بازدید 3561

قاتل مهسا امروز مجازات مي‌شود

كوشا كه خود دانشجو بود، 15 تير امسال،‌ در پي يك جنايت هولناك دختر دانشجويي به نام مهسا را با 24 ضربه چاقو به قتل رساند.
کد خبر: ۱۹۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶ 13 September 2011
جام جم: با ارسال پرونده جنايت در پل مديريت تهران به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي، عامل قتل دختر 22 ساله امروز در اين محل به دار مجازات آويخته خواهد شد.

كوشا جوان 23 ساله‌اي است كه به جرم انجام يك جنايت هولناك در پل مديريت تهران با حكم شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران به قصاص در محل جنايت محكوم شده است.

كوشا كه خود دانشجو بود، 15 تير امسال،‌ در پي يك جنايت هولناك دختر دانشجويي به نام مهسا را با 24 ضربه چاقو به قتل رساند.

رسيدگي به اين پرونده هنگامي آغاز شد كه عابران در نزديكي پل مديريت با شنيدن فريادهاي كمك‌خواهي 2 دختر جوان كه با چاقو از سوي يك پسر مورد حمله قرار گرفته بودند، خود را به محل حادثه رسانده و پس از درگيري با جوان چاقو به دست كه صورتش را با پارچه پوشانده بود و قصد فرار با يك دستگاه موتورسيكلت داشت او را دستگير كردند.

با تحويل متهم به ماموران انتظامي و گزارش حادثه به‌بازپرس رسولي در شعبه 5 دادسراي جنايي و عزيمت قاضي به محل معلوم شد، مهسا با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده و دختر ديگري كه همراه مهسا بود نيز مجروح شده است.

با دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني، تحقيق از عامل جنايت (كوشا) در شعبه 10 پليس آگاهي آغاز شد. متهم در تحقيقات گفت: به مقتول (مهسا) علاقه داشتم، ‌اما او به من توجه نمي‌كرد و مرا مورد تمسخر قرار مي‌داد تا اين كه تصميم به قتل او كه با من هم‌دانشگاهي بود، گرفته و او را كشتم.

در پي اين اعترافات پرونده به دستور دادستان تهران به صورت ويژه در دادسراي جنايي بررسي و با صدور قرار‌مجرميت و كيفرخواست به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد.

با محاكمه متهم در فرصت فوق‌العاده و درخواست قصاص از سوي والدين مقتول، متهم همراه وكيل مدافعش دفاعيات خود را ارائه كرد و سرانجام، قاضي عزيز محمدي و 4 مستشار دادگاه كيفري حكم قصاص متهم در محل جنايت را صادر كردند. با ارسال حكم به ديوانعالي كشور و تاييد حكم شعبه 71 دادگاه كيفري، پرونده جوان محكوم به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي تهران ارسال شد و با هماهنگي قاضي اجراي احكام، حكم متهم بامداد امروز ـ سه‌شنبه ـ در محل جنايت به اجرا در خواهد آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج