بازدید 99998
سایت باشگاه خبرنگاران:

«حال میر حسین موسوی مساعد است»

کد خبر: ۲۶۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۶ 24 August 2012
سایت باشگاه خبرنگاران از سایتهای سازمان صداوسیما نوشت:

در پي عنوان شدن شايعاتي از سوي يکي از عوامل نزديک به گروهک تروريستي منافقين در شبکه وابسته به خاندان سلطنتي انگليس مبني بر وخامت حال مير حسين موسوي آخرين خبرها و کسب اطلاع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران از مساعد بودن حال نامبرده حکايت دارد.

 اردشير امير ارجمند عامل وابسته به سرويس‌هاي جاسوسي غربي و صهيونيستي و از اعضاي نزديک به گروهک تروريستي منافقين با حضور در برنامه شبکه بي بي سي، وابسته به بهائيان، از وخامت حال مير حسين موسوي و بستري شدن وي در بخش سي سي يو خبر داد.

پس از اعلام اين خبر بود که خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در تماس با منابع مختلف امنيتي، انتظامي و مسئول جوياي حال موسوي شدند.

در تماس‌هاي برقرار شده با منابع مختلف مشخص شد نامبرده يک عارضه کوچک قديمي داشته است که با درخواست و تقاضاي خانواده‌اش، او براي چکاپ نزد پزشک مورد اشاره و وثوق خانواده برده شده تا آزمايش‌هاي معمول روي وي انجام شود.

اخرين خبرها و کسب اطلاع خبرنگاران حکايت از آن دارند که آزمايش‌هاي انجام شده روي موسوي جواب عادي داشته‌اند و عارضه قديمي موسوي با تجويز دارو به صورت عادي قابل بر طرف شدن است و او بدون هيچ مشکلي هم اکنون در منزلش است.

خبرهاي دريافتي حکايت از اين امر دارند که با توجه به شرايط سني نامبرده، تا به اين لحظه تمام تقاضاهاي وي و خانواده‌اش مبني بر انجام چکاپ‌هاي معمول و ملاقات پزشک بدون هيچ محدوديتي انجام شده و تمام ملاقات‌ها و آزمايش‌ها نيز در حضور و با درخواست خانواده‌اش صورت گرفته است.

با اين شرايط بايد گفت جنجال سازي‌هاي ضد انقلاب مبني بر اينکه حال مير حسين موسوي مساعد نيست کذب محض بوده و در حقيقت صحت و سلامت موسوي خبر بسيار بدي براي اپوزوسيون است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل