بازدید 1561
آقایی‌:

تحریم‌ها رابا تولید داخلی‌به فرصت تبدیل می‌کنیم

کد خبر: ۲۶۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶ 08 August 2012
رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: ایران اسلامی در ۳۳ سال گذشته نشان داده است که برای رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی همواره بر توان و نیروی داخلی خود تکیه کرده و تحریم‌ها را به فرصتی برای توسعه و خودکفایی و پیشرفت تبدیل کرده است.

علی‌‌اکبر آقایی‌مغانجویی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه باید ظرفیت‌ تولید را بالا برده و موانع به وجود آمده از تحریم را بر طرف کنیم که گرفتار تحمیل هزینه‌های بالا نشویم، بر ضرورت عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این رابطه تاکید کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، افزود: ایران اسلامی در ۳۳ سال گذشته نشان داده است که برای رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی همواره بر توان و نیروی داخلی خود تکیه کرده و تحریم‌ها را به فرصتی برای توسعه و خودکفایی و پیشرفت تبدیل کرده است.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم، گفت:ملت ایران باید با حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نه تنها تحریم‌های غرب را بی‌اثر کنند، بلکه موجب شکوفایی اقتصاد کشور را نیز فراهم آورند.

آقایی‌مغانجویی با بیان اینکه با وجود تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان شاید نیاز باشد تغییراتی را در جهت حمایت از تولید داخل انجام دهیم و این حمایت ها را بیشتر کنیم، یادآور شد: نامگذاری سال ۹۱ به نام سال تولید ملی نیز این ضرورت را آشکارتر کرده است.

به گفته رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم، بر این اساس با درک صحیح از شرایط جدید، اتخاذ تصمیمات موثر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این رابطه، فشار تحریم‌ها در این برهه از زمان کم خواهد شد و خواهیم توانست از این گردنه به سلامت عبور کنیم./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس