بازدید 92619

مهدی هاشمی وارد تهران شد + تصاویر

کد خبر: ۲۷۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۸ 23 September 2012
مهدي هاشمي با پرواز دوبي ـ تهران ساعت 21 و 30 دقيقه شب يكشنبه از طريق فرودگاه امام خميني (ره) به كشور برگشت.

به گزارش ايسنا، بنا بر گفته وكيل خانواده هاشمي ياسر و فاطمه هاشمي كه به استقبال مهدي به دوبي رفته بودند، به همراه وي وارد تهران شدند.


محسن هاشمي از جمله افراد خانوده هاشمي است كه در فرودگاه به استقبال وي رفت.

نماينده دادستاني تهران نيز در فرودگاه حضور دارد.

در حالي كه شب گذشته جمعي از دانشجويان كه از خبر ورود مهدي هاشمي آگاه شده بودند، در فرودگاه بين‌المللي امام (ره) تجمع كردند، امشب فقط تعدادي از خبرنگاران و عكاسان رسانه‌هاي كشور در فرودگاه حضور دارند.

دانشجويان تجمع كننده در شب گذشته كه اقدام خود را محاكمه مهدي هاشمي در دادگاه افكار عمومي نام گذاشته بودند، با اين اعتقاد كه مهدي هاشمي در حوادث پس از انتخابات سال 88 دست داشته است، خواهان محاكمه وي هستند.

در همين زمينه دبير اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان امشب به خبرنگار ايسنا گفت: به دليل صادر نشدن مجوز تجمع مقابل خانه مهدي هاشمي اين اقدام ميسر نشد و ما درخواست و طوماري را كه براي محاكمه وي جمع كرده‌ايم را به رييس قوه قضاييه ارائه خواهيم كرد.

حضور نماینده دادستانی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای ابلاغ احضاریه دادستانی و تفهیم اتهام است و مهدی هاشمی فردا در دادسرا حاضر می شود.

محمود علیزاده طباطبائی - وکیل مهدی هاشمی - در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب اظهار داشت : همانطور که پیش از این اعلام کردم دلیلی برای بازداشت موکلم وجود ندارد و حضور نماینده دادستان در فرودگاه امام (ره)  برای ابلاغ احضاریه دادستانی و تفهیم اتهام به مهدی هاشمی خواهد بود.

وی افزود : پس از دریافت احضاریه، فردا برای دفاع از اتهامات در دادسرا حاضر خواهیم شد و پس از آن قاضی پرونده تصمیم گیری خواهد کرد.





سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر