ترک سالن کنفرانس به هنگام سخنرانی احمدی‌نژاد شد؛ با این حال، نه تنها این هدف برای آنان برآورده نشد، بلکه بر خلاف سال‌های گذشته که متحدین غربی آمریکا نیز به همراه این کشور سالن را ترک می‌کردند، این بار، تنها هیأت نمایندگی آمریکا بود که ترجیح داد در هنگام سخنرانی احمدی‌نژاد نباشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۸
صهیونیستهای کثیف ونژادپرست خودشان را بر تر میدانند چون کشورهای غربی حالا به هر دلیلی دنباله رو آنها هستند .انتظار دارند کشورهای دنیا هم تابع آنها باشند درصورتی که اکثر کشورها این رژیم را جنایتکار ونژدپرست میدانند
همانطور که اوباما تازه به این نتیجه رسیدند که به سرو صداهای آزار دهنده نتانیاهو گوش نخواهند داد ما سالهاست که به این نتیجه رسیدیم.
اینهمه سروصدا کردند جنگ و بوشهر و هدف و... حالا دکترم خوب چزوندش . خوشمان امد حال کردیم
برو بمیر تا کفن به دلار ارزونه...
خداوند عالم فراهم کنندگان و بستر سازان شرایطی که باعث توهین کردن انسانهای جاهل ،نادان ،ضد الهی و ناپاک به انبیائ الهی ( فرستادگان و هدایت کنندگان بسوی الله) را خوار و ذلیل میکند و نتانیاهو و ایهود باراک و همه مسئولین اسرائیلی باید از یهودیان عذر خواهی کنند و به درگاه الهی توبه کنند تا از گناهی که مرتکب شده اند پاک شوند و در صدد جبران برآیند تا خداوند عالم آنها را از خواری تا حدی آها را بیرون بکشد. خود خدا میفرماید: مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین. این ذلالت و خواری رژیم صهیونیستی از مخالفت با راه الله حاصل شده.
خدا رو شکر که خداوند دشمنان ما را از جاهلان قرار داد....
خدايا با چشماني اشك بار دعا ميكنم صلح و امنيت در سايه حق تمام جهان رو فرا بگيره
چرا تحریم ؟ پس کو اون آزادی بیانتون که گوش فلک رو کر کرده ؟!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر