بازدید 8810

ساعات اوج ترافیک اعلام شد

هم اکنون ساعت اوج ترافیک در تهران از 7 صبح با شروع به کار مدارس آغاز و در ساعت 10 همزمان با تردد کارکنان پایان می یابد. این در حالی است که ترافیک عصرگاهی نیز از ساعت 17 آغاز و در ساعت 19 پایان می یابد.
کد خبر: ۱۹۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲ 01 October 2011
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور با اشاره به آغاز طرح برخورد پلیس با سرویسهای غیر مجاز و متخلف مدارس، ساعات اوج ترافیک در تهران و کلانشهرها را اعلام کرد.

سرهنگ محسن مهرایی در گفتگو با مهر اظهارداشت: طرح ساماندهی سرویس مدارس در هفته دوم مهر به پایان می رسد. پلیس کنترل ویژه ای روی سرویس مدارس دارد و با تخلفات آنها قاطع برخورد می کند. نداشتن معاینه فنی، سرعت غیر مجاز و سوار کردن بیش از ظرفیت دانش آموزان مهمترین تخلفات سرویس مدارس است.

وی ادامه داد: همزمان با بازگشایی مدارس ترافیک معابر 20 درصد افزایش یافته و در برخی خیابانها موجب کند شدن و اختلال در تردد خودروها شده است.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور با اعلام تغییر ساعت اوج ترافیک در کلانشهرها گفت: هم اکنون ساعت اوج ترافیک در تهران از 7 صبح با شروع به کار مدارس آغاز و در ساعت 10 همزمان با تردد کارکنان پایان می یابد. این در حالی است که ترافیک عصرگاهی نیز از ساعت 17 آغاز و در ساعت 19 پایان می یابد.

مهرایی از برخورد با توقف غیرمجاز خودروها مقابل مدارس خبر داد و افزود: با وسایل نقلیه ای که در مقابل مدارس توقف می کنند برخورد کرده و این خودروها اعمال قانون می شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها