بازدید 147143

تحرکات جدید شیطان‌پرستی در کشور + تصاویر

شيطان پس از شش هزار سال عبادت در جرگه فرشتگان مقرب الهي وارد شد، اما تكبري كه در وجودش همچون شعله زير خاكستر بود، به هنگام سجده بر آدم سر برآورد و نداي «خلقتني من نار و خلقته من طين» سر داد و فریاد زد: «فبعزتک لأغوینهم اجمعین» / اخبار رسیده از تهران و چندین شهر دیگر، حکایت از آغاز تحرکات جدید گروه‌های شیطان‌پرستی دارد.
کد خبر: ۱۹۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵ 09 October 2011
سرویس اجتماعی «تابناک» ـ شيطان پس از شش هزار سال عبادت، وارد جرگه فرشتگان مقرب الهي شد، اما تكبري كه در وجودش همچون شعله زير خاكستر بود، به هنگام سجده بر آدم، سر برآورد و نداي «خلقتني من نار و خلقته من طين» سر داد؛ ندایی که او را از قله سعادت به قعر شقاوت فرستاد و از آنجا بود كه كمر همت به گمراه کردن آدم(ع) و فرزندان او بست و فریاد زد: «فبعزتک لأغوینهم اجمعین».

با وسوسه‌اش كام آدم و حوا را به طعم ميوه ممنوعه آلوده نمود و آنان را از بهشت عرشي به منزل فرشي هبوط داد و حال اين قابيل است كه با كمند حسادت شيطان، دست خويش را به خون برادر رنگين نموده و خداوند را بر آن داشت تا انسان را تا ابديت ندا دهد كه: «الم اعهد اليكم يا بني آدم أن لا تعبدوا الشيطان إنه لكم عدو مبين».

و اكنون سال‌ها از آن عهد جاودانه خداوند با فرزندان آدم مي‌گذرد و در تاريخ همواره قابيلياني بودند كه اين عهد را شکسته و به جرگه عبادالشيطان درآمده‌اند، ولي شيطان بر سر پيماني كه با خويش بسته بود، محكم ايستاده و پيرواني را به عبادت خويش فرا مي‌خواند و نداي «أنا ربكم الأعلي» را كه روزي به واسطه فرعون سر مي‌داد، امروز خود بي واسطه سر مي‌دهد تا مرهمي باشد بر زخم كهنه تكبرش.

روزگار ما اما، روزگار پایه‌گذاری و سازمان‌‌دهی به اجتماع‌های پراکنده شیطانیستی است. سران شیطانیست در تلاشند، این اجتماع را به تحقق برسانند و برای این مقصود، از ابزار‌های گوناگون اطلاع‌رسانی بهره می‌برند.

از سوی دیگر، در هیاهوی کم توجهی دولتمردان و مسئولان به مسائل فرهنگی و اعتقادی جوانان کشور، جریان‌های متعارض این فرصت را غنیمت شمرده و با اتصال به سرشاخه‌های فرامرزی و در پایان آسودگی خاطر به نشر و ترویج آموزه‌های ضد دینی خود می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اخبار رسیده از شهرهای ساری، اصفهان، بندرانزلی، تهران و چندین شهر دیگر، حکایت از آغاز تحرکات جدید گروه‌های شیطان‌پرستی دارد.

بنا بر این اخبار، نشست‌های مخفی پارتی با نواختن موسیقی راک و متال به صورت هفتگی برگزار شده و در این جلسات، شمار بسیاری از جوانان با ظاهری نامناسب و مزین به آلات و نمادهای شیطان‌پرستی به رقص و حرکات نامتعارف دست می‌زنند. حضور دختران جوان از نکات لازم توجه به این جلسات است.

گفتنی است، اعضای گروه‌های شیطان پرستی، افزون بر شرکت در جلسات مخفی در هفته نیز از طریق سایت‌های اجتماعی در ارتباط هستند.

در ادامه، برخی تصاویر به دست آمده از این جلسات را ببینید:




















سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۳۳۳
انتشار یافته: ۳۹۲
این چه عکسی است که به نمایش گذاشته اید چرا چهرهای شیطان پرستان را پوشانده اید چیزی نشان نمی دهد دروغ می گویید
اگر واقعیت است چرا چهرا سیاه شده است
خوب چيش شيطان پرستي بود؟ يه سري جوون هستند از كجا فهميديد شيطان پرست هستند؟ جالبه
کدوم شیطان پرستی!؟؟؟ اینا همش تفریح برای این سن و سال!.... کمتر برای این چیزها و سرک کشیدن تو زندگی خصوصی مردم وقت بذارید!
غضنفر این که تصاویر جلسات نمود.در ظاهر تصاویر تعدادی علاقه مند به آهنگهای راک یا نوازندگان راکه. هر چند من از این سبک موسیقی متنفرم. فکر کنم قرصهاتو به موقع نمی خوری!؟
خاک تو سرتون بااین کاراتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای کاش پدر مادرها هم مثل بنده کم فکری نمی کردند و میتوانستند مقداری اینترنت نگاه کنند تا ببینند بچه هایشان تا کجا آباد پیش رفته اند
آخه یه نفر چقدر میتونه احمق باشه؟پس کی باید از این عقل استفاده کنیم و بکار بندازیمش؟؟؟؟
تابی جوون خوشت میادا. ما به اینا میگیم متال حالا خیلی بخواهیم بزرگش کنیم میگیم هوی متال. شیطان پرست کجا بود!!!!
خاک تو اون سرتون.البته تقصیر خودتونم نیست به هر حال لغمه ای که میخورید باید یه جا خودشو نشون بده دیگه.خدا شفاتون بده.
قال : رسول الله وسلم : أتعلمون من المنادي
فقالوا : الله ورسوله أعلم
قال : رسول الله هذا إبليس اللعين لعنه الله تعالي فقال عمر بن الخطاب (رضى الله تعالى عنه) أتأذن لي يا رسول الله أن أقتله؟
با سلام. من یک جوان 33 ساله هستم. با عرض معذرت از شما و تمامی بینندگان سایت تابناک. خواستم بپرسم این الاغ ها از کدوم قبرستون پیدا شده اند. واقعا ایرانی هستن. پدر و مادر ندارن یا کسی که توانیی تربیت دادن صحیحشون را داشته باشه. ...
مصرف مواد توهم زا و مخدرهای خطرناک و نیز مصرف بی اندازه ی مشروبات الکلی نیز خصیصه ی این جماعت است
از عوارض پول پرستي والدين و بي کاري جوانان و عدم توجه کافي به آنها و مهمتر از همه بي بند و باري خودشان و عدم شناخت راه راست آنها به بي راهه اي پا گذاشته اند براي فرار از تکليف پروردگار
به اميد ظهور منجي عالم بشريت
اينگونه اخبار به نوعي تبليغ براي اين گروه ها محسوب ميشه. اينقدر به اينگونه موضوعات دامن نزنيد. شما مشكلات اساسي مملكت رو حل كنيد، اين مسائل خود به خود حل ميشه...
خوب ،عجب خبرنگار لفظ قلمي دارين شما برادران اول يه انشا نوشته بعد 3 تا عكس معلوم نيست از كجا درآورده گذاشته اينجا ما رو هم هالو فرض كردن ايشون وشما
تصاوير مبهم و خبر نامفهوم بود
از یکی از این بچه ها سوال کنید :
آدم یعنی چه و چه هدفی داره
وظیفه شون نسبت به پدر ومادرشون چیه
وظیفه شون نسبت به مملکتشون چیه
هدفشون از زندگی چیه
یه عده اجیر شده صهیونیستها اینها را تحریک میکنند . اینها برای اینکه از همدیگه عقب نمونند ادا و اطوار در میارند . والا اینها به شیطون هم وفادر نخواهند بود
این خبر مزخرف فقط مواقع لو رفتن اختلاس و دزدی تاریخ مصرف داره و تکرار میشه و هدف سرکوب با برچسب سلیقه ای شیطان پرستیه . عکسهای بالا هم معلوم نیست از کدوم دار و دسته ملون خودتونه . اگه واقعا شیطان پرست نیستی اینو پخش کن .
همشون دیوانه اند و نفرین شده خداوند بزرگ
خوش به حال فعالین فرهنگی کشور
در عجبم که کسی واقعا شیطان بپرسته. اولا به این فکر نکرده اند که اگر شیطان آفریدگار جهانه چرا کسی دیگه پیامبر فرستاده و چرا شیطان کسی را مامور نکرده؟!! دوم اینکه همه ما شیطان را براساس آموخته های ادیان شناختیم حالا چطور خود او شده اصل موضوع و درواقع اگر همین ادیان نبودند کی شیطان را میشناخت که حالا بخواد بپرستدش؟! از نظر من این افراد واقعا شیطان را نمی پرستند و فقط یه کارایی تقلیدی و برای خوشگذرانی های مسخره انجام میدن... مخصوصا الان که خیلی از مردم خدارا هم به زور بندگی می کنن و ظاهرا قید بندگی و عبادت رو کلا زدن!
لعنت خداوند متعال ورحمان برشيطان ملعون وكثيف واقعا جاي تاسف دارد كه درسرزمين ايران اسلامي تعدادي تااين حد دركمراهي باشند بايد باقدرت تمام بااين كمراهان برخورد بسيارشديدشود وريشه اينهارا ازروي زمين بركنده شود
واقعا براشون متاسفم.
چقدر شما مسخره اید این عکسها چه ربطی به شیطان پرستی داره؟!!!! طرف نوازنده گیتار الکتریک همشون تو هر سبطی عشق این تریپ رفتار ها رو دارن چه ربطی به شیطان پرسنی داره؟؟؟؟
كلمه شيطانيست صحيح نيست چون شيطان فارسي و ايسم لغت لاتين است لطفا اصلاح كنيد
اگه کسی اونقدر کم عقله که شیطان رو می پرسته و اونقدر ضد اسلام فکر میکنه که از اون جدا میشه و اونقدر بی وجدانه که شیطان رو برای پرستش انتخاب می کنه، چه کار به کارش دارید، مثل خدا بذارید تا توی آتیش جهل و تعصب و نفرت خودش بسوزه! تازه اینجوری شما طرفدار آزادی بیان و عقاید هم شناخته میشین!
خاک بر سرشون
وقتي نتونيم اوقات فراغت سالم، جايگزين هاي فرهنگي غني . شرايط اجتماعي مناسب حال جوانان ايجاد كنيم اوضاع از ايني كه هست بدتر هم ميشه
خيلي از اين مسائل صرفا گم شدن و غرق شدن توي اين نمادهاست و نه فلسفه وجوديشون و فهم دقيق تحركات فراماسونري
پس مطمئنا با كارفرهنگي مناسب ميشه تغييرش داد
بجاي ايجاد اينترنت ملي و سريال هاي بي محتواي تلويزيوني سعي كنيم باهاشون مقابله كنيم
تا نجنگيم قوي نميشيم
فرار كردن حربه ترسوهااست
اول اینکه چرا شما صورت این آقایان را شطرنجی کرده اید. به نظر می رسد این آقایان به کاری که می کنند افتخار می کنند و بسیار هم خوشحال می شوند که شما عکس آنها را منتشر کنید. شاید حتی والدینشان هم به داشتن چنین فرزندی به خود ببالند و عکس آنها را بر سر در منزل خود نصب کنند و بگوید این نورچشمان ما هستند که عکس آنها در سایت ها منتشر شده است
دوم اینکه توصیه می کنم با والدین این آقایان مصاحبه ای داشته باشید و ببنید آنها چگونه لقمه ای را بر سر سفره قرار داده اند که فرزندانشان این چنین با افتخار شیطان را با عنوان معبود خود پرستش می کنند.
تابی جون ممنون که علامت شیطان پرستان را به ما یاد دادی.حالا میتونیم باهاشون ارتباط برقرار کنیم.مرسی
کسی که اینطور اسیر شیطان شده و شیطان پرستی را با نوع پوشش لباس ، حرکات و سکنات خود ترویج می کند دیگر نیاز به حفظ حریم آنها نیست بایستی بطور کامل تصویر آنها ، اعمال زشت آنها را به جامعه نشان داد و جوانان را نسبت به اعمال بد آنها توجیه نمود
گاوناک موسیقی متال، شیطان پرستی نیست بلکه نوعی اعتراض است
امیدوارم با این موضوع بصورت مشکل امنیتی برخورد نشه . این یه مشکل فرهنگی هست که باید با راهنمایی و صبر واگاهی دادن حل بشه چون در غیر این صورت نتیجه معکوس خواهد داشت .
عزیزان شیطان از اجنه بود نه فرشتگان محکمات قرآنی را تحریف نکنید
بعضی وقتها یقیین پیدا می کنم که نویسنده همچنین یادداشتهایی با بیان یک تاریخچه کوتاه از عرش چگونه برای تفسیر تصورات بیمار گونه خود استفاده می کند. تا چه اندازه سطحی، جاهلی و منحطی! موسیقی راک و خاستگاه فرهنگی اون رو می شناسی؟ یا شناختت در حد همین یادداشت هست؟نویسنده عزیز یک چیزی بنویس که چند وقت دیگر وقتی نوشته خودت را می خوانی خجالت نکشی بر این همه بی سوادی! آدم احساس میکنه که نویسنده یک انسان چهل و چند ساله ای است که سالها از اطلاعات و تکنولوژی دور بوده و در یک روستای دور افتاده در حال سپری کردن کلاس دوم راهنمایی نهضت سواد آموزی است و یک لینکِ فامیلی باعث شده هر از گاهی مطلبی برای تابناک بنویسد! سردبیر تابناک! سایتتان که از نظر سیاسی به یک "فاحشه سیاسی" تبدیل شد، دیگر این اراجیف جاهل گونه رو تور رو به خدا نذارید!
از طرفِ طرفدار سابق "سایت سابق و وزین تابناک خدا بیامرز"
سازمان ها نهادها و وزارت خانه هایی که با پسوند و بدون پسوند " اسلامی " سربار بیت المال مسلمین اند از یک سو و سایر نهادهای اجتماعی هم به میزان سهم و ادعای خویش باید پاسخ گو باشند .
برای چی و به گفته کدوم احمقی کلمه "اما" از اول جمله به وسط جمله و هر جای جمله که دوست داشتید منتقل شده؟؟؟؟؟؟!!!!!
اگه حوصله ندارين خبر نزنيد
آخه اين عكسها چه ربطي به متن گزارش داره...
این بیچاره ها بیمار روانی و بسیار خطرناکی هستند که فاقد هویت بشری می باشند
خداوند جوانان مارا به راه راست هدایت کنه و ظهور حضرت حق را نزدیکتر انشالله
نه باب فکر نکنم اینا اینکاره باشن فقط 4 تا بچه قرطی هستن که برای افه اومدن و خودی نشون دان
یعنی هر جوونی موسیقی راک یا متال بزنه یا گوش کنه شیطان پرسته؟ این عکسها مربوط به شیطان پرستی نستن بلکه عکسهای علاقه مندان راک و متالیکاست این علامتی هم که با انگشتاشون نشون میدن مال گروههای موسیقی متالیکاست. خواهشاً با این خبراتون تبلیغ شیطان پرستی نکنید و جوونارو به این مسائل علاقه مند نکنید. اگر بخواید این مسئله رو هم مثل باقی چیزا ممنوع کنید کمتر نمیشه که بیشتر میشه و هر روز به طرفداراش بیشتر میشه.
شما رو به خدا از 4 تا کارشناس خبره کمک بگیرید تا این مسائل کمتر بشه. برخورد زوری جواب نمیده و همه چیز رو بدتر میکنه.
خدایا قربون عظمتت . آخه این جک و جونورا چی بود که آفریدی ؟؟؟؟؟؟
بابا شيطان كدومه اينا يه مشت رواني اند
اصلا شیطان فرشته نبود بلکه یکی از جنیان است
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
من فکر میکنم خیلی از کسانی که تو این جلسات شرکت میکنند حتی معنی این کارها یا نمادها رو نمیدونند همه از سر بیکاری و نداشتن تفریح و سرگرمی جوانان در مملکت ماست
به هر حال اگه کسی بخواد شیطان بپرسته تو کشور خودمون از شیطان بدتر فراوونه
بد بختا يه كمشادي كردن و رقصيدن. چرا شعر ميبافي؟ ظاهر نامتعارف نديدي؟؟؟؟ داري با كي حرف ميزني؟ ما خودمون جوونيم. ما رو از خودت دلزده نكن تابناك.
واقعاً بايد براي تفريح جوانان فكري كرد تا به دام اين فرقه هاي باطل نيافتند.
تصاویر یدست آمده از کدوم جلسات؟؟؟؟؟؟ ما که اینجا جلساتی نمیبینیم.
من با چند نفرشون برخورد داشتم برداشت شخصی من از اون چند نفر این بود که خیلی هاشون از جامعه به نحوی کنار زده شده بودند اونجا براشون نوعی جلب توجه بود
از نا هماهنگی حرف هاشون معلوم بو خیلی هاشون درک صحیح و مشترکی هم از این حرف ها نداشتند بیشتر براشون یه هیجان بود تا پرستش شیطان
همیشه و در همه حال اگر مسئولین یک جامعه در خواب فرهنگی به سربرند و یاسیاست زده شوند، انتظاری بیش از این نیست که انواع واقسام حجمه ها به سوی قشر جوان سرازیر گردیده و بنیانهای جامعه را به لرزش درآورد ، و مصیبت آنجاست که مسئولین محترم ،چون کبک سر به زیر برف نموده و همیشه گفته اند جایی خبری نیست.راستی چرا
با سلام از شما خواهشمنديم به عنوان يك فرد ايراني و مسلمان هرچه زودتر اين فاجعه اسفناك را از كشور پاك كنيد
بجاي عكس ها يك مقدار رنگ سياه به صفحه مي پاشيدي از اين بهتر بود(تابناك)
بنظر من شما با دامن زدن به این موضوع تنها محملی برای تبلیغ بیشتر آن می شوید. بسیاری از جوانانی که بظاهر به این فرقه ها علاقمند هستند صرفا این نوع پوشش و یا سبک موسیقی را دوست دارند و یا اعتراض خود بوضع فعلی جامعه خود را به این شکل بیان می کنند، بسیاری از آنها قطعا با مبانی فلسفی شیطان پرستی آشنا نیستند اما ضد تبلیغات شما بیشتر نقش تبلیغ را بازی می کند و برای اهمیت نداشته این فرقه های می افزاید و از علاقمندان به یک سبک موسیقی و یا پوشش افراد باورمند به یک فلسفه موهوم را می سازد. بعلاوه اینکه باید پرسید در حالی که تب این موضوع در دهه های 60 و 70 میلادی در اروپا و آمریکا بود، ما دین مداران در طی این 30 سال گذشته مرتکب چه خطاهایی شده ایم که در جامعه از ظاهر غنی از علایم دینی است در باطن چنین گرایشهایی سر بیرون می آورد. لطفا این پیام را سانسور نکنید تا کمی راجع به این موضوع بیندیشیم
اینا که شیطان پرستی نیست ، انرژی جوانیه که داره به صورتی که ما نمیپسندیم تخلیه میشه!
اميدوارم محيط براي جوانان به گونه اي شود كه خودشان به واقعيت زشت اين كار آگاه بشوند..فقط برخورد فرهنگي كارگشاست و بس.
این چه جور تصویر گذاشتنه؟ چی دیدیم ما مثلاً؟؟؟؟
کلاً ان شالله خدا همه رو هدایت کنه.
به خدا موسیقی راک و شیطان پرستی یکی نیست خیلی از این جوونا اصلاً نمی دونند معنی حرکات و یا لباس هایی که می پوشند چیه فقط برای تقلید این کارا رو می کنند
از سایت تابناک انتظار بیشتریب داریم که با تحقیق جامع گزارشی رو منتشر کنه نه اینکه مثل خیلی سایتای دیگه، هرچی که واسشون یکم عجیب و غریبه رو به شیطان و شیطان پرستی ربط می دند
من خودم بعد از کلی سال تازه فهمیدم که اون علامتی که با دستشون دارن نشون میدند یه نوع سلام ماسونیه شاید قبلش هزار بار این حرکت رو انجام داده بودم ولی نه فراماسونم و نه شیطان پرست
میشه بگید حرف حسابشون دقیقا چیه؟
خدا شفا بده
شما كه اطلاعات كافي دز زمينه متالير ها ندارين چرا الكي ميگيدشيطان پرستن ...اي خدا آخه هركي تيپش اينطوري كه شيطان پرست نيست.. شيطان پرستي فقط يك فرقه از بين گرو هاي متال هست... لطفا بريد اول تحقيق كنيد بعد خبر رو بزاريد تو سايت.. واقعا باعث خجالته. البته ميدونم كه نظر من ثبت نخواهد شد و اين طبيعي تو كشور ما.
جونای قدیم زندگی دادن تا خدا باشه حالا شما جونای پرورش دادین که نتیجش این شدن فرق ببین از کجا تا کجاست
خوب مگه مجبور بودین که تصویر بذارین . نگذاشتنش و الله بهتر از گذاشتنش بود .
سلام
از کفر من تا دین تو راهی بجز تردید نیست
باید چنگ زد به ریسمان الهی برای عاقبت به خیری
دولتمردان و مسئولان که جای خود اینها کجا تربیت شدند؟ایا کمی خداپرستی در خانواده باعث جلوگیری از این پست بودنها نمی شه؟
به نظر شما مقصر کی؟ چه کسی باعث شده اینها به طرف چنین توهماتی هدایت بشند؟ و از یک توهم به یک توهم و خرافه دیگر پناه ببرند؟
به نظر من این افراد از روی جهالت و عدم اگاهی از خود صرفا جهت دیده شدن و جلب توجه مزین به این ادوات می شوند .درد جامعه امروز ما روز مرگی و کنار گذاشتن علم دانش از زندگی است .این جوانان از پاسخ به چند سوال ساده هم عاجزند چون فلسفه ای پشت هیجاناتشان پوچشان وجود ندارد.اگر این جوانان تمام وجودشان را به شیطان تقدیم کرده اند پس دشمن اخلاق وبشریت هستند ولی من مطمئن هستم این جوانان چند صباحی بعد از طرز تفکرو رفتار خود شر منده می شوند...
مزخرف نگو
اینا یه مشت بچه بی کلاس بد تیپ هستن همین!
گمشید بابا
خیلی ابلهی تابناک
عاقبت به آغوش خاک میروید پس نتیجه میگیریم خاک بر سرتان.
خدا مرگتون بده همين...
مشئولین فرهنگی چکار کردند برای جوانان ؟ این همه پول که برای نشستها و جلسات و کنگره ها و .... مصرف می شود چه فایده ای برای جوانان داشته ؟ باید علتها را جستجو کرد. اینها که مشتی جوان خام هستند که کسانیکه باید راهنما باشند در خواب تشریف داشتند!
پناه بر خدا !!
اینا دیگه چه جور جانورایی هستن!؟
خدا شفا بده، یه مرکز روان درمانی نیست اینا رو اونجا بستری کنه؟
اینا فقط یکسری جوان بی اطلاع هستند که دنیای خودشون رو دارند
اصلا هم چیز مهمی نیست
یکم که بگزره وارد سختی های زندگی که بشن بالاخره آگاه تر میشند
این چیزها یک دوره ای دارد
این نیز بگذرد
عکس نداشت بهتر بود
چرا؟
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
وقتی که همه در حال چاپیدن بیت المال و سرگرم بردن و خوردن آن هستند(اختلاس جدید) باید از این هجوم فرهنگی بی خبر باشند شاید هم باخبرند ولی میگویند به ما چه.هر که عاقله دنبال اینها نره....
بالاخره جوابش رو پیش خداوند باید مسئولین و مراجع بدهند که دست رو دست گذاشتند و نگاه میکنند
چرا صورتشان را می پوشانید- اینها محارب هستند با خدا سر جنگ دارند اگر دیدن آنها باعث آبرو ریزیشان می شود پس به فکر آبروی شیطان هم باشید
شمابي خيال اين عوضي هاي خارج ازدين شويداين اخرعاقبت پولهاي هست كه معلوم ايا پاك هست يانه
مشکل اینست که ما راهی برای چیزی شدن به این جوانها یاد نداده ایم. بشر نیاز دارد دیده شود طبیعت انسان این است که فحش شنیدن را هم به بی اعتنایی ترجیح می دهد . با شیطان پرست شدن اعتنا حداقل چیزی است که طرف دریافت میکند . چرا در میان اینها چهارتا آدم موفق , یا حداقل خوش تیپ یا بالاخره صاحب هنری ثمری ... نمی بینیم؟!
موسیقی راک چه ربطی به شیطان پرستی داره ؟
من الان هم راک و متا گوش می دم , فقط هم به خدا اعتقاد دارم !
الان شیطان پرستم ؟
اینا که بیشتر فراماسونرن تا شیطان پرست!!
سقوط تا اين حد
تابی کلا مغزت به هم ریخته ها ! اینا یه عده جوون بی هویت بدبختن که فقط دارن ادای یه سری دیوونه تر از خودشون رو در میارن ، این بیچاره های اصلا نمی دونن شیطان پرستی چیه بعد شماها هم دارین الکی الکی می بندینشون به شیطان پرستی . اگه نتونی ثابت کنی که این جوون های بی هویت شیطان پرستن چی ؟ توان تاوان پس دادن داری ؟
امیدوامرم که خداوند در مرحله اول آنان را به تفکر واداشته و هدایت شوند و اگر بر ادامه راه اسرار ورزیدند خدواند نسلشان را منقرض و نابود کند اینها همه تهاجم فرهنگی غرب بر ضد ملتهای مسلمان هستش اخه نمی دونم این موسیقی راک جز وحشیگری و ازخود بیزار شدن چه حالی را به آنها می دهد
خاك توسر مسولين فرهنگي ما. كي مي حخواهند از خواب بيدار شن. خبرت هست كه مرغان سحررا خفته گويند.
آخراي خفته . خفته را كي كند بيدار.
چرا مسئولين نظام ريشه يابي وآسيب شناسي نمي كنند كه ببينند در كشور ما كه اينهمه تلاش براي آشنايي جوانانمان صورت مي گيرد تا با الگو هاي اسلامي رشد وتربيت پيدا كنند ؛ چرا تا به اينجا دين گريز ودين ستيز شده اند ؟
ريشه بروز اين مشكلات را بايد در طراحي غلط وبكار بردن ابزار زور جستجو كرد .
مگه کسی جذب این دیوونه ها هم میشه؟
پس نيروي انتظامي کجاست؟.......
باشه بهش میگم
همش از بیکاریه
با شادی " مشروع ! " مردم مخالفت نکنید ، مطمئن باشید از این چیزا نمیبینید !

از طرف پسر 21 ساله ای که بعد از بازی استقلال و پرسپولیس به خیابون رفت و به جرم فقط در آوردن یه پرچم آبی تهدید به بازداشت و ... شد !
جوان بيكار و بي برنامه و بي هدف و بي آينده و.....دنبال همه كاري و همه چيزي ميرود . جاي تعجب نيست
معلومه توی این مملکت چه خبره؟اختلاس -دعواهای سیاسی - فقر - بیکاری - لامذهبی - تجاوز - گرانی و هزار جور بدبختی دیگر . پس مسئولین چیکار می کنند؟
از این که بصورت رایگان ترویج فرهنگ شیطان پرستی کردید ممنون !
انشاء الله در ثواب ایشان شریک بوده و با شیطانیان مشهور شوید

یا صاحب الزمان اغثنی
;-(
شیطان در قعر جهنم اجرشان را خواهد داد.
مرگ بر خودشان و رهبرانشان و محرک های داخلی و خارجیشان
به نظر مياد كه از نطفه حلال نيستند
دلم به حال اين آدمها مي سوزه اگر اينها براي چند دقيقه لذت عيادت واقعي خدا را مي چشيدند تحت هيچ شرايطي آن را با هيچ لذتي عوض نمي كردند.
بیشتر اینایی که توی این جلسات شرکت می کنند برای تفریح می رند ولی بعدا گرفتار میشن .
ولی برای تفریح شما یکی دو باری برید بد نیست
خاک تو سرتون ، اینا یه مشت جوونن همین احمقااااااا
قابل توجه سایت خبر انلاین در خصوص اظهار نظر سردار احمدی مقدم مبنی بر این که آمار بعضی از ناهنجاری ها غلط است و اگه اینطور باشه من استعفا میدم مثل ارتباط دختر و پسر و ... میگم این خبر شامل اون بعضی ها میشه یا نه؟ اگه اینطور نیست که فرمانده نیروی انتظامی بنا به صحبت خودشون باید استعفا بدن
هرزه اي بيش نيستن!!!!!!!!
اااااا.....شیطان هم موسیقی راک گوش می کرده....شایدم کنسرت راک برگزار می کرده
به نام خدا
با سلام ، بیشتر این موارد ، در صورت بیکاری
و بی برنامه گی پیش می آید. نبودن امید
به آینده ، و بی هدفی ، جوانان را ، گمراه
کرده و تو سنی هستند که به نحوی
می خواهند جلب توجه کنند و متاسفانه
بیراهه کشیده می شوند .
انتخاب عكسها افتضاح بود
خب؟
این نتیجه چندین سال کم کاری فرهنگی و بالا بردن الکی بودجه اش که معلوم نیست به جای فرهنگ جیب چه کسی ترمیم شده
اعوذ بالله من شر شیطان الرجیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
با سلام و تشکر از مطالب خوبتان، امید است که مسوولان از این به بعد فقط به بهائیت و شیطان پرستی و ... نپردازند بلکه توجه بیشتری به گرگهای در لباس میش (همانند طاهری )، داشته باشند زیرا مردم تکلیف خود را با گرگ و شیطان میدانند اما تشخیص گرگ میش مانند از میش واقعی برای عوام و ساده لوحان خیلی دشوار است و این وظیفه مسوولان است که دست اینها را از جامعه اسلامی کوتاه کنند.
دولت بايد خوش بحالش باشد از بس براي جوانان شغل و تفريح ايجاد كردند آنها منحرف شده اند
تابناک کشتی مارو با این توهماتت ! اینا فقط جوونهایی هستن که یا میخوان با قیافه و لباس متفاوت خودنمایی کنن یا از موسیقی راک و هوی متال لذت میبرن ...
خدا انشااله اینها رو هم شفا بده
آدمهای پوچ .......
با سلام..من از طرفدارای پروپا قرص شما هستم..خسته نباشید..خدا قوت..ولی با تمام احترامی که براتون قائلم این خبرتون واقعا مسخره بود..هرکی کف دستش اسمشو بنویسه یا گیتار الکتریک یا جاز بزنه یا دستشو بکنه لای موهاش شیطان پرست نیست..!!!
وقتی بیکار و علاف باشی یه بابای پولدار هم داشته باشی که هرچی خواستی فوری برات تامین کنه میشی شیطان پرست چون دائم پای ماهواره می نشینی و تخمه می شکنی و فیلم های مزخرف آمریکایی رو نگاه می کنی و آخرش میشه همین دیگه. تماس و ارتباطت هم فقط با چند تا بزمجه مثل خودت میشه که هیچی ندارند بجز همین.
با سلام
وقتي كه برنامه هاي درست تفريحي و فرهنگي نداشته باشيم وقتي كه فضا را با روش هاي غير علمي مسدودتر سازيم مسلما چنين اتفاقات ناگواري را شاهد هستيم.اگر قرار است از ماهواره استفاده نشود چرا فقط جنبه سياسي آنرا مي بينند؟مگر كانالهائي نظير فارسي1 و زمزمه كمتر از كانالهاي ديگرند كه فكري به حال آنها نمي شود؟
لعنت خدا بر شیطان و شیطان پرستان که فرزندان او به شمار می آیند
الاغ جون اینا دارن ساز میزنن . تو هنوز نمیدونی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
الاغ تویی که کوری .
ملک شعرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
توای لایق بدترازاینی.....اون علامت دست رونمی بینی..
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
آفرین به این همه ادب و عفت کلامی که داری اقا/خانم ناشناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
اي بي ادب !
masoud
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
الاغ تو ي بي تربيت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
الاغ خودتی با اونایی که بهت مثبت دادن! چشاتو واز کن اون علامتایی که با دستاشون ایجاد کردن رو ببین این نماد شیطان پرستاس
جوانانی که درگروههای شیطان پرست هستند ازنظرخانواده مشکل دارند وازوالدین خوبی برخوردارنیستند والدینی که ازحرام پول درمی آورند بچه هایشان نیز شیطان پرست می شوند مثل اختلاس کننده گان
چه عجب بالاخره يک کلمه هم از مادر عروس شنيديم،مدت مديدي است که جوانان وکلاَ قشر جوان جامعه به حال خود رها شده اند وکسي هم به فکر نيست، متوليان امر لابد چنين مي پندارند که ما کار خودمونو کرديم، بقيه اش به ما مربوط نيست.!!
هيج دقت كرده ايد كه سياه رنگ شيطان پرستان است ؟؟ و آنگونه كه در قرآن بزرگ آمده چهره گناهكاران مانند پاره اي از شب سياه است ؟ و نيز كفر به معناي تاريكي و سياهي است : كفر زلفش ره دين مي زدو آن سنگين دل در پيش مشعلي از چهره برافروخته بود . بي دليل نيست كه سياه رنگ فرعونيان بوده است چرا كه ابليس متكبر است و پيروانش نيز همانند اويند پس سياه رنگ تكبر شيطاني است و رنگ تاريكي و جهل و روسياهي .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
در تایید حرف شما باید این ایه قرآن را ذکر کرد که«والذین کفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون»
شیطان پرستان واقعی غارتگران بیت المال هستند که با ظاهر اسلامی دین خدا رو لجن مال کردن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
درود به شرفت
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
گل گفتی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
بله . اگر منافقان مسلمان نما نبودند اينها هم اينطوري نميشدند . ميشدند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
گل گفتییییییییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
حرف بسیار درستی زدید شیطانهای واقعی همان دزدان بیت المال مردمند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
امیدوارم منظورت فرافکنی نباشه!
پناه بر خدا از شر شیطان رانده شده و خداوند از فضل خود همه را هدایت کند
الان شیطان کجای این تصاویر است. این عکس ها که شبیه خیلی از مهمانیهای دیگر است پس شیطان پرستی را چطور باید فهمید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
از علامت های رو سینه شون. ستاره پنج ضلعی،
یا از علامت بز دستشون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
عزيز برادر . هر فرهنگ و مكتب و رفتاري يه نشونه‌اي داره . نحوه انگشتارو ببين . نشونشونه . افتاد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
دوست عزیز این علامتی که با دستشان دو انگشت بالا سه انگشت پایین نشانه ی بارز فراماسون هاست.که از این دست عکس ها با این علامت در تمامی رئسای جمهوری امریکا چه کلینتون/چه بوش چه اوباما رو اینترنت هست میتونید سرچ کنید

علامت معروفی هست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
خدا شفا بده!!
علامت مخصوص شیطان پرستی که با دستشون دارن نشون می دن رو نمی بینی!
خدا بهشون عقل بده به ما هم پول همگی بگین آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
عقلش رو داری فقط پولش مونده
خدایی ین چه عکس های مسخره ای بود گذاشتین
این ها که یه چیز معمولی بودن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
دوست عزیز مثل اینکه شما با نماد ها و علائم شیطان پرستی آشنایی ندارید
ستاره پنچ پر معکوس دست شاخ دار و ....
همگی نماد های آنها می باشد لطفا اطلاعاتتون رو زیاد کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
نه پ نه انتظار داشتی عکس خود شیطان واست بزارن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
واسه تو معمولیه ولی برای اهل فکر یک دریای حرف دارد.
بذار انقد شیطونو بپرستن تا جونشون در بیاد
كله هاشونو كچل كنينين بفرستيد مرز دوباره خدمت بعد ببينيم كي شيطان پرسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
جان من اينها كه مثل ما خدمت نمي رن.
خدا شيطان و شيطان پرستان را لعنت کند
پولهای دزدی از جیب ملت است که نطفه شیطونی بسته شده و..
اين فوفولا شيطان پرستن پس خاك تو سر شيطان با اين طرفتاراي مفنگي كه دو تا چك دو نبش بخورن فرق بين شيطان با حقيقت رو خواهند فهميد.
لعنت خداو فرشته ها به شيطان باشه انشاالله باشه .

چرادولت جمهوري اسلامي دخالتي نميكنه بايد دخالت كنه
خيلي عجيبه
خدا یه جو عقل بده
شیطان خودتونید و جد و آباتون ....
هرکی گیتار زد یا لباس اجق وجق پوشید یا رفت پارتی که نشد شیطان پرست .
که فرتی به آدم برچسب میزنید...!!
نمیگم کارایی که گفتم درسته یا غلط اما به ظاهر قضاوت نکنید.
منکه چندشم شد اینارو دیدم
من کجا گفتم این کارها رو بکنید ^ سند تون کجاست^ من کارم عبادت بود و کلاهبرداری^ عجبم از آدما !!!
تا خدا هست چرا شيطان رو بپرستيم؟
مسئولین فرهنگی کلاهشان را کمی بالاتر بگذارند.
نمادهای شیطان پرستی رو هنوز شما نمیشناسید

عکس 2 تا جون جوگیر که ژست های بیخود گرفتن رو به اسم شیطان پرستان منتشر کردین..

کمی مطالعه بد نیست!
خب اینا عقب افتاده هستند و هنوز تکامل نیافتند احتمالا هنوز میمونند
اينا خولند
اینا خودشون گفتن شیطان پرستن یا شما از لباسشون فهمیدین ؟! این قیافه ای بودن هیچ ریطی به شیطان پرستی نداره. همینطور موسیقی متال و راک.
خوش به حالشون واقعا...چقدر دلش.ن خوشه وحوصله اين كارهارو دارند ولي من جوش غصه ام فقط كاره...اي خدا 31 سالمه...كسي نيست به دادم برسه...حاضرم برم لب مرز نگهباني بدم ولي نگن بيكارم...كمكم كنيد
مرحوم شریعتی میگه مقلدها بیشتر از اصلشان افراط میکنند. یکسری آدم نماهایی که حتی نمی دونند به چی اعتقاد دارند و اگه ازشون بپرسی که اصول اعتقادی این مذهبت چیه توی گل میمونند . عقده حقارت و تهی بودن شخصیت چها که نمی کنه!!!
میدونستم تایید نمیکنی !

اما همینکه خودت کامنت خودمو بخونی کفایت میکنه ... چون درباره ی اون موضوع تو بخش نگاه شما هم یک متن رو فرستادم که ... کلن متاسفم که جایی نیست که صدای یه نفر شنیده بشه ... متاسفم
جناب ناشناس که فکر میکنی اینها دارن ساز میزنن!
مال کجایی که اینقدر نمیدونی که شیطان پرستان یکی از ابزار کارشون همون ساز زدنه!!!
اينا از بركات و نتيجه برنامه هاي جذاب صدا و سيماست
بابا اینا جوگیر شدن
حال همرو به هم میزنن....اینا خودشون عوامل شیطانن عزیزم
ازديو دد ملولم وانسانم آرزوست!
این فقط یه سبک موسیقیه همین خیلیم مزخرف و کم طرفداره اصلا هم نمیشه هیچ اسمی روش گذاشت چون پایه اش بی اعتقادیه نمی دونم این مزخرفات توی ترانه هاشون با اون فضای مثل تونل وحشتش میتونه شیطون پرستی باشه یا نه ولی خاک بر سر شیطون با این طرفدارای بی خاصیتش به نظرم شیون باید بین بانکدارا دولتیها و مسئولا دنبال طرفدار بگرده که مشکلش یه جورایی حل شه
ببخشید میشه بگین دقیقا کدوم قسمت این عکسها داره اعمال شیطان پرستی رو نشون میده؟!

مردم رو احمق نشمارید!
بنده زرتشتیم از بزد به تمام ادیان الهی احترام می گذارم ولی از شیطان پرستی بیزارم ولعنت ما ایرانیان بر شیطان پرستها
شیطان از زمان خلقت با انسان زاده میشود و برای رسیدن به هدف خود هر کاری میکند اما ما انسنانها از آن غافل هستیم
یعنی تو روحتونااااا :(( حسابی سوژه کردین خودتونو.خاک بر سرای نفهم تازه به دوران رسیده.از کی تا حالا کسی که داره موسیقی کار میکنه ساز میطنه شده شیطان پرست؟یکم فکر کنین جان عمتون. =((
آخه توله سگ این بچه ها دارن موزیک کار میکنن...تو که چیزی از موسیقی نمیفهمی و فرهنگ و شعور درک این سبک موسیقی رو نداری سعی نکن با این کارات این اشخاص بزرگ موسیقی ایرانو تحقیر کنی...گیرم اصلا شیطان پرست باشن...تویی که ادعای خدا و پیغمبرت میشه با کارای اینا دین و ایمونتو از دست میدی؟؟؟!!!! پس خاک بر سرت که اینقدر آدم بی ثباتی هستی..فقط همینو میگم:
از همون خدایی که تظاهر میکنی بهش اعتقاد داری بترس!!!!
اینها یک ئمشت تحقیرشده عقده ای هستندوشعوردرست وحسابی هم ندارند.
تابی جون اینا چیه میگی؟
بابا مسخرت میکنن به خدا، ورش دار اینارو!
شیطان پرست کجا بود عزیز من؟
اینا دارن ساز میزنن جون داداش!
اصلا ما تو ایران یکی شیطان پرست نداریم، یکی هم جنس باز!
باور نداری برو از رئیس جمهور خدمتگذار بپرس تا همچین قانع بکندت که تا آخر قیامت قانع بمونی، میگی نه امتحان کن.
بد نيست بدونيد اينا به شيطان اعتقاد ندارند بلكه رفتارشون نوعي اعتراض است به وضع موجود و اعلام نارضايتي از آن...
اونایی که منفی زدن ذریه شیطان هستند
خدا باعث وبانی رالعنت کند.
روز به روز به
خيلي ببخشيدها اينها طرفداراي موسيقي راك هستن.شيطون پرستيشون كجا بود الكي انگ ميزنيد به مردم
شما را به خدا از شعار دادن دست برداشته وبه سراغ ریشه بروید.چرا جوانان جذب شیطان پرستی میشوند مگر در شیطان پرستی چه چیز جالبی وجود دارد که در خدا پرستی نیست چرا ما جاذبه نداریم .چرا جوان امروزی دین گریز شده.بایدچه کسی جوابگو باشد
الله اکبر
خداوند انشاالله شفا شون می ده
نداشتن الگو های اخلاقی نتیجه
نداشتن الگو های ورزشی نتیجه
نداشتن الگو های دینی نتیجه
الگو من کیه که بهش نزدیک بشم .25 ساله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان