بازدید 2446

محکومیت آمریکا با وحدت شعار تکثرفرهنگی

کد خبر: ۲۷۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۸ 13 September 2012
دبیر کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به تولید یک فیلم آمریکایی توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، گفت: با توجه به شکل گیری موج بیداری و استکبار ستیزی در بین مردم منطقه، آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر حربه ای برای ضربه زدن به مسلمانان استفاده می کنند.

به گزارش ملیت، سید حسین دهدشتی افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، استکبار جهانی از تمامی ظرفیت های خود در ابعاد علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی علیه مسلمانان استفاده کرد که به تازگی نیز شاهد ساخت فیلمی صهیونیستی- آمریکایی با مضمون توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) هستیم که خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را برانگیخته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه دین اسلام، کاملترین دین در نزد خداوند متعال بوده و حضرت محمد(ص) نیز خاتم رسولان و اسوه آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم استکبار قلمداد می شود، بنابراین آمریکا و استکبار جهانی از تمامی ظرفیت های خود برای مقابله با مسلمانان استفاده می کند که در این میان همه مسلمانان، چه شیعه و چه سنی باید موضع گیری صریحی نسبت به این مسئله داشته باشند.

وی گفت: ایالات متحده آمریکا تصور می کند که با ساخت و نمایش چنین فیلم هایی می تواند وحدت بین مسلمانان و همین طور آزادگان جهان و نیز کسانی که خواهان آزادگی و ایستادگی هستند را از بین برده یا تضعیف کند، کما اینکه مهمترین هدف نیز در ساخت چنین فیلم هایی همین است اما پیروان واقعی تمامی ادیان باید نسبت به این موضوع هوشیارتر بوده و مراقب حرکت های بعدی آمریکا و رژیم صهیونیستی باشند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: ملت های منطقه و نیز رهبران ادیان الهی باید نسبت به این حرکات وقیحانه آمریکا و صهیونیست ها آگاهانه واکنش نشان دهند و بدانند که این اهانت ها در آینده نیز ادامه خواهد یافت و چه بسا که گریبان ادیان دیگر را نیز بگیرد که در صورت وقوع چنین تحرکاتی، مردم و تمامی مسلمانان بیکار ننشسته و پاسخ قاطعی به مستکبران و زورگویان جهان خواهند داد.

دهدشتی، تصریح کرد: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) سر منشأ بی حرمتی به تمامی ادیان در آینده است که باید پیروان دیگر ادیان الهی نسبت به این موضوع مهم حساس تر و هوشیارانه تر تصمیم گیری کرده و موضع گیری قاطعی داشته باشند.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: این اقدام نشان می‌دهد که شعارهای آمریکایی‌ها درباره تکثر فرهنگی و حمایت از فرهنگ‌های مختلف چقدر مبتذل است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل