بازدید 73696

کشف یک میلیون دلار در حفره‌ قذافی+عکس

نیروهای انقلابی لیبی در حفره‌ای که‌ سرهنگ قذافی در آن پنهان شده‌ بود ، یک میلیون دلار پول کشف کردند.
کد خبر: ۱۹۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱ 22 October 2011
یک جوان انقلابی لیبیایی ، یک میلیون دلار پول نقد از حفره‌ قذافی پیدا کرد و تمامی این مقدار پول را تحویل مقامات شورای انتقالی دولت لیبی داد.

به‌ گزارش «فارس» نیروهای انقلابی لیبی در حفره‌ای که‌ سرهنگ قذافی در آن پنهان شده‌ بود ، یک میلیون دلار پول کشف کردند.

"سلمان العالمی" جوان انقلابی لیبی که‌ توانسته‌ بود در حفره‌ای که‌ قذافی در آن پنهان شده‌ بود ، یک میلیون دلار پول نقد پیدا کند، به‌ خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: وقتی که‌ همه‌ نیروهای انقلابی مشغول قذافی بودند و داشتند آن را با خود به‌ داخل ماشین حمل می کردند ، من وارد حفره‌ای شدم که‌ قذافی خودش را در داخل آن پنهان کرده‌ بود.

وی افزود: در انتهای این حفره‌ ، بسته‌ مقوایی پیدا کردم و آن را با خود به‌ بیرون آوردم ، وقتی که‌ بسته‌ را باز کردم ، دیدم یک میلیون دلار پول نقد در این جعبه‌ جاسازی شده‌ بود.

العالمی پس از پیدا کردن این مقدار پول و گرفتن عکس یادگاری با آن ، یک میلیون دلار پیدا شده‌  را تحویل شورای انتقالی دولت لیبی داد.

"معمر قذافی" دیکتاتور سابق لیبی در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۱ و پس از ماه‌ها درگیری و فرار از دست انقلابیون لیبی در شهر محل زادگاه خود سرت دستگیر شد و اندکی بعد کشته‌ شد.

از نکات جالب و شگفت انگیز زندگی معمر قذافی اینکه وی در سال ۱۹۴۲ متولد شد و ۴۲ سال بر لیبی حکومت کرد ، در سال ۱۹۶۹ کودتا کرد و در حالی که ۶۹ سال داشت در شهر محل تولد خود یعنی سرت کشته شد.


کشف یک میلیون دلار در حفره‌ قذافی توسط یکی از نیروهای انقلابی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل