بازدید 3535
گزارش تمرین تیم ملی فوتبال ایران/

برتری آبی‌ها با گلزنی قرمز‌ها !

در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان تیم آبی با گلزنی 2 بازیکن پرسپولیس موفق شدند تیم نارنجی را شکست دهند.
کد خبر: ۱۹۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹ 20 September 2011
فارس: تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 10 صبح امروز در محل آکادمی فدراسیون فوتبال با حضور تمام بازیکنان به جز از فرهاد مجیدی آغاز شد. مجیدی که روز گذشته هم در تمرین تیم حاضر نبود صبح امروز در کنار بازیکنان حاضر شد و با کسب اجازه از مسئولان تیم تمرین را ترک کرد.

* دروازه‌بان‌های تیم ملی تمرینات اختصاصی انجام دادند اما حامد لک، دروازه‌بانی که به تازگی دعوت شده به صورت جداگانه تمرین کرد.

* حنیف عمران‌زاده که دچار مصدومیت است ابتدا کمی دور زمین دوید و سپس تمرینات را نظاره کرد و نتوانست با سایر بازیکنان تمرین کند.

* غلامرضا رضایی و بختیار رحمانی به همراه حامد لک و خسرو حیدری در لحظاتی از تمرین مشغول بازی سپک‌تاکرا شدند.

* در ادامه تمرین بازیکنان به دو تیم آبی و نارنجی تقسیم شدند و فوتبال بازی کردند که این مسابقه با نتیجه 6 بر 3 به سود آبی‌ها خاتمه پیدا کرد. گل‌های تیم نارنجی را میلاد میداودی(2 بار) و مجتبی جباری به ثمر رساندند و گل‌های آبی‌پوشان را هم کاظمیان(3 بار) و حسین بادامکی(2 بار) و احسان حاج‌صفی وارد دروازه سوشا مکانی کردند.
میداودی گل دوم خود را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

* در دقایقی از بازی مجتبی جباری با کنار زدن حقیقی توپ را روی خط دروازه نگه داشت. علت این کار وی مصدومیت علیرضا نورمحمدی بود. نورمحمدی به دلیل مصدومیت جای خود را در ادامه مسابقه به خسرو حیدری داد. بختیار رحمانی و غلامرضا رضایی در نیمه دوم جای خود را به علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در تیم نارنجی دادند. حقیقی هم جای خود را به حامد لک در تیم آبی داد.

* حدود 20 نفر تمرینات تیم ملی را از نزدیک تماشا کردند.

* کی‌روش مسابقه را از روی سکو‌ها نظاره کرد.

* در پایان این مسابقه که نیمه اول آن 45 دقیقه و نیمه دوم آن 35 دقیقه بود کی‌روش بازیکنان را جمع و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.

* مارکار آقاجانیان مانند روز گذشته در کنار زمین حاضر بود و تمرینات ملی‌پوشان را زیر نظر گرفت.

*میداودی در پایان تمرین به یخ درمانی پرداخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار