بازدید 12651

رئیس سازمان میراث فرهنگی تغییر کرد

کد خبر: ۲۱۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷ 04 January 2012
رييس جمهور در حكمي سيد حسن موسوي را به عنوان «معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري» منصوب كرد و در نامه‌اي از خدمات و تلاشهاي ارزنده روح‌الله احمدزاده كرماني در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري قدرداني نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن حكم دكتر محمود احمدي‌نژاد بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

برادر گرامي جناب آقاي سيدحسن موسوي

سلام عليكم

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند، جنابعالي را به عنوان «معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري» منصوب مي‌نمايم.

ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از عرصه‌هاي مهمي است كه شناسايي، شناساندن و بهره‌گيري هر چه بيشتر از آنها مي‌تواند زمينه‌ساز پيشرفت سريع‌تر كشور گردد. توجه فراگير به ذخاير عظيم فرهنگي، تاريخي و ميراث گرانبهاي مادي و معنوي موجب خودباوري، شكوفايي و بسيج توانمندي‌هاي ملي براي نيل به قله‌هاي رفيع پيشرفت و افتخار خواهد بود. اين امر در كنار مزاياي فراوان گردشگري، از جمله تحكيم وحدت ملي، رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال بر اهميت استراتژيك گردشگري تأكيد مي‌كند.

صنايع دستي و هنرهاي سنتي ايران كه شهره آفاق است از مصاديق مهم ميراث مادي و معنوي و از جاذبه‌هاي مهم گردشگري و فرصت انتقال هنر و فرهنگ اين سرزمين است و از اين‌رو شايسته برنامه‌ريزي گسترده‌تر است.

انتظار مي‌رود ضمن استفاده از نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي كارشناسان، اساتيد، هنرمندان گرامي و با استفاده از ظرفيت‌هاي بي‌پايان مردمي براي سرمايه‌گذاري هر چه بيشتر در حوزه‌هاي ياد شده، شاهد تداوم تلاش‌هاي مؤثر چند سال اخير و ارتقاي آن در آينده باشيم.

موفقيت شما را در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه خداوند بزرگ مسألت مي‌كنم.

محمود احمدي‌نژاد

*متن نامه دكتر احمدي‌نژاد به روح الله احمدزاده کرماني نيز به شرح ذيل است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

برادر گرامي جناب آقاي روح‌الله احمد‌زاده كرماني

سلام عليكم

اكنون كه به دليل پاره‌اي مشكلات شخصي از مسئوليت «معاونت رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري» استعفا داده‌ايد، بدينوسيله از زحمات و خدمات ارزنده جنابعالي در دوران تصدي آن مسئوليت صميمانه تشكر و قدرداني مي‌كنم.

ان‌شاءالله اين زحمات در پيشگاه خداوند بزرگ مأجور خواهد بود و اميدوارم در مسئوليت ديگري در دولت و نيز در كليه مراحل زندگي و خدمت به مردم عزيز و آرمان‌هاي بلند انقلاب در سايه عنايات امام عصر(عج) موفق و مؤيد باشيد.

عزت و سعادت جنابعالي را از خداوند منان خواستارم.

محمود احمدي‌نژاد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار