بازدید 49505

همراهان خانوادگی احمدی نژاد در سفر به آمریکا + تکذیب

گروه همراه رئیس جمهور ایران در سفر 3روزه وی به نیویورک در 2طبقه از هتل وارویک نیویورک واقع در خیابان 54 این شهر مستقر شده بودند. هزینه هرشب اقامت هر اتاق2 تخته از این هتل 4ستاره در ماه سپتامبر، از حدود 400 تا 700دلار اعلام شده است.
کد خبر: ۱۹۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۶ 28 September 2011
رئیس جمهوری ایران در سفر اخیر خود به مقر سازمان ملل در نیویورک، گروهی صد نفره شامل وزرا، مشاوران، دیپلماتها، محافظان، مترجمان، خبرنگاران و تعدادی از اعضای خانواده خود را همراه برده است.
 
به گزارش الف، در فهرست اسامی همراهان رئیس جمهور براي به سفر نیویورک كه برايشان درخواست ويزا شده، این اسامی وجود دارند:
 
خانم فراحی شاندیز (همسر رئیس جمهور)
آقای مهدی احمدی نژاد (پسر رئیس جمهور)
خانم طیبه رحیم مشایی (عروس رئیس جمهور)
خانم فاطمه احمدی نژاد (دختر رئیس جمهور)
آقای مهدی خورشیدی (داماد رئیس جمهور)
دختر مهدي خورشيدي و فاطمه احمدي نژاد (نوه رئیس جمهور)
 
علاوه بر احمدی نژاد، خانواده برخی از نزدیکان وی نیز در سفر نیویورک حضور داشته اند از جمله:
خانم ذبیحیان لنگرودی همسر آقای رحیم مشائی، خانم طیبه ترکستانی همسر آقای بقائی، آقای امیر رضا بقایی فرزند معاون رئیس حمهور، خانم راد همسر وزیر امورخارجه
 
قبلا اعلام شده بود مهدی خورشیدی و مهدی احمدی نژاد در نهاد ریاست جمهوری کار می کنند.
 
گروه همراه رئیس جمهور ایران در سفر 3روزه وی به نیویورک در 2طبقه از هتل وارویک نیویورک واقع در خیابان 54 این شهر مستقر شده بودند. هزینه هرشب اقامت هر اتاق2 تخته از این هتل 4ستاره در ماه سپتامبر، از حدود 400 تا 700دلار اعلام شده است.
 
پیش از این در جریان حج تمتع سال1387 نیز نام فرزندان مشایی و احمدی نژاد كه بدون نوبت در کاروان ویژه وزارت خارجه به حج مشرف شدند، منتشر شد و مورد اعتراض عدالتخواهان قرار گرفت اما دفتر رئیس جمهور و خود آقای احمدی نژاد در باره این موضوع سکوت اختیار کردند.
 
خبرنگار الف قبل از انتشار این خبر، بطور شفاهی و کتبی دلایل و توجیهات حضور فرزندان و عروس و داماد و نوه رئیس جمهور را در سفر آمریکا و هزینه های این سفر را جویا شد اما روابط عمومی ریاست جمهوری به این نامه جوابی نداده است. نامه تاكنون بدون پاسخ مانده خبرنگار الف چنين بوده است:

 
 
با توجه به سابقه ساده زيستي آقاي احمدي نژاد و حساسيتي كه رئيس جمهور اسلامي ايران براي حفظ بيت المال بايد داشته باشند، انتظار مي رود آقاي احمدي نژاد و نهاد رياست جمهوري توجيه قانع كننده اي درباره حضور اعضاي خانواده رئيس جمهور در اين سفر خارجي ارائه كنند.


تکذیب:


مركز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات دفتر رييس جمهور چهارشنبه شب انتشار اخبار نادرست در خصوص سفر رييس جمهور به نيويورك را تكذيب كرد.
 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، اين مركز با اظهار تاسف از اخباري كه طي روزهاي اخير برخي سايت هاي خبري اقدام به انتشار خبري نادرست مبني بر 'همراهي دختر، داماد و نوه دكتر احمدي نژاد' در سفر كاري رييس جمهور محترم به آمريكا نموده اند كه اين خبر به هيچ وجه صحت نداشته و تكذيب مي شود.

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات رياست جمهوري تمامي رسانه ها را به رعايت اخلاق رسانه اي دعوت مي نمايد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر