بازدید 10423

«مهناز افشار» هم خواننده شد!

پس از امین حیایی، محمد رضا گلزار، شهاب حسینی، نیكی كریمی و... در تازه‌ترین تجربه هنرمندان در دنیای موسیقی ، «مهناز افشار» به عنوان همخوان و دكلمه كننده ترانه‌ها در آلبوم جدید روزبه نعمت اللهی حضور یافته و این عرصه را نیز تجربه كرد
کد خبر: ۱۹۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۵ 19 October 2011
موج گرایش هنرمندان عرصه سینما به سمت موسیقی ادامه دارد و از قرار معلوم محبوبیت و گستردگی مخاطب دنیای موسیقی، ولع حضور هنرمندان عرصه سینما در این وادی را بیش از پیش افزایش داده است.

به گزارش پانا، پس از امین حیایی، محمد رضا گلزار، شهاب حسینی، نیكی كریمی و... در تازه‌ترین تجربه هنرمندان در دنیای موسیقی ، «مهناز افشار» به عنوان همخوان و دكلمه كننده ترانه‌ها در آلبوم جدید روزبه نعمت اللهی حضور یافته و این عرصه را نیز تجربه كرد.

این در حالی ست كه از مدت ها قبل خبر حضور این بازیگر توانا در آلبوم «بهران رادان» به گوش می‌رسید كه با تائید این خبر از سوی مدیر هنری آلبوم رادان ، خبر حضور افشار در آلبوم روزبه نعمت اللهی می‌تواند جالب توجه باشد.

آلبوم نعمت اللهی «رویای روزهای بارانی» نام دارد كه با 13 قطعه با اشعاری از مولانا، نیما یوشیج، اخوان ثالث، میثم یوسفی، لیلا رضایی، حسین غیاثی، مسرور نعمت الهی و شاهكار بینش پژوه و حضور موزیسین هایی چون رضا تاجبخش، فردین قره گزلو، پیام قربانی و مرتضی ساعدی در آخرین مراحل تولیدی اش به سر می برد و تا اواخر آبان ماه در بازار موسیقی كشور منتشر خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار