بازدید 32752

«قلقلي» پس از سال‌ها حرف مي‌زند

کد خبر: ۲۴۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲ 27 April 2012
شهرام لاسمي كه او را با بازي در نقش «قلقلي» مي‌شناسيم، در حال حاضر برنامه «اتل متل تماشا» را از شبكه دو سيما روي آنتن دارد؛ اين بازيگر در گفت‌و‌گويي با ايسنا، شركت كرد و توضيحاتي را درباره اين برنامه ارائه داد.

او يادآور شد: «اتل متل تماشا» از اول آبان‌ ماه سال گذشته به صورت يك روز در ميان در روزهاي فرد از ساعت 9 تا 10 صبح روي آنتن مي‌رود و در حال حاضر سري سوم اين برنامه را در حال پخش داريم.

لاسمي ادامه داد: استقبال از اين برنامه تا به حال بسيار خوب بوده است؛ ما يك مهد كودك مجازي را براي بچه‌هايي كه به محيط‌هاي آموزشي دسترسي ندارند ايجاد كرده‌ايم، اين برنامه در حقيقت يك مهد كودك مجازي است.

وي تاكيد كرد: با توجه به اينكه برنامه ما يك مهد كودك است و استقبال زيادي را به دست آورده، سعي مي‌كنيم آن را تا زماني كه ممكن باشد ادامه دهيم. ما روزانه حتي تا 100 هزار پيامك و ايميل از سوي مخاطبان برنامه دريافت مي‌كنيم.

اين بازيگر خاطرنشان كرد: برنامه‌ي ما براي گروه خردسال است. با اين حال حمايتي كه لازم است از سوي شبكه انجام نمي‌شود ولي استقبال مردمي تا به حال خيلي خوب بوده است.

لاسمي افزود: يكي از كارهاي ما اين است كه بچه‌ها شعر برنامه را مي‌خوانند و براي ما مي‌فرستند و ما هم در برنامه آن را پخش مي‌كنيم. اين مساله براي بچه‌ها جذابيت ايجاد كرده و باعث شده تماس‌هاي زيادي از طرف آن‌ها داشته باشيم.

شهرام لاسمي همچنين يادآور شد: بچه‌ها در حال حاضر به چنين برنامه‌هايي نياز دارند. برنامه ما هم 90 درصدش آموزشي است چون برخي بچه‌ها به خاطر شرايط مالي‌شان به مهد كودك و استفاده از آن دسترسي ندارند. ما در برنامه «اتل متل تماشا» كارهايي كه مهد كودك به بچه‌ها آموزش مي‌دهد را ياد مي‌دهيم؛ مثلا يكي از بخش‌هاي برنامه ما هر روز ورزش كردن، ترغيب بچه‌ها به زود بيدار شدن و گوش دادن به موسيقي است.

او ادامه داد: ما حتي يك بخش داريم كه پدر و مادرها اسم بچه‌هايي كه خوب صبحانه خورده‌اند يا به حرف پدر و مادرشان گوش كرده‌اند را براي ما مي‌فرستند. اين مساله آن‌ها را بسيار تشويق مي‌كند كه كارهاي خوبشان را ادامه دهند.

شهرام لاسمي درباره‌ي «اتل متل تماشا» توضيح داد: ليلا مردانيان تهيه‌كننده‌ي برنامه است. سارا روستاپور آن را كارگرداني مي‌كند و عروسكي تن‌پوش در برنامه وجود دارد كه پيمان كلانتري بازي آن را برعهده دارد و مريم اكبري به جاي اين عروسك حرف مي‌زند.

اين بازيگر كودك و نوجوان در پايان از دوبله‌ي يك شخصيت عروسكي خبر داد و افزود: من بعد از گذراندن يك سري دوره‌هاي دوبلاژ در برنامه «گل‌آموز» شبكه آموزش به جاي يك عروسك مداد حرف مي‌زدم و قلقلي كه سالها حرف نمي‌زد الان در برنامه‌هاي كودك حرف مي‌زند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر