بازدید 3154
منچستريونايتد 3 - چلسي يك

يك لندني ديگر قرباني خشم منچستر

تيم فوتبال منچستريونايتد با پيروزي مقابل چلسي، بار ديگر قدرتش را به رخ حريفان در ليگ برتر انگليس كشيد.
کد خبر: ۱۹۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۱ 18 September 2011
ايسنا، تيم فوتبال منچستريونايتد كه با پيروزي در تمام بازي‌هاي قبلي پا به هفته‌ي پنجم رقابت‌ها گذاشته بود، ‌در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان چلسي بود و در پايان با برتري 3 بر يك ميهمانش را بدرقه كرد و به روند 100 درصد پيروزي ادامه داد. منچستريونايتد پيش از اين آرسنال،‌ ديگر تيم لندني را با نتيجه‌ي 8 بر 2 شكست داده بود.

در اين ديدار كريس اسمالينگ در شرايطي گل نخست بازي را روي ضربه‌ي ارسالي از جناح چب به ثمر رساند،‌ كه به نظر مي رسيد در شرايط آفسايد قرار دارد. داور به هر حال اين گل را پذيرفت و تيم ميزبان در دقيقه‌ي 8 از حريف پيش افتاد.

در ادامه‌ ناني در دقيقه‌ي 37 روي حركت فردي خود پس از نفوذ به عمق دفاع چلسي با شوت سنگين از پشت محوطه‌ي جريمه پيتر چك را براي دومين بار مغلوب كرد.

در حالي كه آبي هاي لندن مي توانستند اختلاف را كم كنند،‌ بي دقتي مهاجمان چلسي در باز كردن دروازه‌ي خالي كار دست اين تيم داد و چند دقيقه‌ي بعد روني توپ سرگردان در محوطه‌ي جريمه‌ي چلسي را به گل سوم تبديل كرد و شاگردان فرگوسن با 3 گل برتري راهي رختكن شدند.

در نيمه‌ي دوم چلسي بازي را بهتر شروع كرد و با تيزهوشي فرناندو تورس گل اول را به ثمر رساند، در ادامه ضربه‌ي پنالتي بهترين فرصت را براي زياد كردن اختلاف فراهم كرد، اما روني با سر خوردن درست در گام پيش از زدن ضربه، اين فرصت را از دست داد. تورس هم در دقيقه‌ي 84 پس از فريب دروازه بان منسچتريونايتد در باز كردن دروازه‌ي خالي ناكام ماند. تلاش‌هاي دو تيم در ادامه سودي نبخشيد و بازي با همين نتيجه به پايان رسيد.

درديگر ديدارهاي برگزار شده، منچسترسيتي كه همانند رقيب همشهري با آمار 100 درصد پيروزي وارد هفته‌ي پنجم شده بود، در حالي با تساوي 2 بر 2 مقابل فولام متوقف شد كه ابتدا با دو گل سرخيو آگرو در دقايق 18 و 46 پيش افتاده بود،‌اما دو گل زامورا و مورفي در نيمه‌ي دوم بازي را به تساوي كشاند تا مانچيني كه پيش از اين به بازيكنانش هشدار داده بود، بي رحمي را از تيم منچستريونايتد ياد بگيرند، دو امتياز حساس را از دست بدهد.

در ديگر ديدارها تاتنهام مقابل ليورپول نمايش خيره‌كننده‌اي ارائه داد و با 4 گل ميهمانش را در هم كوبيد. مودريچ سوژه اول ترك تاتنهام در فصل نقل و انتقالات گل نخست بازي را به ثمر رساند، دفوئه يك بار و آدبايور دو بار ديگر براي شاگردان هري ردنپ گلزني كردند. ضمن اين كه سرخپوشان ليورپول به دنبال اخراج اسكرتل و آدام با 9 بازيكن كار را دنبال مي كردند.

ساندرلند هم با 4 گل استوك سيتي را در هم كوبيد.

در جدول رده بندي منچستريونايتد با 15 امتياز از 5 بازي در صدر قرار گرفت و منچسترسيتي با 13 امتياز در مكان دوم ايستاد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان