بازدید 2695
فيلا بدون اطلاع ما و يك طرفه اين كار را كرد

لغو كلاس بين المللي كشتي تهران

جواد رفوگر گفت: فيلا بدون اين كه به فدراسيون كشتي ايران اطلاع دهد، به صورت يك طرفه كلاس بين‌المللي كشتي آزاد تهران را لغو كرد.
کد خبر: ۲۰۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹ 08 November 2011
رئيس انستيتو كشتي ايران در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: ما تمام كارها را كرده بوديم و براي صدور ويزا هم طبق مقررات عمل كرديم. هر درخواستي كه به فدراسيون مي‌آمد، آن را به كميته المپيك انعكاس مي داديم و مشكلي براي صدور ويزا نبود، اما فيلا به صورت يك جانبه اين كلاس را لغو كرد.

رفوگر در پاسخ به اين سوال كه دليل اين اقدام فيلا چه بوده است؟ گفت: قازاريان كه مسئول برگزاري كلاس است، چند روز قبل ايميلي زد و اعلام كرد كه مي‌خواهد ويزايش را در فرودگاه امام خميني (ره) بگيرد و گفت اگر اين كار را نكنيم كلاس را لغو خواهد كرد. چون پاسپورت قازاريان تنها دو سه ماه اعتبار داشت، به او اعلام كرديم كه طبق قانون بايد پاسپورتش بيش از شش ماه اعتبار داشته باشد تا اين كار صورت گيرد و در اين شرايط بايد به سفارت ايران در كشورش مراجعه كند. البته ما در تلاش بوديم تا اين مشكل را هم حل كنيم و حتي ويزاي او را در فرودگاه امام خميني (ره) بدهيم، اما فيلا به صورت يك طرفه و بدون اين كه به ايران اعلام كند، روي سايتش اعلام كرد كه كلاس بين‌المللي تهران به دليل مشكل در صدور ويزا لغو شده است.

رفوگر در پاسخ به اين سوال كه آيا دليل اين اقدام فيلا را جويا نشديد؟ گفت: مسئول كميته امور بين‌الملل با مارتينتي صحبت كرده، گفته مي‌شود مارتينتي اعلام كرده كه چند تن از مربيان خارجي با او تماس گرفته اند و اعلام كردند كه براي ويزا گرفتن مشكل دارند كه البته صحبت و سقم اين مساله را نمي‌دانم. آن‌ها بدون اين كه هيچ اطلاعي به فدراسيون ايران بدهند، كلاس بين‌المللي را لغو كردند، در صورتي كه فدراسيون هيچ كوتاهي در اين رابطه نكرد.

وي در پايان در مورد اين كه به خاطر اين اقدام فدراسيون جهاني كشتي به فيلا اعتراض خواهيد كرد، پاسخ داد: پس از نشستي كه با يزداني خرم و ساير مسئولين خواهيم داشت، طبق سياست فدراسيون اعتراض‌مان را به فيلا منعكس خواهيم كرد چرا كه براي برگزاري اين كلاس بين‌المللي، نيرو، انرژي، پول و سرمايه صرف شده بود و ما براي ميزباني اين كلاس قراردادهاي مختلفي را بسته بوديم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل