بازدید 5750
همه چيز دروغ بود، مشكلي نداريم

بايد سر ارغوان را زير آب كرد!

پدر ارغوان رضایی گفت: در یک ماهی که بازیکنان تنیس دنیا استراحت دارند، به کمک ارغوان این عقب ماندگی را جبران می‌کنیم، ما با هم مشکلی نداریم.
کد خبر: ۱۹۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳ 20 September 2011
ارسلان رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به افت قابل توجه ارغوان رضایی در رده‌بندی تنیس بانوان جهان گفت: ارغوان از رتبه 15 دنیا به جایگاه صد و دهم نزول کرده است. 

وی به تشریح علل ناکامی‌های دخترش پرداخت و گفت: ارغوان پیش از این مدام با من کار می‌کرد و من رگ خواب او را می‌دانستم. یک ضرب‌المثل ایرانی می‌گوید آشپز که 2 تا شد، آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک. الان هم وقتی 2 مربی داشته باشیم، یا سفید می‌شود یا سیاه. این تصمیمی است که خود ارغوان گرفته و ما به تصمیم او احترام می‌گذاریم. این همه زحمتی که برای او کشیدیم در حال از دست رفتن است و این خود ارغوان است که باید تصمیم بگیرد.

مربی تنیس ایرانی‌الاصل فرانسه با بیان اینکه در حال حاضر مربیگری پسرم را بر عهده دارم، اضافه کرد: ارغوان نسبت به قبل آرام تر شده است و امیدواریم که به زودی همه چیز بهتر شود. تمرینی که ارغوان با من انجام می‌دهد، با تمرینات قبلی‌اش متفاوت است؛ از هفت سالگی با شیوه ارغوان آشنا هستم. 

رضایی گفت: خوشحالم که ارغوان کمی بهتر شده. به زودی همه چیز درست می‌شود. فکر می‌کنم سرش به سنگ خورده است. خوشحال می‌شویم که در مسابقات چین نتیجه بگیرد. هیچ پدری از شکست فرزندش در هر شرایطی خوشحال نمی‌شود. امیدوارم که موفق باشد اما می‌دانید تا وقتی که زحمت نکشید به هیچ جایی نمی‌رسید. من برای ارغوان خیلی زحمت کشیدم خودش هم تلاش بسیار زیادی کرد؛ به حرف‌های من گوش کرد و تاکنون موفق بوده است. 

وی ادامه داد: دخترم یک اشتباهی کرده و حالا متوجه اشتباهش شده است؛ تا یک ماه دیگر بازیکن‌های تنیس دنیا استراحتی خواهند داشت تا خود را برای رقابت‌های استرالیا آماده کنند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در این یک ماه با یکدیگر صحبت کرده و دوباره تمرینات‌مان را شروع کنیم. اگر در چین موفق شود و زود برگردد، ان شاءالله می‌توانیم این عقب ماندگی را در یک ماه جبران کنیم. 

ارسلان رضایی در خصوص رفع کدورت‌ها میان خود و دخترش خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی بین من و ارغوان وجود نداشت. این‌ مسائل را روزنامه‌نگاران به خصوص روزنامه‌های فرانسوی بزرگ کرده بودند؛ چون از هیچ همه چیز درست می‌کنند. 

ارسلان رضایی گفت: 30 سال پیش آمریکا نفت ما را تصاحب کرده بود. الان نفت ما برای خودمان است، سنگ، آهن و خیلی چیزهای دیگر صادر می‌کنیم. اگر کسی سواد داشته باشد می‌فهمد من چه می‌گویم.

وی اضافه کرد: ارغوان جوان است و اشتباهی مرتکب شده. من او را دوست دارم و می‌بخشم. او دیگر می‌داند که چه کاری بکند؛ به اندازه کافی بزرگ شده است و مثل یک سرباز ایرانی در مسابقات می‌جنگد. من فرهنگ ایرانی را به وی یاد داده‌ام.

رضایی گفت: روزنامه‌ها از اخاذی و تهدید به مرگ ارغوان از سوی من صحبت کردند که همه این ها دروغ است. 

وی با اشاره به اینکه غربِی‌ها چشم دیدن موفقیت‌های ایرانیان را ندارند، اضافه کرد: وقتی ارغوان در مادرید قهرمان شد، چشم تمام اروپایی‌ها از کاسه درآمد که این بازیکن که مربی‌اش پدرش است و به چنین موفقیتی رسیده همان کسی است که به احمدی‌نژاد 2 تا راکت داده. سپس به این نتیجه ‌رسیدند که سر این بازیکن را باید زیر آب کرد و نباید اجازه دهند بالا بیاید. 

ارسلان رضایی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد راجع به سیاست صحبتی داشته باشد، خاطرنشان کرد: همه جوره چوب لای چرخ ما می‌گذارند که نتوانیم جلو برویم. خدا رو شکر ارغوان عقل دارد و متوجه شده است. امیدواریم هر چه زودتر برگردد تا بتوانیم این عقب افتادگی را جبران کنیم. ارغوان آینده درخشانی دارد اما اگر نیاید تمرین کند، روز به روز افت می‌کند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل