بازدید 2124

عباسي نگاه ويژه اي به رشته كبدي دارد

رئيس فدراسيون كبدي گفت: دكتر عباسي نگاه ويژه اي به رشته كبدي دارد و قطعا با حمايتي كه از اين رشته صورت خواهد گرفت، موفقيت هاي خوبي براي ورزش كشورمان به ارمغان خواهيم آورد.
کد خبر: ۱۹۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰ 19 September 2011
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان ايران، محمد رضا مقصودلو در نشست خبري صبح امروز كه با حضور نمايندگان رسانه هاي گروهي برگزار شد، به اولين دوره رقابت هاي سركل كبدي قهرماني آسيا كه به ميزباني تبريز برگزار خواهد شد اشاره كرد و گفت: مسابقات با حضور هشت تيم برگزار مي شود و تبریز از هر نظر آماده میزبانی ازتیم‌های شرکت کننده است. اميدواريم كه مسابقات در بالاترين سطح برگزار شود و تيم ملي كشورمان بتواند مقام قهرماني را از آن خودش كند.


رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به پتانسيل بالاي كبدي ايران گفت: زمانی ما از قدرت های آسیا دور بودیم اما حالا پاکستان را پشت سر گذاشته و فقط هند را به عنوان رقیب داریم. بدون شك آينده روشني پيش روي كبدي ايران است و در صورتیکه از برنامه های فدراسيون حمایت هاي لازم صورت بگيرد، قطعا سال آینده در فينال بازی های ساحلی چين حضور خواهيم داشت و اميدواريم كه در آن مسابقات هند را شكست بدهيم.

مقصودلو با اشاره به اين نكته كه دكتر عباسي به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی نگاه ويژه اي به اين رشته ورزشي دارد، گفت: دكتر عباسی حتي قبل از اينكه به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود به توسعه و گسترش كبدي کمک شاياني کرد و به جرات مي توان گفت كه مديون حمايت هاي ايشان هستيم و اميدواريم كه با ادامه اين حمايت ها، كبدي ايران در دو بخش آقايان و بانوان صاحب موفقيت هاي آسيايي و جهاني شوند.

مقصودلو با اشاره به كسب مجوز براي راه اندازي مدارس كبدي، افزود: خوشبختانه با دستور وزیر ورزش و جوانان ورزشگاه بعثت تهران در اختیار فدراسیون کبدی قرار گرفت و قرار است از اين پس اردوها و تمرينات رده هاي مختلف ملي در اين ورزشگاه برگزار شود. ضمن اینکه قرار است به زودی خانه کبدی نیز در ورزشگاه آزادی احداث شود.

مقصودلو در پایان گفت: به دنبال بدست آوردن ميزباني مسابقات جهانی کبدی هستيم و ارومیه را به عنوان محل ميزباني در نظر گرفته ايم. قطعا در جريان مسابقات سركل كبدي تبريز و اجلاسي كه همزمان با اين مسابقات برگزار مي شود، براي گرفتن اين ميزباني رايزني هاي لازم را انجام مي دهيم و اميدواريم كه دكتر عباسي نيز با توجه به جايگاه مهم جهاني كه در اين رشته دارند براي كسب اين ميزباني فدراسيون كبدي را مورد حمايت قرار دهند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل