بازدید 9343

اعلام زمان بررسي قطع صادرات نفت به اروپا

کد خبر: ۲۲۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵ 14 February 2012
عضو هيئت رئيسه مجلس با بيان اينکه طرح دو فوريتي قطع صادرات نفت به اروپا در مرحله طراحي و بررسي در کميته‌هاي تخصصي قرار دارد، گفت: با توجه به اجماعي که در مجلس وجود دارد چنانچه اين موضوع به تاييد همه ارکان نظام برسد مجلس آمادگي تصويب اين طرح را دارد.

به گزارش «خانه ملت» اميدوار رضايي ميرقائد با تاکيد به اينکه طرح دو فوريتي قطع صادرات نفت ايران به اروپا هنوز به هيئت رئيسه تحويل رسمي نشده است، افزود: اين طرح فعلا در حد کارشناسي، طراحي و بررسي در کميته‌هاي تخصصي است که نمايندگان در حال بررسي آن از جهات مختلف هستند.

نماينده مردم مسجد سليمان در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه طرح قطع صادرات نفت به اروپا ابعاد مختلفي دارد، ادامه داد: با توجه به اينکه اين طرح علاوه بر بعد اقتصادي داراي ابعاد مختلف سياسي، امنيتي و بين‌المللي نيز است نمايندگان در حال بررسي همه جانبه و کارشناسي اين طرح هستند.

وي با اعلام اينکه در مجلس اجماع براي تصويب اين طرح وجود دارد، تاکيد کرد: چنانچه همه ارکان نظام بر اين موضوع اتفاق نظر داشته و تصويب آن را در شرايط فعلي اقدامي مناسب تشخيص دهند مجلس آمادگي تصويب آن را دارد.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي، در مورد زمان بررسي اين طرح در مجلس، تصريح کرد: اين طرح به بعد از تعطيلات و برگزاري انتخابات نهم مجلس موکول شده و پس از بررسي‌هاي بيشتر در مجلس تصميم‌گيري نهايي انجام خواهد شد.

نمايندگان مجلس پيش‌نويس طرح قطع صادرات نفت جمهوري اسلامي ايران به اتحاديه اروپا را نهايي کردند، ناصر سوداني نائب رئيس کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي، از نهايي شدن طرح دو فوريتي قطع صادرات نفت به اتحاديه اروپا خبر داده و گفته است‌ اين طرح در 4 ماده طراحي شده است که يکي از مواد اصلي آن اعلام مي‌کند که جمهوري اسلامي ايران تا پايان دادن کشورهاي اروپايي به تحريم نفتي کشورمان، هر گونه صادرات نفت به اين کشورها را قطع مي‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها