بازدید 45210
۹

شبي از شب‌های نجف زاده!

کد خبر: ۲۶۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۵ 27 July 2012
کامران نجف زاده پنجشنبه شب يکي از برنامه هاي انتقادي تلويزيون را روي آنتن برد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی تابناک، خبرنگار واحد مرکزي خبر در دو بخش خبري بيست و سي و بيست و دو انتقاداتي  به سلحشور، نيروي انتظامي، مجلس، رياستجمهوري و وزارت خارجه داشت و البته اين تمام ماجرا نبود.

نجف زاده با اشاره به استقبال ضعيف از تيم ورزشي دو و ميداني معلولان در فرودگاه گفت: «هرچي هاي و هوي و پول و سوت و کف داريم گذاشتيم براي فوتباليست‌هايي که يک شبه بدون دود چراغ خوردن بدون رياضت کشيدن از بزرگترين انديشمندان اين سرزمين بيشتر درو کرده‌اند. نوش جانشون! اما کاش بلد بودند سه تا پاس درست و حسابي بدن که چهارميش نره تو باقاليا.»

در بخش ديگري از برنامه، وی با اشاره به وعده ساخت ساختمان تشريفات اجلاس عدم تعهد تا روزهاي آينده اين سوال را مطرح کرد که اگر واقعا مي‌شود با سرعت کار کرد، پس چرا تکميل مصلي بعد از اين همه سال هنوز زمين مانده و در جمله قابل تاملي گفت: «مث اينکه خداوکيلي براي برخي‌ها نون تو اين داربستاست».

این گزارشگر در برنامه اين هفته‌اش به رييس ميراث فرهنگي هم کنايه زد که چرا کوتاهي‌ها و غفلت‌هايشان را بر گردن استکبار جهاني مي اندازند و از تخريب يک قبرستان تاريخي در ياسوج گزارش کوتاهي پخش کرد.

از سلحشور به خاطر اينکه به خيال خود مي‌خواهد همه را به بهشت هول بدهد انتقاد کرد و البته برخي‌ها در طيف مقابل وي را هم کساني خواند که همچون سلحشور جاي آدم‌ها را در جهنم مشخص مي کنند.

کامران از معاون منابع انساني رييس جمهور به خاطر غيبت‌هاي سه هفته اي گلايه کرد و از رييس جمهور پرسيد اصلا حضور و غيابي هم در کار هست؟!

اما جهت اطلاع اين هفته به همين جا ختم نشد. از روش‌هاي سانسور برخي صحنه‌ها در تلويزيون براي اولين بار پرده‌برداري کرد و تصاوير جالبي از چگونگي اين سانسورها پخش کرد و در ادامه نجف زاده از نيروي انتظامي پرسيد: «بهتر نيست بخشي از انرژي‌اي که براي جمع کردن بشقاب ماهواره‌هاي مردم مي گذاريد، براي گرفتن اين همه کلاهبردار و دزد خرج کنيد؟!»

انتقاد پاياني مجري برنامه هم به وزارت خارجه و صالحي بود. وی تحليل صالحي در جمع خبرنگاران را مبني بر آرام بودن سوريه غير واقعي خواند و گفت: ما مي دانيم امنيت سوريه، امنيت ملي جمهوري اسلامي است، اما آقاي صالحي شما هم بفهميد که مي فهميم «همه چي آروم» نيست!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲۵
انتشار یافته: ۹
چیزی جز حقیقت نگفت هر چند که از نجف زاده بعید بود
کلّن این از وقتی که از فرانسه برگشته ، مغزش تاب برداشته

هنوز تو حال و هوای اونجاست ..... !! D:
خدا خیرش بده نجف زاده عزیز را.........
شیر مادرش حلالش
دمش گرم خیلی از برنامه صرفا" این هفته خوشم اومد کاش یه ذره رو مسئولین ما تاثیر بذاره
حتما مرغ بش نرسیده وگرنه کامران و این حرف ها؟؟!!
ها بارک الله نجف زاده !!! توهم به درد اکثر مردم رسیدی!!!!
خیلی با گزارشش حال کردم
بله! یادمون باشه که داریم به ایام انتخابات نزدیک میشویم. مطمئنم در ماه های آینده از این جور برنامه ها زیادتر خواهد شد.
در مورد سانسور فیلم ها در سیما چند تا صحنه توپ نشون داد(بخصوص آخری) که من تا چند ثانیه تو شوک بودم! به خودم گفتم سیما و این حرف ها؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر