بازدید 13880

نظر احمدی نژاد درباره حماسه «9 دی»

در سال 88 بدخواهان و دشمنان ملت ايران با دروغگويي و زير سوال بردن انتخابات قصد داشتند به زعم خود اساس و پايه‌هاي نظام و انقلاب را متزلزل كنند اما حضور اقيانوس‌وار مردم در نهم دي ماه بر همه فتنه‌گري‌ها و توطئه‌هاي آنان خاتمه داد.
کد خبر: ۲۱۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۵ 29 December 2011
دكتر محمود احمدي‌نژاد در جلسه استاني هيأت دولت در استان ايلام ،حضور گسترده مردم در روزهاي حماسي و ملي ايران از جمله روز قدس، 22 بهمن و 9 دي‌ماه را از نقاط اوج نقش‌آفريني ملت ايران دانست و گفت: تجربه سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي ثابت كرده كه مشكلات پيچيده و توطئه‌ و فشارهاي طاقت‌فرساي بدخواهان و دشمنان خارجي و داخلي با حضور گسترده مردم هيچگاه اثرگذار نخواهد بود.

به گزارش«پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری» ، رييس‌جمهور حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه‌هاي مختلف را موجب اقتدار ملي و روسياهي دشمنان و مدلي براي تغيير حكمراني دانست و گفت: مردم با حضور در صحنه ضمن دفاع از آرمانها و دستاوردهاي خود ،مسير حركت مسئولين را هم ترسيم مي‌كنند و مي‌توان اين شيوه را به عنوان يك مدل در سيستم حكومتداري به ملت‌ها و دولت‌ها معرفي كرد.

رييس‌جمهور خدمت صادقانه به مردم و توجه به نيازها و رفع مشكلات آنان را مورد تأكيد قرار داد و گفت:‌ بايد توجه داشت كه اگر مردم از معادلات و تصميم‌گيري‌ها فراموش شده و كنار گذاشته شوند و عده‌اي در كشور اصحاب قدرت و ثروت شده و در سخنان آنان هيچ اثري از مردم و خدمت به آنها نباشد، ديگر تضميني براي بقاي آرمان‌هاي انقلاب باقي نخواهد ماند.

دكتر احمدي‌نژاد اظهار داشت:‌ مردم بايد اخلاص، پاكي و دلسوزي را در چهره خادمان و مسئولين خود مشاهده كنند همچنانكه امام راحل و رهبري عزيز نيز نسبت به خدمت‌رساني براي مردم اهميت و تأكيد ويژه دارند.

رييس‌جمهور تصريح كرد: مردم نشان دادند كه هر زمان بخواهد براي كشور بن‌بستي ايجاد شود، با حضور پرشور و آگاهانه خود اجازه اين كار را نمي‌دهند چرا كه مردم تجلي قدرت خدا هستند.
دكتر احمدي‌نژاد افزود: ملت ايران در مقاطع مختلف سال‌هاي پس از انقلاب در صحنه‌هاي حساس ،كار خود را در راستاي تقويت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به خوبي انجام داده‌اند.

رييس‌جمهور در ادامه با تجليل از حضور صميمي، انقلابي و با عاطفه مردم استان ايلام در مراسم استقبال از خدمتگزاران خود در دولت، اظهار داشت: جمعيت پرشور و خودجوش مردم استان ايلام در مراسم استقبال از خادمان خود در دولت با شعار عليه استكبار و حمايت از انقلاب اسلامي بار ديگر پايبندي خود به آرمان‌ها و ارزش‌هاي والاي انقلاب را نشان دادند.

رييس‌جمهور افزود: مردم اين استان در سال‌هاي دفاع مقدس اين منطقه را ترك نكردند و با اراده محكم و ايستادگي از آن محافظت كردند و با نثار شهدا و ايثار خود چندين بار دشمن متجاوز را از خاك كشور بيرون راندند و در سفر چهارم دولت به اين استان نيز درياي جمعيت در ايلام و تمام شهرستان‌ها به نفع انقلاب و آرمان‌هاي انقلاب فرياد زدند.

دكتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: پاسخ اين همه شور و وفاداري مردم ايلام بايد كار صادقانه، ياري رساندن به مردم و حل مشكلات آنها باشد.

وي همچنين در اين جلسه همت وزرا و مسئولان را براي ايجاد اشتغال و رفع مشكلات موجود و ارائه تسهيلات مناسب براي پيشرفت همه جانبه در بخش‌هاي مختلف استان ايلام را مورد تأكيد قرار داد و گفت: قبل از انقلاب هيچگونه توجهي از سوي حكومت به استان ايلام نمي‌شد و بعد از انقلاب هم به لحاظ درگيري اين استان با دفاع مقدس كمك شاياني به اين استان نبوده‌ايم و بايد تمام تلاش‌ها در جهت رشد و ارتقاء روزافزون بخش‌هاي مختلف استان بويژه در زمينه اشتغال براي جوانان اين استان باشد و وزرا نيز بايد به طور خاص در خصوص انجام كار در اين استان تلاش كنند.

رييس‌جمهور همچنين به بخشي از كارهاي انجام شده در اين راستا از جمله انجام پروژه‌هاي راه، گازرساني روستايي، مسكن مهر، آبرساني به زمين‌هاي كشاورزي، بهسازي روستاهاي دور افتاده، طرح فاضلاب روستايي، انجام كارهاي صددرصدي سرمايه‌گذاري براي تكميل پروژه‌هاي نفتي در استان اشاره كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار