بازدید 24581
هر آنچه در نخستین 90 جنجالی 91 گذشت

همه 90؛ از خنده کفاشیان تا دعوای درخشان و مدیرکل

پرسش نظرسنجی نود این بود که مهمترین رخداد سال 90 چه بود؟ نزدیک 55 درصد به نبود حجازی رأی دادند و نزدیک به 18 درصد آمدن کی روش را برگزیدند، 12 درصد به ناکامی تیم امید و سپاهان و 12 در صد به کسر سهمیه آسیایی تیم‌ها و 3 درصد به قهرمانی سپاهان در لیگ برتر رأی دادند.
کد خبر: ۲۳۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۲:۴۸ 03 April 2012
برنامه 90 شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ علی کفاشیان و اکبر میثاقیان، مهمان حضوری این برنامه بودند.

به گزارش «تابناک»، در این برنامه عادل تلاش کرد، پیرامون وضعیت فدراسیون فوتبال کفاشیان را به چالش بکشد که آقای رئیس همچون همیشه با خنده‌های معروفش تنها دیدگاه‌های خود را گفت.

کفاشیان مهمان نخستین برنامه نود در سال 91

نمی‌خواستند رئیس شوم؟

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهمان عادل فردوسی پور بود. فردوسی پور در این برنامه از او درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پرسید و از او خواست که بگوید وزارت ورزش برای انصراف دادنش، فشار آورده یا نه.

کفاشیان در پاسخ گفت: «فشار نیاوردند؛ اما آن‌ها نمی‌خواستند من رئیس بشوم. توقع داشتند انصراف بدهم».

البته فردوسی‌پور که می‌خواست پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال، یک برنامه ویژه را پخش کند، سرانجام موفق به انجام این کار نشد. از همین روی، برای برنامه شب گذشته علی کفاشیان را دعوت کرده و گفت‌و‌گویی مفصل با رئیس فدراسیون فوتبال داشت.

اشتباهی به فوتبال آمدم!

علی کفاشیان در آغاز اظهارات خود ضمن عرض تبریک سال نو به مردم  ایران در خصوص نحوه ورود خود به فوتبال اظهار داشت: سال 86 قرار بود که  علی آبادی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شوند؛ اما به اجبار ایشان کنار کشیدند و من به عنوان تنها کاندیدا ماندم و به صورت تحمیلی و اشتباهی رئیس فوتبال شدم.

وی در ادامه افزود: روزهای سختی در فوتبال داشتم. در آغاز کار این پست جدید برای من ناآشنا بود. البته هرچند من سی سال در ورزش حضور داشتم، فوتبال فضای خاص خودش را داشت.

وی همچنین اظهار داشت: به نظر من، آقای قریب زمان کافی را برای معرفی خود نداشت و می‌بایست زودتر می‌آمد و برنامه‌های خود را ارائه می‌داد.

کفاشیان در ادامه اظهارات خود خاطرنشان کرد: سه یا چهار ماه پیش از انتخابات قرار بود که کاندیدا نشوم؛ اما شرایط به گونه ای پیش رفت که در انتخابات حاضر شدم و پس از آن هر چه به من فشار آوردند که از کاندیداتوری کنار بکشم، این موضوع را رد کردم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین افشا کرد که خواسته وزارت ورزش این بود که قریب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شود. اما آنها بر این باور بودند که مجمع باید کاملا آزادانه رأی دهد.

وی افزود: من بهترین نبودم، ولی احساس می‌کنم اعضای مجمع دریافتند که من بیشتر از سایرین به درد این فوتبال می‌خورم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با مدیریت کنونی در وزارت ورزش، استقلال فدراسیون فوتبال مانند پیش از انتخابات برقرار بوده و آقای عباسی هم همواره تصمیم گیری درباره امور را بر عهده خود ما گذاشته است.

تغییرات فدراسیون فوتبال آغاز می‌شود

کفاشیان در بخش دیگری از اظهارات خود، از آغاز تغییرات در فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت:
تغییرات در فدراسیون فوتبال از راه خواهد رسید. ما تغییراتی را در کمیته‌های گوناگون انجام خواهیم داد و از نفرات قوی تری استفاده می کنیم.

احتمال بازگشت عزیز محمدی به سازمان لیگ برتر

کفاشیان درباره علت جدایی عزیز محمدی از فدراسیون فوتبال گفت: پس از رأی گیری، خود به خود آقای عزیز محمدی به دلیل رأی نیاوردن از فدراسیون جدا شدند اما این جدایی ایشان به معنای قطع همکاری‌ها نیست. یکی از نکات مثبت فدراسیون من در چهار سال گذشته، وجود آقای عزیز محمدی و اقدامات موثر ایشان بود. در آینده نیز از وجود ایشان بهترین بهره را خواهیم برد و احتمال انتخاب ایشان به عنوان نائب رئیس دوم در جلسه بعدی مجمع وجود دارد.

حقوق کارمندان فدراسیون فوتبال؛ سالی یک و نیم میلیارد تومان!
 
 کفاشیان در مورد حقوق اعضای کمیته‌های گوناگون فدراسیون با کفاشیان صحبت کرد و بر این باور بود فدراسیون حقوق کمی به کارمندان خود می‌دهد که نتیجه‌اش اتفاقاتی مثل حذف تیم امید می‌شود. اما علی کفاشیان در پاسخ او گفت: «ما همین الان هم سالی یک و نیم میلیارد تومان به کارمندان فدراسیون فوتبال حقوق می‌دهیم که این جدا از حقوق داوران است که در سال مبلغی نزدیک چهار میلیارد تومان می‌شود».

با این حال عادل معتقد بود فدراسیون نمی‌تواند با حقوق چهارصد یا پانصد هزار تومانی، افراد خبره ای را به کمیته‌هایی مثل کمیته آموزش ببرد. البته علی کفاشیان هم قبول کرد که فدراسیون مجبور می‌شود به خاطر حقوق کمی که می‌دهد، از افرادی مثل ترابیان در چند پست مختلف استفاده کند که نتیجه اش اشتباهاتی مثل اشتباهات منجر به حذف تیم امید است.

دعوای عابدزاده با پزشک جراحش و ممنوع‌الخروج بودن وی

دعوای عابدزاده و مددی، جراح وی از مواردی بود که در این برنامه به تصویر کشیده شد. عابدزاده به دلیل نارضایتی از جراحی پا از این پزشک شکایت کرده بود و با توجه به اظهارات مددی در هیچ کدام از جلسات دادگاه‌ حاضر نشد که در نهایت عابدزاده ممنوع‌الخروج شد.

گلزنی با چوب

در این برنامه همچنین مردی عاشق فوتبال به تصویر کشیده شد که نمی‌توانست از پاهایش استفاده کند. وی با استفاده از عصا بازی خوبی را به نمایش می‌گذاشت و حتی با عصا گل چیپ به ثمر رساند.

 لب‌خوانی به قهرمانی رسید!

لب‌خوانی سخنان قهرمانی داور دیدار داماش و ملوان، حکایت از این داشت که وی می‌گفت تا زمانی که هواداران ملوان فحش بدهند برای آنها خطا نمی‌گیرم. برنامه نود چندی پیش نیز لب‌خوانی حمید سجادی معاون وزارت ورزش را به تصویر کشیده بود که طی آن وی گفته بود: «به کفاشیان بگویید رئیس نمی‌شود».

اکبر میثاقیان دیگر مهمان حضوری90

اکبر میثاقیان دیگر مهمان حضوری90 بود که به دلیل صعود تیم آلومینیوم هرمزگان در این برنامه حضور یافت و در مورد این تیم به گفت‌وگو نشست.

دعوای درخشان و مدیرکل ورزش بوشهر

در پایان برنامه در مورد مشکلات مالی شاهین صحبت شد که با پخش مصاحبه چند بازیکن شاهین از جمله انصاریان این معضل به روشنی مشخص شد و در ادامه مدیرکل ورزش بوشهر رویخط آمد وبا درخشان مربی این تیم درگیری لفظی پیدا کرد.

درخشان قهر کرد و به تهران برگشت

در ادامه درخشان گفت: بوشهر را به مقصد تهران ترک کرده تا در نشست با افراشته تکليف خود را مشخص کند.

درخشان اعلام کرده تعهداتشان نسبت به بازیکن را عملی نکرده اند و طلبکار هم هستند. با این شرایط باید تکلیفم را با افراشته مشخص کنم.

این مربی با پرواز عصر امروز، بوشهر را به مقصد تهران ترک کرده تا در نشست با افراشته تکلیف خود را مشخص کند. وی به دستیارانش گفته که فقط اگر پول نقد دادند تا تعهدات باشگاه به بچه‌ها عملی شود برمی گردم!

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود

پرسش نظرسنجی نود این بود که مهمترین رخداد سال 90 چه بود، که نزدیک 55 درصد به فقدان حجازی رأی دادند، و نزدیک به 18 درصد آمدن کی روش را برگزیدند، 12 درصد به نکامی تیم امید و سپاهان و 12 در صد به کسر سهمیه آسیایی تیم‌ها و 3 درصد به قهرمانی سپاهان در لیگ برتر رای دادند.
این برنامه در ساعت 2 و 5 دقیقه به پایان رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲۲
afarin
پاسخ ها
الخیج الفارسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
به چی آفرین !؟
برنامه عادل همه اش خوب است-آفرین
s s
adel drod
ممنون از اطلاع رسانی
پس بررسی دیدار ذوب آهن - استقلال چی شد؟
این همه نود نبود
واقعا جای تاسف است که یک آدم تا چه حد می تواند دروغ بگوید از .......
درود بر اكبر ميثاقيان . خدا كنه برا فصل بعد سرمربي الومينيم بمونه
اینکه بسیاری از افراد با حقوق بسیار پایین حاضر شدند در این فدراسیون چندین پست بگیرند چون از کنار این جایگاه ها درآمد خوبی نصیب می شود که جبران مافات می شود
برنامه نود هم خوبه ولی واقعا میخوان بنزین رو گرون کنند با این خودروهای بی کیفیت ؟
از نود درجه وقسمت های دیگه ی برنامه در مطالبتون بیارین به نظرم جالبتر میشه.
افرین به جسارت عادل فردوسی پور
درود بر فردوسی پور و برنامه بسیار زیبایش 90
پول نفت و گاز بوشهر باید خرج تیم های تهرانی شود و تیم های بوشهر سر پول خود جنگ ودعوا بکنند و مسوولین بی عرضه بوشهر فقط دروغ بگویند
آقا به نظر من کفاشیان آدم خوبیه ، دیدید چقدر صریح حرف میزد؟ خدایی تو چهارسال قبلی دست و بالش بسته بوده بنده خدا. راستم میگه دیگه با این وضعیت حقوق های کم هم نمیشه به جایی رسید ، پس نتیجه میگیریم همیشه نباید کاسه کوزه هارو سر کفاشیان بشکونیم
برنامه نود دیگه تکراری وخسته کننده شده بایستی برنامه ورزشی جدید ابتکار بخرج داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
راست میگه برنامه 91 بسازید.
جای اخبار 14 ساعت 15 بزارید
عجب نابغه ای این مهران مدیری! ببین چند سال پیش تو سریال مرد هزار چهره از این جمله استفاده کرد : "من اشتباهی بودم!" و حالا رییس پرخرج ترین و به عبارتی مهم ترین فدراسیون می گوید : "من اشتباهی آمدم"!!!
با این فوتبال کثیف چه توقعی دارید؟!!!
مرد هزار چهره : " اشتباهی به فوتبال آمدم!"
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان