بازدید 1838

اظهارات مربيان فوتبال جام يوفا

کد خبر: ۲۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۰ 02 October 2008
پس از بازيهاي اخير جام يوفا، مربيان اين تيم‌ها، اظهارنظرهاي متفاوتي در خصوص نتايج اين ديدارها و عملكرد شاگردانشان بيان كردند.

به گزارش واحد مركزي خبر،اريک گرتس سر مربي تيم المپيک مارسي فرانسه گفت : ما همه چيز را از دست نداده ايم اما به نظر من با توجه به کيفيت تيم هاي ليورپول و اتلتيکو مادريد به يک معجزه کوچک نياز داريم. ما تلاش خود را مي کنيم تا در ايندهون پيروز شويم و منتظريم ببينيم شانس مي اوريم يا خير.

سرمربي المپيک مارسي افزود: اگر مي توانستيم گل بزنيم و توپ بيشتر در اختيار ما بود، اميد بيشتري داشتيم. حال مارسي هيچ امتيازي ندارد در حالي که تيمهاي ديگر شش امتياز دارند.در واقع جزئيات کوچک است که در فوتبال برتر باعث تفاوتها مي شود.

خاوير اگيره نيز با تمجيد از تلاشهاي بازيکنانش و همچنين کيفيت تيم مقابل گفت: نيمه اول را خوب بازي کرديم و دو گل زديم. البته مي توانستيم گل سوم را هم بزنيم. تيم المپيک تيم مهمي است ، انها فوتبال خوبي دارند. به علت اينکه بازيکنان در نيمه اول خيلي دويده بودند در نيمه دوم ديگرخسته شده بودند.

خاوير اگيره درباره سرگيو اگرو که گل اول را به ثمر رساند گفت: اغاز بازي با يک گل خوب است اما بهتر بود که او گلهاي بيشتري مي زد.او هر موقع شانس گل زدن را پيدا مي کند حواسش جمع است. در کل او خيلي خوب بازي مي کند.

توماس شاف سر مربي وردر برمن که از نتيجه بازي و عملکرد تيم خود راضي بود گفت: با همه احترامي که براي همه تيمهاي حريف بويژه اينتر ميلان قائل هستم ، ما هميشه تلاش مي کنيم حتي اگر خارج از خانه بازي مي کنيم حداقل به يک امتياز دست پيدا کنيم.پس از بيست و پنج دقيقه اول بازي من فکر کردم که بايد بهتر عمل کنيم زيرا ما کمي بيش از حد دفاعي بازي مي کرديم. در نيمه دوم ما بازي بهتر و تهاجمي تري را ارائه داديم و نتايج بهتري گرفتيم.

وي افزود: ما شروع نااميد کننده اي داشتيم و اگر قرار باشد فقط به امتياز تساوي بسنده کنيم نمي توانيم در مسابقات خيلي صعود کنيم.

خوزه مورينو سرمربي اينترميلان گفت: در بيشتر بازي بچه هاي ما خوب توپ زدند و فرصتهاي گل زيادي داشتند اما برمن تيم خوبي است و عملکرد خوبي داشت و پس از کسب گل براي حفظ برتري خود با تمام توان دفاع کردند.

وي افزود: فکر مي کنم تيم اينتر حقش بيشتر بود با وجود اين بايد نتيجه را بپذيريم حتي اگر از ان راضي نباشيم.ما در يک گروه بازي مي کنيم و اکنون چهار امتياز داريم و هنوز دو بازي ديگر در خانه با تيمهاي انورتوسيس و پاناتينايکوس در پيش داريم. روشن است که در فوتبال هيچ چيزي صد درصد قطعي نيست اما من اطمينان دارم که ما تا پيش از اخرين بازي گروه به دور بعد صعود خواهيم کرد.

خوزپ گارديولا سرمربي تيم بارسلونا اف س گفت: اين نتيجه خوبي براي ما بود. تيم شاختار تيمي قوي است و به نظر من به نتيجه بسيار مطلوبي دست پيدا کرديم.انها پنج بازيکن خوب برزيلي دارند.اين پيروزي مهمي براي من و تيمم بود.

ميرچا لوسسو سرمربي تيم شاختار هم با انتقاد از حريف اسپانيايي گفت: من هرگز چنين بازيي نديده بود. بارسلونا بايد براي بازي خود شرمنده باشد. يوفا بايد اصل اخلاقي بازي عادلانه را رعايت کند.من حرفي براي گفتن ندارم.همه شاهد بودند که توپ خارج از بازي خارج بود و هيچ کسي به ان دست نزد. من در اين باره نگرانم زيرا کارم به اين مسئله بستگي دارد. بازيکنان ما خوب بودند. ما پانزده موقعيت خوب بدست اورديم. به نظر من بارسلونا بايد قواعد بازي حرفه اي را رعايت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی