بازدید 5572
اوضاع نابسامان تیم پرستاره/

دینورزاده به بازیکنان طعنه زد و رفت!

تیم فوتبال داماش گیلان که یکی از زیر مجموعه های شرکت مرتبط با اختلاس 3000 میلیاردی است، این روزها با کابوس شکست هم دست به گریبان شده است.
کد خبر: ۱۹۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹ 19 September 2011
مهر، تیم تحت مدیریت امیرعابدینی که در ابتدای فصل یازدهم لیگ برتر بازیکنان سرشناسی را به خدمت گرفت و نوید ظهر یک تیم پرقدرت را داد، در شرایطی که 7 هفته از رقابتهای لیگ برتر گذشته اوضاع نابسامانی دارد و در انتهای جدول دست و پا می زند.

شاگردان مهدی دینورزاده روز یکشنبه در ادامه رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر سپاهان با 3 گل شکست خوردند تا تیره روزی های آن ادامه داشته باشد. دینورزاده  پس از این باخت در رختکن از بازیکنانش خداحافظی کرد و تاکید کرد که دیگر هدایت داماش را به عنوان سرمربی بر عهده نخواهد داشت. او البته به بازیکنان هم طعنه زد که غیرت داشته باشند.

این در حالی است که امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش پیش از این بازی از آخرین فرصت دینورزاده برای کسب نتیجه مقابل سپاهان خبر داده بود و گفت:"  بازی با سپاهان آخرین فرصت دینورزاده برای کسب نتیجه است و اگر نتیجه نگیرد در صورت تمایل وی  به ادامه همکاری با باشگاه داماش از او به عنوان مدیر فنی تیم استفاده می کنیم."

دیدار تیمهای فوتبال سپاهان و داماش گیلان از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با برتری 3 بر صفر تیم سپاهان به پایان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار