بازدید 5269
اشتباه کردم مرا بکشید!

پشت پرده درگیری قلعه‌نویی

کمک داور مضروب دیدار تیمهای تراکتورسازی و نفت تهران جزئیات درگیری اش با امیرقلعه نویی و چند فرد ناشناس را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۹۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷ 20 September 2011
حمید غمزه کمک داور مضروب دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران در خصوص اتفاقات پیش آمده برای وی پس از پایان بازی، به خبرنگار مهر گفت:  پس از سوت پایان بازی، یک بطری آب که از داخل زمین به سمت من پرتاپ شده بود، به شدت به کمرم برخورد کرد که هنوز اثر کبودی و سیاهی آن روی پشت من باقی مانده است.

وی افزود : در بین راه هنگامی که به سمت رختکن داوران می رفتم،  قلعه نویی به سمت من آمد و شروع به داد و بیداد کرد که تو گل سالم ما را در دقیقه 70 آفساید گرفتی و من در جوابش گفتم، شما اول نوار بازی را ببینید اگر اشتباه کرده بودم آنوقت اگر خواستید مرا بکشید ومن از قضاوتی که کردم مطمئنم. سپس قلعه نویی گفت "تو اصلا از فوتبال و فیلم چیزی سرت می شود که حالا به من می گویی نوار بازی را ببینم؟ زمانی که تو بچه بودی من فوتبال بازی می کردم. من از درون زمین می توانم تشخیص دهم که چه اتفاقی افتاده است."

 غمزه ادامه داد: در حالی که من همچنان از ناحیه کمر احساس درد می کردم ، یکی از همراهان قلعه نویی گفت" او اهل گیلان است " و پس از آن قلعه نویی بر آشفته تر شد و گفت" چون ما در رشت  تیم داماش را شکست دادیم تو از عمد اشتباه کردی تا تلافی کنی! تو جزو، دارو دسته عابدینی هستی. تو باید پاسخگوی هواداران تراکتور سازی باشی" و سپس شروع به توهین کردن به من کرد.

وی افزود: بعد از این درگیری لفظی من به هتل رفتم، کت و شلوارم را عوض کردم تا راحت بتوانم پشت فرمان خودروی شخصی خود رانندگی کنم.زسپس به سمت رشت حرکت کردم.

کمک داور مضروب خاطرنشان کرد:  زمانی که در پمپ بنزینی توقف کردم، ناگهان سه نفر از ماشینی پیاده شده و به سمت من حمله ور شدند که یکی از آن سه نفر میان سال بود. در این هنگام  سه خودرو که مشخص بود به صورت خانوادگی مسافرت می کنند توقف کرده و من را از دست ضاربین نجات دادند. من اگر می دانستم یک ساعت ونیم آنها مرا تعقیب می کنند به هیچ وجه توقف نمی کردم  چون زمانی که آنها به من حمله ور شدند  برای جلوگیری از درگیری به آنها گفتم که اشتباه گرفته اید و ضاربین  گفتند: ما یک ساعت و نیم است که تورا تعقیب می کنیم و در کمین تو هستیم.

غمزه خاطر نشان کرد: من سه روز از محل کارم مرخصی گرفتم و مدارک مربوط به این موضوع از جمله مدارک پزشکی قانونی را گرفتم و در اختیار پزشکی قانونی قرار دادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ابتدا نمی خواستم شکایتی کنم اما داوران در تماسهای مکرری که داشتند از من خواستند که شکایت کرده و پیگیری کنم تا در آینده شاهد تکرار بی احترامی به داوران نباشیم، چونکه عمل مشابهی در سال گذشته برای خانبان در تبریز اتفاق افتاد و او توسط جاسم کرار کتک خورد و این قضیه تنها  با وساطت و بدون هیچ شکایتی خاتمه پیدا کرد.

دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و با برتری 2 بر 1 تیم نفت به پایان رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر