بازدید 3753

طالقان مشکل آب شرب دارد

مساعدت‌های مالی شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر محقق نشده است و به دلیل این مشکلات شهر‌ها و اداره امور خود با مشکل مواجه‌اند.
کد خبر: ۲۷۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۳ 06 September 2012
نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها از مشکل تامین آب شرب شهرستان طالقان انتقاد کرد و گفت: این شهرستان در بخش گازرسانی نیز با مشکل مواجه است.
 
به گزارش ایلنا، سادات رسول نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه قرار بود برای شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر مساعدت‌های مالی صورت گیرد اظهار کرد: متاسفانه این مساعدت‌ها تاکنون انجام نشده است.
 
وی با بیان اینکه شهرستان نظرآباد واقع در این استان یکی از این موارد است افزود: به دلیل مشکلات مالی این شهرستان در اداره امورات شهری با مشکل مواجه است.
 
سادات رسول به قول رئیس جمهور برای استفاده آب سد طالقان در این استان اشاره و تصریح کرد: قرار بود از این سد آب شرب مورد نیاز برای شهر طالقان که در گذشته جزو استان تهران و حال یکی از شهرستان‌های استان البرز است محقق شود که این کار انجام نشده است.
 
وی در ادامه به نبود شبکه گازرسانی در این شهرستان نیز اشاره کرد.
 
به گزارش ایلنا در جلسه امروز مهدی چمران به عنوان رئیس شورای شهر، حاج محمدی به عنوان نایب رئیس، سیدی به عنوان سخنگو و مرادی، ساداتی، مجیدی و حسانی به عنوان منشی هیات رئیسه انتخاب شدند.
 
مهدی چمران درباره انتخاب نایب رئیس اظهار کرد: براساس قانون باید انتخاب هیات رئیسه به تعداد رای نصف +۱ حاضران در جلسه باشد و از آنجا که حاج محمدی با ۳۶ رای توانست بررقیب خود حاج رسولی‌ها با ۳۵ رای پیروز شود از این رو لازم است به قانون مراجعه تا در صورت نیاز نایب رئیس شورای عالی استان‌ها در جلسه بعدی رای گیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار