بازدید 66366

پدر و مادر بازیگر ایرانی: فتوشاپ است!

کد خبر: ۲۲۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵ 18 January 2012
عکس گلشیفته فراهانی در مجله مادام لافیگارو یکبار دیگر سبب شد تا نام او در رسانه های کشور بر سر زبان ها بیفتد و این مساله واکنش فهیمه رحیمیان،مادر وی را به همراه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رحیمیان در این باره اظهار داشت: در حال حاضر دخترم در هند به سر می برد و حالی مطلوب دارد وبنده که مادر او هستم به شما می گویم یقین بدانید دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است همه چیز امکان پذیر است و مطمئن باشید این عکس فتوشاپ بوده وبه هیچ عنوان نمی تواند عکس واقعی او باشد.

رحیمیان افزود: اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست وبه شما با قاطعیت می گویم این عکس واقعی و متعلق به دختر من نیست.

همچنین بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در این باره گفت: نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دامن زدن به این موضوع هستند اصلا از خود سوال کرده اند که چرا دختر من  باید دست به چنین کاری بزند؟ یک آدم  مریض عکسی را در داخل اینترنت قرار داده است وجملاتی را به  در زیر آن نوشته  وفکر کرده است مردم هم به راحتی آن را پذیرفته اند. حقیقت این است که گلشیفته در هیچ شبکه اجتماعی عضویت ندارد، پس نمی تواند چنین حرفهایی را زده باشد.

به گزارش اوج؛ وی افزود: من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است. دخترم اهل این مسائل وبازی ها نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۸۰
پدر و مادرش بهتر از هرکسی بچه خودشونو میشناسن.پس وقتی میگن فوتوشاپه یعنی فوتوشاپه.اینهمه این موضوع پیش پا افتادرو کش ندید بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
جناب آقای امامی اولاً ، این موضوع اگر صحت داشته باشه یک موضوع پیش پا افتاده نیست بلکه حُرمت الهی را شکسته ، آبروی بانوان عفیف و غیرت مردان ایزانی را در دنیا به چوبه حراج گذاشته است.
ثانیاً ، مگر فیلمی که اخیراٌ بازی کرد دسته کمی از عکسش داشته است.
ثالثاً ، اگر پدر ومادرش بعد از بازی فیلمش به نحوی آن را محکوم می کردند و یا حداقل از عملش اعلام برائت می کردند نباید انتظاری غیر از این داشته باشند.
رابعاً ، اگر این عکس فتوشاپه می توانند از دخترشان بخواهند از مجله مذکور شکایت کند ودر کنار آن ضمن عذرخواهی از بازی در فیلم اخیرش رسما ً این عکس را تکذیب نماید.
علیرضا امامی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
حالا تو چرا اینهمه اولا" ثانیا" ثالثا" میکنی؟مگه فارسی خودمون عدد نداره اینهمه چسبیدی به عربی؟در ضمن به من یاد دادن الکی آبروی کسیو نبرم مخصوصا" وقتی از چیزی مطمئن نیستم.منیدونم شاید پدر و مادرم خوب تربیتم نکردن!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه چطور در صفحه فیس بوک خودش اومده عکس فوتوشاپه خودشو گذشته این عکس بر گرفته از یک مجله فرانسوی میباشد که در زمینه عکاسی فعالیت دارد و این عکس به هیچ وجه فتو شاپ نیست
پاسخ ها
sadeghdoo
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اولا که معلوم نیست تو اون صفحه فیسبوک خودش پست میزاره .دوما که به نظره من فتوشاب نیست.
خوبه فتوشاپ بوجود اومد وگرنه ... کیو مقصر می دونستیم؟
خانواده محترم فراهانی امیدوارم که چنین چیزی صحت نداشته باشد ولی بابازی هایی که دختر شما در سینمای هالیود انجام داده ....
پس چه کسی اون عکسو تو صفحه فیس بوک گلشیفته گذاشته!!!!!!!
اگر دختر شما اهل این چیزها نیست اصلا چرا از کشور خارج شد..؟ چرا در ان فیلم ها بازی کرد؟ حتما آن فیلم ها را ندیده اید که می گویید دخترتان اهل این مسائل نیست. این عکس به همراه عکس های مشابه دیگر در سایت رسمی ان مجله نیز هست. به شخصه دلیلی برای انکار نمی بینم....
اگر " مطمئن " هستید " فتو شاپ " است...راه شکایت باز است...دختر خانم شما " بالغ " مجله مادام لو فیگاره هم یک مجله رسمی در فرانسه....
ا_ ب از فرانسه
فیلمش هم اومده تو یوتیوب! دیگه چرا انکار!!!
به جناب فراهانی و و همسر گرامیشان بفرمائید که از روی استیصال و ندانسته اضهار نظر نکنند . عکس از یک مجموعه منتشر شده در یک مجله معروف فرانسوی است و بازیگران دیگری هم در آن حضور دارند . ضمن آنکه آنونس فیلمی که خانم فراهانی در آن عریان می شوند نیز در وب منتشر شده است که در واقع بخشی از فیلمی کوتاه با الهام از بهار عربی است . جالب اینکه خانم بازیگر در فیلم میزان عریانیشان بیشتر از عکس است . ما حال این خانواده را درک می کنیم ولی شاید بهتر باشد در این مورد کاملا سکوت کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
مجله فیگارو الان ساعت 7:45 عکس گلشیفته را مجموعه عکسها حذف کرد. حاا با فیلمش په خواهد کرد نمیدونم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شما که در مورد میزان عریانی ایشان اظهار نظر می فرمایید و آن را محکوم میکنید ، دو حالت متصور است یا ندیدید و به صرف شنیده اقدام کردید که مذموم است و یا دیدید که این عمل شما فرقی با عمل احتمالی آن خانم ندارد و پس به هرحال شما محکوم هستید .
فیلم تئاتر هم موجوده و شرکت جواهرسازی اسپانسر هم مشخص . هیچ چیز مثل بد دفاع کردن "بد" نیست
اخه ناشناس محترم من یه صفحه توی فیسبوک واست باز کنم؟فقط اسم و عکست رو به من بده ببین چه کار هایی که نکردی وخبر نداری ولی همه خبر دار میشن ...چرا اینطوری ایمانتون میفروشین...
چند نکته :
1. عکس ایشان همراه با عس چند فرد دیگر در فیگارو منتشر شده
2. همان افراد کلیپی هم اجرا کرده اند که صحت این تکذیب را رد میکند.
البته درمورد فتوشاپ يا واقعي بودن اين عكس يك كارشناس بهتر ميتونه نظر بده.در هر صورت ديگر كندوكاو در باره اين موضوع كار خوبي نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
صد در صد در مورد عدم بحث بیش از حد در این مورد موافقم!
عکس خالی بندیه! کلیپ که واقعیه! صدای خودش روشه! تازه اوضاع کلیپ بدتر از عکسه!!!
این عکس در سایت مجله فیگارو هست
فکر کردید فرانسه ایرانه که مجلاتش هرچی خواستن رو چاپ کنن
اقا وخانم فراهانی یه کم به شعور هم میهنانتان احترام بگذارید واز انها بابت این کار دخترتان عذر خواهی کنید
من نمیگم فوتوشاب هست نه میگم نیست فقط مطمئنم اقا و خانم فراهانی دختر خودشون رو خوب نشناختند
فتو شاپ نیست ولی یه کار تبلیغاتی برای یک شرکت جواهر فروشی هست. البته اون زندگی حرفه ای خودش داره
مگر شما منفی ها قیم مردوم هستین از قدیم میگن کلاه خودتونو سفت نگهدارین بد مردم را پنهان کنید نه آشکار
خداییش من خوشم میومد از بازی کردنش. حالا عکسش فوتوشاپه فیلمش چی؟ ماشالا روز به روز فیلمای بدتری بازی میکنه که!
مجله ی مادام لافیگارو مجله ی فوق العاده معتبریه به هیچ وجه عکس فیک قرار نمیده عکسها رو مستقیما از خودش اشخاص و بدون واسطه دریافت می کنه و بعد قرار میدن
خانم فراهانی تو فیس بوکشون هم گذاشتن
ضمن اینکه این قضیه رو باید خود خانم فراهانی تکذیب کنن نه مادرش!!
از نظر من (توجه کن تابناک فقط نظر شخصی خودمه) این کار خانم فراهانی به خودش مربوط میشه
(لطفا ثبت کن)
واقعاً تاسف آور است که بعض مردم ما علاقه ای که به امور و مسائل دیگران نشان میدهند به صحیح نوشتن زبان مادری خود نشان نمیدهند. هرروز هر قدر توانستید این کامنت ها را بخوانید و ببینید چقدر اغلاط املائی زننده در آنها وجود دارد. کم کم قبح غلط نوشتن که زمانی میتوانست شخص را از اوج به حضیض بکشد، درحال از میان رفتن است. آیا رسانه ها هیچ رسالتی در این زمینه مهم ندارند؟
یه سوال دارم، آخه شما ها چه کاره ی خانم گلشیفته هستین ؟! آدمای فضول بی.. چی بگم والا حالم از این فرهنگمون بهم می خوره آخه شما چیکاره ی خانم گلشیفته فرهانی هستین؟ مشکل مملکت و فرهنگ ما با چونه زدن در مورد این عکس حل شد الان ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
علی جان برادرمن تو چرا ناراحت می شی اگراین عکس صحت داشته باشه مگر راهی غیر از اعلام ناراحتی مونده این آبروی ما ایرانیهاست که در طول تاریخ با عفاف و پاکدامنی مادران وپدرانمان جمع شده و حالا با بوالهوسی یک دختر به تاراج می رود و فردا هم شاید فردی دیگر ...
ای بابا! همینه دیگه!.. وقتی رفتی قاطی هالیوودیا باید تا تهش بری..! حالا منتظر تصاویر بعدتر ایشون باید باشن!
اسم گلشیفته فراهانی در انتهای این فیلم کوتاه امده است. می بخشید خانواده فراهانی ولی این بار نمیشه واقعا باور کرد..شرمنده.
شما ها تو این مملکت مشکل دیگه ای بجز این مسایل ندارید که بخواهید بهش اعتراض کنید
فکر می کنم گلشیفته اصلا مهم نیست که در موردش مطلب بزنید... همین امثال ماها بودیم که به این جوجه بازیگرا بها دادیم تحویلشون گرفتیم که حالا آبروی ما ایرانیهارو اینجوری دارن میبرن...به نظرم از ماست که بر ماست... من آقای فراهانی و یکی از زحمت کشان سینمای ایران می دونم ولی وقتی دخترشو میبینم یاد این ضرب المثل می افتم..پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.... هر کسیو تو قبر خودش قرار می دهند..ولی ای کاش هر کس جایگاهش را بداند تا در اون جایگاه با ابروی ایرانی ها بازی نکند...
گلشیفته فراهانی هنر پیشه بسیار خوبی بود، شاید بهترین هنرپیشه زن ایران او بود.واقعا حیف شد.اگر میشد ترتیبی اتخاذ شود که به کشور برگردد بسیار خوب می شد اما نمیدانم بعد از فیلمهایی که بازی کرده است امکان دارد یا نه؟کاش بگونه ای میشد که او کارهایی نکند که مانع برگشتنش به ایران شود به نظر من خانواده او و حتی مسئولین امر سینما در مورد او کوتاهی کردند تا یک بازیگر و استعداد عالی تباه شود .
اگر فردی کار اشتباهی انجام بدهد تحت فشار قراردادن خانواده و پدرمادر او کار نکوهیده ایست و به هیچ عنوان مطابق اصول حقوق مکتب اسلام نیست. هرکسی مسوول اعمال خودش است. نباید پدر مادر فرد را در منگنه اخلاقی قرار داد تا آن بیچاره ها هم مجبور به انکار ویا دیگر مسایل شوند
خدا عاقبت همه مارا به خیر کند.آمین
مادر ایشون رو نمی شناسم ولی به احترام پدر بزرگوارشان و بازی فوق العاده در سریال امام علی که حقی بر گردن همه ما فکر می کنم دارن، بنظرم مساله رو نباید برای خاونداشون مشکل کرد. و آرزوی عاقبت به خیری دارم برای همه محبین اهل بیت عصمت و طهارت.
نامه امام علی(ع) به مالک اشتر: ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی!
پاسخ ها
عبدالله خدابنده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
توبه شرایط داره عزیز من در عصر ارتباطات.
ایشون اولا باید برگرده ایران. دوما از این کارش اعلان انزجار کنه و مهمتر از همه دیگه به این بازی های مستهجنش خاتمه بده
اینجا تو آمریکا هم این کارا همیشه با سر و صدا و این جور بحث ها مواجه میشه...کلا خیلی پذیزفته شده نیست حتی تو همین آمریکا که همه جور فیلمی ساخته میشه ...گلشیفته اشتباهی که کرد این بود که می تونست از داخل ایران به اسکار بره ولی بیرون از ایران نتونست موفق بشه و کلا آینده حرفه ایش رو خراب کرد ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل