بازدید 55955
با وجود پایمال کردن حق کشتی‌گیر فرنگی کار ایرانی

عبد ولی‌ سال گذشته حقش را بخشیده بود!

سعید عبد ولی‌کشتی‌گیر، قهرمان و پهلوان خوزستانی ورزش ایران که در مسابقات کشتی فرنگی المپیک لندن، قربانی ناداوری‌هایی شد و حقش پایمال شد، سال گذشته در همین روزها، حق خود را بخشیده بود، آنهم در چه حماسه ای!
کد خبر: ۲۶۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱ 09 August 2012
سعید عبد ولی‌،کشتی‌گیر، قهرمان و پهلوان خوزستانی ورزش ایران که در مسابقات کشتی فرنگی المپیک لندن، قربانی ناداوری‌هایی شددر سال گذشته در همین روزها، حماسه دیگری آفریده بود.

به گزارش «تابناک» در شهریور سال گذشته، سعید عبدولی، قهرمان کشتی فرنگی جهان در وزن ۶۶ کیلوگرم با حضور در منزل «شهید بابایی‌زاده»، از شهدای حملات گروهک تروریستی پژاک، مدال قهرمانی خود را به پدر وی اهدا کرد.

گویا تقدیر این پهلوان کشورمان در این است که هر سال یک حماسه بیافریند و چشم جهانیان را به پهلوانی ایرانیان خیره کند. یک روز مدال خود را به مظاهر غیرت ایرانیان تقدیم می‌کند و سر بر آستان آنان می‌ساید و روز دیگر، فریاد غیرت ایرانیان را در لندن سر می‌دهد که اغیار هم ندای وی را و دعوت او به اعتراض به این حق کشی را لبیک می‌گویند. حماسه زمان و مکان نمی‌شناسد و این فرزند خوزستان و اندیمشک، اکنون چنان حماسه‌هایی را در وجود خود به هم آمیخته است که دوست و دشمن از وصف آن ناتوان هستند.



تصویری که در آن سعید عبد ولی‌ زاده مدال خود را به پدر شهید بابایی زاده تقدیم می‌کند

ایران و ایرانیان در چنین زمانه‌ای پر از مخاطره‌ای به عبد ولی‌ها نیاز دارد؛ به شهید بابایی زاده‌هایی که جهادشان همچنان مستمر و بی‌وقفه ادامه دارد.

فراز‌هایی از زندگی شهید بابایی‌زاده

در خرداد ۱۳۶۲، در محله ساختمان (کوی شهدای فعلی) اندیمشک و در دامان مادری عفیف و پدری سختکوش و مؤمن و در خانواده‌ای متدین چشم به جهان گشود که نامش را «مجتبی» گذاشتند.

دوران کودکی او همزمان با سال‌های پر بار دفاع مقدس بود. تربیت صحیح پدر و آموزه‌های اخلاقی مادر از‌‌ همان دوران که فضا آکنده از بوی جهاد و شهادت بود، باعث شد او متفاوت از هم سن و سالانش بار بیاید.

وی دوران تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در اندیمشک و در دبستان «فردوسی» و مدرسه «آزادگان» گذراند.

در نوجوانی، شخصیتی منطقی و معقول داشت و آنچنان صلابت و وقاری در رفتارش آشکار بود که او را از دیگر همسن و سالانش متمایز می‌کرد. برخورد خوب و لحن کلامش و آرامش در رفتارش، سبب برانگیختن احترام و تحسین همگان می‌شد. ارتباط عمیق عاطفی با خانواده و اقوام و دوستان داشت.

در آغاز ورود به سپاه، یگان مخصوص «صابرین» را برای خدمت برگزید و چندین سال آموزش‌های سخت و طاقت‌فرسا را با موفقیت پشت سر گذاشت. این آموزش‌ها از او تکاوری دلاور و شجاع ساخته بود.

به گفته همرزمان و فرماندهانش در رزم و جنگ از قوی‌ترین و باهوش‌ترین نیروهای عملیاتی به شمار می‌رفت و دارای قدرت عملیاتی بالایی بود.

شهید مجتبی بابایی‌زاده، تکاوری دلاور بود که به دلیل توانایی بالای ذهنی و جسمی در چندین عملیات سخت و موفق علیه دشمنان مرزی نظام مقدس شرکت کرده بود.

فرزند قهرمان اندیمشک در تاریخ ۱۳۹۰/۶/۱۳ در عملیات پاکسازی مرزهای شمال غرب کشور از وجود اشرار و گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات جاسوسان در نبردی سخت به آرزوی دیرینش رسید و به فیض شهادت نایل شد. در هنگام شهادت، ذکر یا «علی بن ابی طالب» بر زبانش جاری بود و به خیل شهدا پیوست.

مراسم تشییع این شهید با شکوهی وصف‌ناپذیر که یادآور سال‌های دفاع مقدس بود، در روز پنجشنبه ۱۳۹۰/۶/۱۷ برگزار شد.

پیکر پاک این شهید در بهشت زهرای اندیمشک در جایی که آرزوی دفن شدن در آنجا را داشت، در کنار پسر عمه‌اش، فرمانده شهید عزت الله حسین‌زاده آرام گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۹۲
وبلاگ شهید مجتبی بابایی زاده و شرح ماجرای اهدای مدال به پدر هید بابایی زاده را می توانید در آدرس زیر ملاحظه فرمایید.
shahidmojtaba-babaei.persianblog.ir
پهلوانیت مبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
عبدولی خیلی مردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
قابل توجه فوتبالیست ها
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
فکر کنم 5 نفرن از اول تا آخر منفی دادن به همه....
بیمارین؟
پهلوان بودن سعید منفی داره؟
حتی اگه ایرانی نباشید آدم که هستین
پهلوان سعید عبد ولی‌زاده،
برای همیشه در قلب ایرانیان جای داری
پاینده باشی پهلوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
عبدولی مدال طلا نگرفت اما با منش پهلوانانه در قلب ما جا گرفت ، بعضی ها قویترین مرد شدند طلا هم گرفتند اما آبرویی بین مردم ندارند
بابایی زاده و عبدولی هر دو قهرمانند
زنده باد پهلوون ایرانی
سلامتی این شیرمرد صلوات
درود بر تمام شهدای اسلام
درود بر تمام پهلوانانی که می دانند هر چه دارند به احترام خون شهدا دارند
درود بر غیرت ومردانگی ایرانی
درود بر تمام هموطن های باغیرت و با تعصب
زنده باد عبده ولی به راستی که پهلوانی شایسته اوست
یه سوال چرا وقتی فیس بوک فیلتر هستش و ابزار جاسوسیه دشمن چرا لینکشو میزارید خدایی کسی جواب میده؟؟(من که میگم نه)
سعید همیشه قهرمان
اشک بر چشمانم جاری شد.

این قهرمان با غیرت کاهو فروش هست . لعنت بر فوتبال . کم کم ما هم باید جنبش 99 درصدی علبه فوتبال راه بندازیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
اقا اشتباه شد می خواست بدانم خبری در وب بود که گفته بود ایشان کاهو فروش هست درسته؟؟
آفرین بر شرف وغیرت و مردانگی اش
ای فوتبالیستها یاد بگیرید
ماشاء الله به غیرتش ...
پهلوانی شایسته ات قهرمان
یکی از دوستان بنده که در این درگیری زخمی شد همیشه از این شهید خاطرات زیبایی تعریف می کند
یادش گرامی
درود خدا بر همه مجاهدان و دلیر مردانی که جان و مال و هستی خود را فدای دوست حقیقی کرده و در راه حفظ ارمانهای اسلام و انقلاب و میهن اسلامی لحظه ای از پای نمینشینند تا انگاه که به وصال معشوق برسند . درود بر پهلوانانی چون عبد ولی که باعث عزت و سر بلندی کشور و خواری و سرافکندگی دشمنان زبون هستند .
درسته که سعید خیلی زحمت کشیده بود و وقت و هزینه کرده بود ولی باید قبول کرد که ناداوری صورت نگرفته بود و شاید همه اینها به خاطر این بود که در وحله اول اینشان ناراحت نباشن و لی باید قبول کرد و حق رو گفت نگه داشتن دست بازیکن حریف با پا و اجرای فن از پایین نیم تنه حریف صورت گرفته بود . پس حق را بگویید اگر چه به ضررتان باشد . اگر هم شک دارید فیل بازی رو دوباره ببینید .منتها این شکست چیزی از ارزشهای این کشتی گیر کم نمیکنه و مهم برای ما اینه که ایشون تا لحظه اخر زحمتش رو کشید و جنگید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
داور بازی محروم شد
شما کاتولیک تر از پاپ نباشید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
منم پیشنهاد میکنم فیلمو دوباره ببینید همجنین فیلم کشتی های دیگه. بارها من خودم دیدم که کشتی گیران از جایی پایینتر از جایی که سعید بارانداز کرد، اقدام کرده و امتیاز گرفته اند. ثانیا مثل اینکه نمی دونید داور رو محروم کردن. سعید از اونجا ضربه خورد که دست اندرکاران فیلا فکر می کردن قاسم رضایی نمی تونه طلا بگیره و عبدولی می تونه و عبدولی رو قربانی کردن ولی دیگه نمی تونستند رضایی رو قربانی کنن . چون به شدت مورد انتقاد قرار می گرفتند.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
عزیز دل حق گو پس چرا داور اون مسابقه محروم شد اگر درست قضاوت کرده ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
داور بازي محروم شده عزيزم صدبار هم كه فيلم بازي رو ببيني متوجه ميشي داور اشتباه كرده,از اين گذشته به تذكرات بي مورد داور ابتداي رقابت خوب توجه كن .سعيد سعيد هم نكن,امثال شماها زيادند كه چشم بسته حرف مي زنند و در هرصورت چاكر بيگانه و بيگانه پرستند.آخه الان مد شده كلاس داره از بيگانه تمجيد كردن!!!!!!!
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
دارو مسابقه محروم نشده و امروز هم داوری کرد این یک خبر تمام کذب از خبرگزاری ف .س بود
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
در رشته ای که تخصص ندارید به هیچ عنوان اظهار نظر نکنید. شما در طول عمرتان از کنار یک باشگاه کشتی رد نشده اید و گرنه به کشتی "بازی" نمی گفتید. کشتی گیران می گویند: "کشتی" دارم یا "کشتی" گرفتم یا حقم در آن "کشتی" خورده شد. در زمان قدیم که در کشتی اخطار برای باخت وجود داشت و کشتی گیر کم کار با سه اخطار بازنده می شد ( در اصطلاح کشتی می گفتن طرف "سه اخطاره" شد) دقیقا مصداق کشی گیر فرانسوی بود که کم کاری می کرد و باز به اصطلاح کشتی به این خاطر که در سرپا " دستهای سعید کار می کرد" . ولی داور دقیقا به سعید تذکر می داد!!! من خودم کشتی گیر، و پدرم نیز مربی کشتی است که در هنگام دیدن این کشتی ( نه بازی!) از ابتدا شروع به حرص خوردن کردیم.
hossein
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
با سلام
دوست عزیز شما دومین نفری بودی که در مقابل میلیون ها داور و ایرانی و افراد دیگر که گفتند ناداوری بوده قرار گرفتی
یک شما هستی که اینو گفتی یکی هم یک گزارشگر کشتی در شبکه سوم سیما که گفت داور درست کار کرده..... عجیب اینجاست که من 3 روز تمام همه چیز رو آنالیز کردم حتی کشتی رو بارها دیدم ولی همانگونه که گفتم شما رو به عنوان دومین نفری یافتم که این حرف رو میزنی.... بحث احساسی قضاوت کردن نیست دوست عزیز.... سعید عبدولی کشتی گیر بی تجربه ای نبود که در این میدان این اشتباهات فاهش رو انجام بده اونهم با 3 مدال طلای بین المللی.... جالب اینه که اون فرانسوی مدالشو بالاخره به خانه برد... در مقابل کره ای هم کاملا احمقانه باخت که عبدولی صاحب برنز هم نشد... یکم خرد به شما کمک می کنه تا متجه بشید همه چیز برای فیلا برنامه ریزی شده.... از ثانیه 14 کشتی داور با لحن بدی سعید رو مورد خطاب قرار داد که ماملا تمرکز وی مختل شد... من همه کشتی های المپیک رو دیدم و کشتی گیرانی بودند که بدتر از سعید به سر حریف اوردند اما امتیاز گرفتن.... هیچ توجیهی وجود نداره.... سعید قربانی ناداوری و بازی کثیف مافیای ایتالیایی شده... اگر ندیده بودیم جدیدی ها و مظاهری ها رو شاید امثال شما امیدتون بیشتر بود که کسی پیدا شه که حرفتون رو باور کنه اما دوست عزیز، نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم.... ایشان به کوری چشم دشمن قهرمان و پهلوان کار بلد ایرانی است.... یا علی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
تازه نکته جالبش اینه که رییس کمسته داوران یه کره ای هست و کشتی گیر فرانسوی به کره ای تو فینال باخت که اگه سعید جای فرانسویه بود هیچوقت اینچنین نمیشد قابل توجه شما
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
مافیای کشتی ایران را به مقام اول المپیک رساند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
برو بابا با این نظرت
یه مرده واقعی به این میگن
کاش یه رگ عبدولی تو بدن بعضی از فوتبالیستها بود
زنده باد عبده ولی به راستی که پهلوانی شایسته اوست
خدایی مسیولین اجرایی دولتی وورزشی ببینندوشرم کنند اینقدر فشارهای مختلف به مردم صبورنیارندهمه چیزفوتبال نیست
اگر ناداوري نبود داورا محروم نميشدن.پس نميدونيد چه خبره بيخود نظر نديد كه ناداوري نبوده.
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
دارو محروم نشده عزیز دل منبع موثقی وجود نداره بجز یک مشت دروغ که برخی خبرگزاری ها داور امروز هم سر مسابقات حاظر بود
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
داورها محروم نشدند در کشتی ازاد انها را میبینید در ضمن شایدفقط داور وسط بخاطر اینکه 2 امتیاز الکی به عبدولی داد و باعث این جنجال شد محروم شده باشد
با توجه به نوشته ی:
شهید مجتبی بابایی‌زاده، تکاوری دلاور بود که به دلیل توانایی بالای ذهنی و جسمی
سوال پیش میاد که چرا انسانی با توانایی بالای ذهنی درسش را ادامه نداده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
برا اينكه امثال تو بتونن تو آسايش زندگي كنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
متاسفم برات... پس کلاه قرمزی بیاد از ناموس و شرف و مرزای ایران دفاع کنه؟ باید یه همچین مردای با غیرتی هم باشن که غیرت رو به درس خوندن ترجیح بدن عزیزم. درود بر بابایی زاده و عبد ولی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
فقط انسان ها با توانایی بالای ذهنی می تونند معنی از خودگذشتگی برای مردمشون رو بفهمند
چیزی که امثال تو نفهمیدند هیچ وقت
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
خاک بر سرت با این حرفت می خوای اینو بگی که همه افراد نظامی توانایی ذهنی پایینی دارند و هرکسی که درس را تا آخر ادامه نده مشکل ذهنی داره ؟؟؟یا دانشگاه رفتن نشون دهنده اوج توانایی ذهنی هستش ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
این جریان کلاه قرمزی خیلی باحال بود.کلی خندیدیم.دمتگرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
چون آدمایی با توانایی ذهنی پایینی مثل تو برن درس بخونن تا توانایی ذهنیشون بره بالا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
این حرف تو حتی در محافل علمی غربی هم سخیف و غیر منطقی است برادر. احتمالا شما تازه به دانشگاه رفته اید و مانده تا بفهمی چی می گی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
عحب آدمای نمک نشناسی پیدا می شوند؟ اون بخاطر من و تو کشته شد. بفهم اینو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
چون توانایی ذهنی بالایی داشته میدونسته چرتو پرتای تو دانشگاه به درد تو و امسال تو میخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
اين شهيد بزرگوار درسش را خيلي بهتر از امثال من وتو ادامه داده اما نه اون درس ظاهري كه ظاهربينان مي بينند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
يا رب مباد گدا معتبر شود
درود برلرباغیرت وقهرمان ایران زمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
خواهشن دیگه اینجا لر و ترک و کرد راه ننداز من خودم ترک هستم.یکم سطحی نگری رو بذارین کنار ما تو مسائل ملی ایرانی هستیم تمام
IRIAF
| Canada |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
راست میگه لر و ترک و ...نداره.
هر کسی با تبعیت ایران با هر لهجه و گویش یه ایرانی محسوب میشه و هیچ فرقی هم بین لر و کرد و بلوچ و ترک و شمالی و جنوبی نیست همه با هم برابر و برادریم و در غم و شادی های هموطنامون با هم شریکیم.عبدولی هم یه قهرمانه ملی است که در قلب ملت فهیم و قهرمان ایران عزیز جای دارد.
درود بر غیرت عبد ولی و درود بر سربازان و محافظان و شهدای وطن و شهید بابایی زاده
و یه سوال از تابناک شما اونجا بودید که این شهید بزرگوار ذکر یا علی ابن ابی طالب علیه سلام می گفت شاید داشتند ذکر یا مهدی می گفتند خبر ها رو لوس نکنید و اگه موثق هست کامل توضیح بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
خوب حتما هم رزم هاش که کنارش بودن تعریف کردن دیگه .
درودخدابرپهلوانان ویلان زنده ونقاب درخاک کشیده این مرزوبوم تاریخ شمارا زنده نگه میدارد
دوست 1353 اگه ناداوری نبود داوراش بی خودی محروم نمیشدند.
حق سعید جان رو خوردند
لعنت به فوتبال لعنت به فتبال لعنت به فوتبال
خدایا حفظ کن عبد ولی را
که دارد بر دلش عشق علی را
به لندن حق او را کرد زائل
همان "مارتینتی " مردک "رافائل"
خدایا حق ما بستان به مولا
ز این پستان و نامردان " فیلا"
پولهای میلیاردی به فوتبالیست جماعت میدن که روز به روز گستاختر بشن و هیچ دستاوردی برای این کشور نداشته باشن بعد این ورزشی که در بزرگترین میدان جهان پرچم ایران رو به احتزاز در میاره به اندازه یک فوتبالیست درجه سه هم جایزه نمیدن وقتی ما اینجا اینجوری حق ورزشکارمون رو میخوریم چه انتظاری از اونوریا داریم
فوتبالی ها، چپاول گران نامحترم بیت المال، کمی غیرت، کمی یادگیری از این پهلوان ها
اگر نصف جوانان این مملکت مثل سعید با غیرت بودند الان ایران پیشرفته ترین و قدرتدمندترین کشور دنیا بود.
از نفوس قدسیه این شهدا و پهلوانا است که مملکت همیشه پا برجا خواهد ماند ایکاش مسولین کشور نیز .....................................................
به نظر من باید پاداش 200 سکه را به پهلوان بدهند.
زنده باد قهرمان طلايي ما : سعيد عبدولي
اين بچه ثابت كرد كه با عاطفه است و دل شير دارد .
مسئولين بايستي مردانگي كنند و مثل يك قهرمان باهاش برخورد كنند و هيچي براش كم نذارن .
زنده باد حماسه سازان دفاع از ايران .
يادشان گرامي باد .
تابي دمت گرم . . . . . . . . .
یکی باید محدلی خودمونه بگیره .بابا خجالت بکش دنیا میگن که داور نامردی کرده توقبول نداری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
بخدا قسم این حرف ها باعث شکست قهرمانان ما می شود کشتی گیران با ترس و لرز به مسابقه می روند و با هر رای داور عکس العمل نشان داده و کنترل لازم را از دست می دهند حتی اگر ناداوری هم باشد که به نظر من اصلا نبوده نباید انقدر ان را در بوق و کرنا کرد ما هنوز کشتی ازاد را داریم و کشتی گیران ما باید با اعصاب ارام و تمرکز لازم به مسابقات بروند پس انقدر نگویید داوری بد بود عبدولی عزیز در راند دوم تمرکز خود را بخاطر اینکه فکر می کرد مافیای کشتی می خواهد او را ببازاند از دست داده بود
دورود خدا بر دلاور اندیمشکی منم از طرف بچه های شوش دانیال به سعید تبریک میگم که باز اسم ایران و ایرانی رو زنده کردی سعید جان تو همیشه واسه ما یه قهرمانی
پهلوانی و ارزش سعید عبدولی به هیچ وجه کمتر از کسانی که طلا آوردند نیست.....
به یاد اقا تختی افتادم
درود بر پهلوان عبد ولی
تو را به خدا به فکر وضعیت مالی عبدولی باشید و یک کاری براش کنین
درود بر شرف این پهلوان
ولی تابناک جان خودتون چرا تو تصاویر استقبال تصویری از این پهلوان نداشتید
توثابت کردی لقب قهرمانی برات خیلی کوچک بوده، تو یک پهلوان هستی سعید...
مرحبا به این غیرتت جوان

این کارها لیاقت می خواهد که به هرکسی نمی دهند.

یـــــا زهــــــــرا (س)
پهلوانی به مدال نیست چون خیلی زود به فراموشی می رود اما تو در قلب ما طلایی شدی .سرت را بالا بگیر قهرمان دوستت داریم خیلی زیاد قربان غیرت ایرانی تو عزیز دل .
سعید خاکت مرده به خدا
تو قلب ما تو یه قهرمانی
قهرمانی به مدال نیست .ایران قهرمان های بی مدال زیاد به خود دیده .عبد ولی هم یکی ازین قهرمان های بی مداله.
عزیزانی که در خیال محروم شدن داور بسر میبرند باید عرض کنم که داور به هیچ وجه محروم نشده و این خبر کذب از یکی از خبر گزاری های موثق ایران بوده که هیچ واقعیتی نداشته و داور امروز هم در مسابقات به عنوان داور حظور داشت و گویا حتی ایران هیچ شکایتی در این باب نداشته
خدا لعنت کند کسانی که خون این شهیدان را پایمال می کنند
من مسابقه کشتی عبدولی رو ندیدم و فقط خبرشو شنیدم ولی واقعاً ناراحت شدم از ناداوری، یاد ناداوری که در حق عباس جدیدی المپیک آتلانتا آمریکا کردن افتادم، واقعاً عبدولی انسان بزرگی است که در مقابل ناداوری مسلم داوران آرامش خودشو حفظ کرده اگه من بودم که معلوم نبود چه کار کنم
تابناک لطفا عنوان این خبر رو این بیت از حافظ قرار بده که برازنده ی چنین انسانهای بزرگی است
با دل خون شده چون نافه خوشش باید بود
هرکه مشهور جهان گشت به مشکین نفسی
برای سلامتی پهلوونمون وشادی روح شهدا صلوات
دشمنات شرمنده باشن پهلوون...
به نظر من مسابقه سوم روزبهانی هم ناداوری بود من زنده این مسابقه رو دیدم روزبهانی حریفشو میزد اون فقط فرار میکرد
تابناک چرا نظر منو در مورد محروم نشدن داورو نمیذاری ؟ تو هم یک دروغگوی بزرگ بیش نیستی .
خدواند به آن شهید بزرگوار علو درجات عنایت فرماید و به عبدولی عزیز هم توفیق دهد تا در المپیک آینده شرکت و مدال طلا کسب کند.
هنوزم آدمای خوب تو دنیا پیدا میشه ....
تابناک باید خبر نویسی رو یاد بگیری. چرا با چند تا سوتی این خبر زیبا رو خراب کردی؟
قهرمانی آسان است اما پهلوان شدن کار هر کس نیست سعید جان
تو نمونه بارز ظلم به ملت ما توسط غربی هاست در تمام موارد
داور مسابقه عبدولی محروم نشد. خبری از عذرخواهی هم نبود. این خبر رو یه سایت ایرانی زد و بقیه هم طبق معمول تبعیت کردند(در ضمن ایشون قهرمان 2011 جهانه، نه کاهوفروش!! آخه چقدر دروغ). اسم داور BREL Ihar و از بلاروس بود. همین داور، فردای مسابقه عبدولی، قاضی 48 کیلوی زنان بین آذربایجان و لهستان بود. اینم لینکش:
http://www.london2012.com/wrestling/event/women-freestyle-48kg/match=wrw248304/
تابناک، اگر ثبت نمی کنی، خودت یه پیگیری کن.
ما خوزستانی ها غیرتمان را با پول و مقام عوض نمیکنیم اگه باور نمیکنید بروید از صدام خدابیامرز بپرسید
فقط جواب این آقای1573 رو میخواستم بدم وبگم تو لطفا حرف نزن آخه مرتیکه معارض تو چشم نداری موفقیت بقیه روببینی چرا وراجی میکنی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار